8 روش برای داشتن (الف) اضافی جذاب کننده بین بگ

بین بگها دو نوع دارند، برخی از آنها از مواد یونولیتی پر میشوند و برخی دیگر بصورت بادی هستند. حجم و ضخامت بین

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بین بگها دو نوع دارند، برخی از آنها از مواد یونولیتی پر میشوند و برخی دیگر بصورت بادی هستند. حجم و ضخامت بین بگها کاملا استاندارد و مناسب بوده و به سبب استفاده از پارچههای ضخیم و مقاومی که دارند، این محصولات تحمل وزن بسیار بالایی نیز دارند. در گذشته از بین بگها برای اتاق کودک و نوجوان استفاده میشد اما در حال حاضر سایزهای بزرگتر آن نیز طراحی و تولید میشود تا مناسب بزرگسالان باشد. این محصولات نرم و راحت، بسیار سبک و کم وزن نیز هستند به طوری که میتوانید به راحتی در فضای خود آنها را جا به جا کنید یا آنها را با خودروی خود حمل کنید، به مسافرت ببرید یا از راحتی آن در طول سفر لذت ببرید. حالا هم کودکان و هم بزرگسالان میتوانند از این مبلهای نرم و راحت لذت ببرند و لحظاتی خوشی را برای خود بسازند. بدنه این دست از بین بگها به طوری ساخته شدهاند که میتوان ساعتها بر روی آب از آنها لذت برد بدون آنکه قطره آبی در آنها نفوذ کند. Th is post has  be en wri tten by G SA​ C᠎ontent Generat or Demoversion!

در پاسخ به این افراد میتوان گفت که دانههای یونولیت یا همان فیبر است که چنین حالت جذابی را به صندلی بخشیده است. به طور کلی میتوان گفت که بین بگ از پارچههای پلی استر، چرم مصنوعی یا طبیعی و انواعی از پارچهها تولید میشود. این صندلیها و به عبارت بهتر نشیمنها، طوری طراحی و ساخته میشوند که به محض نشستن بر روی آن از خود خواهید پرسید که چرا زودتر به فکر خرید بین بگ نبودید؟ از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید یک بین بگ ایده آل و بادوام توجه به جنس و نوع رویه آن است. طرح و رنگ مناسب جزو فاکتورهای مهم خرید هر نوع کالایی محسوب میشود. و یا اینکه بصورت یکپارچه بر روی بدنه مبل شما دوخته شده باشد که در این صورت بایستی عمل شستشو و تمیزی محصول را با بهره گیری از شوینده هایی مناسب انجام دهید. اگر مدت زمان زیادی را به کار مشغول هستید و نیاز دارید که در یک مکان مناسب استراحت کنید بین بگها بهترین گزینه هستند. اگر احساس میکنید مکان نگهداری از مبلهای سه نفره را دارید پیشنهاد میکنیم حتما بین بگ سهنفره را بخرید اما اگر مکان مناسبی برای قرار دادن آن ندارید بهتر است از میان بین بگهای تک نفره انتخاب کنید.

بین بگها به راحتی شکل میگیرند بنابراین به هر حالت که در آن احساس راحتی بیشتری میکنید میتوانید به بین بگ خود شکل دهید. اگرچه بین بگ شنی هم پس از مدتی استفاده نیاز به شارژ پیدا خواهد کرد اما به طوری کلی هپی چیر مقاومت نسبتا بیشتری نسبت به مبل بادی دارد. به عنوان نشیمن مقابل تلویزیون، در اتاق خواب، در اتاق کار یا اتاق استراحت یا به عنوان پاف جلو مبلی آنها را در مقابل مبل قرار دهید. شک نکنید که راحتترین نشیمن برای تماشای تلویزیون و استراحت در اوقات فراغت، خرید یک بین بگ است. هپی چیر که با نام بین بگ میان مردم معروف شده است بهترین وسیله برای استراحت است. فراموش نکنید ست کردن وسایل خانه از اولویتهای هر مالکی است که بین بگها به آسانی با وسایل ست میشوند. جالب است بدانید چون وزن این صندلیها پایین میباشد جابجا کردن آنها بسیار آسان بوده و تمامی افراد به راحتی میتوانند آن را حمل و نقل کنند. در خصوص نوع رویه به کار رفته در تولید این مدل از مبلمان های راحتی نیز باید بگوییم که رویه محصول شما یا می تواند از قابلیت جدا شدن از صندلی برخوردار باشد که در این صورت می توان آن را به سادگی مورد شستشوی قرار داد.

شاید ندانید که این صندلیهای راحتی هم تاریخ و گذشتهای برای خود دارند و حتما تعجب میکنید اگر بگوییم تاریخ بین بگها به چهار هزار سال پیش باز میگردد. دنیایی از تنوع و رنگ در بین بگها وجود دارد تا شما بتوانید به راحتی یکی از آنها را متناسب با سلیقه یا دکوراسیون خود انتخاب کنید. وجود این دانهها باعث شده تا ساختار بین بگ هماهنگ با تغییرات بدن انعطاف داشته باشد. بین بگ با بهرهوری از خاصیت ضد آب بودن توانسته این آرزو را تحقق بخشد. از جمله طرح های مورد اقبال در بازار کشورمان می توان به بین بگ های مدل گلابی و یا شمعی اشاره داشت. معمولا برای این مدل از مبلمان ها تولید کنندگان از رویه هایی چرمی، برزنتی و یا پی وی سی استفاده می کنند که البته مدل های چرمی بی هیچ چک و چونه ای بهتر هستند. همچنین یادتان باشد که جنس رویه بین بگ شما از هر نوعی که باشد، بایستی مقاوم در برابر سایش، فشار و همچنین ضد آب و ضد تعریق باشد. تمام موارد گفته شده در این مطلب از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت بین بگ بحساب آورده می شوند. محصول فوق تولید سندس شاپ می باشد لطفا هنگام خرید از نماینده رسمی ما (سندس شاپ) خرید بفرمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن