رپتورز قیام GC پیشرفت به نیمه نهایی از لیگ NBA 2K Tipoff مسابقات

رپتورز قیام GC شکست نخورده esports فصل ادامه داد: روز شنبه به تورنتو جاروب بهترین-از-سه سری در برابر دیگران با

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

رپتورز قیام GC شکست نخورده esports فصل ادامه داد: روز شنبه به تورنتو جاروب بهترین-از-سه سری در برابر دیگران بازی برای رسیدن به نیمه نهایی NBA 2K لیگ $160,000 (ایالات متحده) Tipoff مسابقات است.

رپتورز را بازی ژنرال. G ببر روز جمعه در یک نبرد شکست نخورده تیم در این مسابقات است. گسترش شانگهای تیم ملی تنها عضو از 23 تیم از لیگ خارج از آمریکای شمالی اگر چه نقش آن در لس آنجلس شکست Cavs لژیون GC به چهار نهایی.

پادشاهان گارد بازی را جاز بازی در نیمه نهایی دیگر.

ستاره گارد نقطه کنت (Kenny کردم کار) هایلی گل 31 امتیاز و افزود: نه کمک به سرب تورنتو به یک 84-64 پیروزی بیش از دیگران در بازی 1 به عنوان چهار رپتورز به پایان رسید در دو چهره است. مرکز جری (بیمار) از نزدیک تا به حال 12 امتیاز و 15 ریباند با برادر کوچکتر جیک (حلال 973) نپ پایین کشیدن 10 پرتاب ریباند.

هایلی 30 ساله از ممفیس بود که کار را برای AT&T به عنوان یک توزیع co-ordinator تا او شغل خود را ترک برای بازی حرفه ای به ثمر رساند 28 امتیاز و افزود: 10 کمک برای کمک به تورنتو اعزام دیگران 90-65 در بازی 2.

روز جمعه برنده خواهد شد جمع آوری $70,000. نفر دوم می شود $50,000 در حالی که سوم و چهارم جای تیم کسب درآمد $20,000.

رپتورز 9-0 در به طور منظم فصل بازی کوبید Blazer5 بازی و لیکرز, بازی, در بازی روز شنبه برای پیشبرد به مرحله یک چهارم نهایی.

هایلی به ثمر رساند 58 امتیاز در بازی 1 در برابر لیکرز و به طور متوسط 39.8 امتیاز و 10 کمک بیش از چهار گروه بازی. جری نزدیک بود چهار دو دو برابر است.

دیگران برنده گروه خود را با یک 3-1 رکورد اعزام نیکز بازی 66-61 در سرنوشت آخر.

دیگران (4-4 در به طور منظم فصل بازی) تا به حال برنده سه جلسات قبلی با رپتورز اگر چه پنج شنبه مشخص شده اولین برخورد خود را در این فصل است.

تورنتو بود شروع کند در بازی 1 در برابر دیگران اما تنها trailed 15-13 پس از سه ماهه اول با وجود اینکه outplayed. یک 16-2 رپتورز اجرا برای باز دوم همه چیز تغییر سرعت و تورنتو led 37-28 در نیمه.

میلواکی با استفاده از برخی تان دفاع برای کاهش کسری بودجه به یکی باعث وضعیتی وخیم رپتورز به تماس با یک فاصله. تورنتو در پاسخ با 9-0 اجرا و رهبری 60-50 رفتن به چهارم.

میلواکی نمی تواند نزدیک تر از هفت امتیاز و رپتورز به پایان رسید در یک رول.

گارد نقطه رجینالد (Regg) نش گرفته در دور اول (12th کلی) در سال 2020 NBA 2K لیگ پیش نویس led میلواکی با 19 امتیاز و 11 پاس گل. تمام پنج دلار گل در دو رقم با مرکز تایلر (Plondo) ذخیره کردن ثبت نام 12 امتیاز و 15 ریباند.

تورنتو شتافت به 14-2 سرب در بازی 2 و رهبری 19-8 پس از سه ماهه اول که دیدم میلواکی مبارزه بر 4 از 13 تیر اندازی. آن 35-26 رپتورز در نیم و یک راه ترافیک پس از آن.

تمام پنج رپتورز به ثمر رساند در دو چهره با موریس (ReeceMode) اضافه کردن 22 امتیاز. جری نزدیک بود یکی دیگر از دو دو با 10 امتیاز و 13 ریباند.

ژنرال G (4-4 در فصل به طور منظم بازی) به پایان رسید 4-0 در همان مقدماتی-دور گروهی به عنوان تورنتو اگر چه دو تیم بازی نمی کند. ببر که به پایان رسید دوم در این گروه در نقطه دیفرانسیل پیشرفته به دور حذفی به عنوان کارت های وحشی.

تورنتو آمد به کنترل از راه دور-بازی مسابقات بر روی پاشنه از شکستن رکورد 109-51 برنده بیش از سلتیکز متقاطع, بازی پاک کردن لیگ علامت به صورت تک بازی به ثمر رساند.

در آن نه بهترین-از-سه سری برنده تا کنون در این فصل به طور منظم تورنتو کاهش یافته است و فقط سه بازی در حالی که برنده 18. رپتورز را برنده شش مستقیم بازی ها در مسابقات بازی.

این Tipoff به عنوان پرده بیدار کننده به فصل به طور منظم در دو سال اول اما عقب رانده شد در این سال هنگامی که جهانی همه گیر تاخیر در شروع بازی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دو نسخه از این مسابقات برنده شد توسط 76ers GC که موفق به پیشبرد کردن از گروه بازی چهارشنبه با 2-2 رکورد.

این علائم عمیق ترین رپتورز رفته اند در این مسابقات است. آنها موفق به پیشبرد از مرحله گروهی در سال 2018 و به مرحله یک چهارم نهایی در سال گذشته سرنگون توسط سحر و جادو بازی.

تیم بازگشت تا از راه دور به طور منظم فصل بازی پس از Tipoff.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن