دو وظیفه: اوان Tewel و همسرش استقبال پسر دوم خود را در میان همه گیر در مه 2 - Sun, 21 Jun 2020 PST

در میان coronavirus همه گیر و قرنطینه اوان Tewel مدیر کل داونپورت Grand رستوران های مرکز شهر با تجربه برخی از

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

در میان coronavirus همه گیر و قرنطینه اوان Tewel مدیر کل داونپورت Grand رستوران های مرکز شهر با تجربه برخی از خبر خوب: پسرش پیتر متولد شد و در اسپوکین ولی بیمارستان در مارس 2, ساخت Tewel یک پدر برای بار دوم.

Tewel, 34, گفت: بعد از ظهر چهارشنبه که تولد دوم برای او و همسرش که بحباله نکاح در اوردن, on Oct. 13, 2018 شده اند و با هم در مجموع هفت سال پس از دیدار در صنعت مهمان نوازی بود و بدون درز.

"این تولد آسان از دیدگاه سلامت" گفت: Tewel که متولد و بزرگ شده در شمال Spokane. "پیتر متولد شد و در مارس 2 در 10:20 p. m. او ناشی از پوند 7 1 اونس و 19 اینچ طولانی است. او متولد شد و در اسپوکین ولی بیمارستان. این حق انتخاب برای ما به این دلیل که بخش زنان و زایمان وجود دارد بسیار خوب است."

زمانی که Tewel اولین پسر Graesen پروست-Tewel متولد شد و از 10 سال پیش در صنعت مهمان نوازی را ارائه نمی مرخصی والدین برای پدر و مادر جدید در زمان Tewel گفت و این بود سرگذشت عملی برای او به زمان. همه چیز متفاوت بار دوم در اطراف.

"ترک خود توانایی بود با خانواده, از آن چیزی است که من هرگز خواب ممکن است. آن شده است یک برکت و رحمت در خانه باشد و تشکیل این اوراق قرضه با جدید من و پسر و خانواده" Tewel گفت. "از آن شده است بسیار ویژه است, اما آن نیز بوده است در یک زمان به چالش کشیدن برای همه با این بیماری همه گیر.

"دور بودن از کار دشوار است بیش از حد زمانی که وجود دارد بسیار تغییر در رستوران ها و راه ما انجام کسب و کار در داخل و تطبیق با این واقعیت جدید. این nerve-wracking نه به عنوان در دسترس است و یا به عنوان یک بخشی از آن به عنوان من می تواند باشد. آن را عجیب و غریب می شود در حالی که وجود دارد آنقدر در رفتن, اما در همان زمان وجود دارد بسیار کمی کسب و کار در زمان من بوده است. این یک مخلوط عجیب و غریب."

چگونه اخیر بود تولد برای Tewel در طول همه گیر?

"راستش پیتر خیلی حادثه تولد داشتند ولی قطعا تفاوت با کوروناویروس. همه چیز تقریبا تعطیل بنابراین ما تا به حال به از طریق وارد ER بود که کمی عجیب و غریب است.

"همسر من تا به حال یک coronavirus سواب از قبل به طوری که هر کس در آنجا می دانستند آنچه را که آنها مشغول به کار بودند و آنها در زمان متوسط برای اطمینان حاصل شود که من نمی هر گونه فعال علائم. ما در آنجا ماند در منطقه ما وجود دارد و خیلی کمتر به حرکت در اطراف.

"وجود ندارد هر خانواده در بیمارستان خواهم شد با وجود Graesen. ما قطعا از دست رفته ما مادران و پدران و پدربزرگ و مادربزرگ و خواهر و برادر در اطراف برای جشن تولد با ما در بیمارستان است."

از آن شده است تنها شش هفته اما Tewel با بهره گیری از تبدیل شدن به یک پدر و یکی از دلایل اصلی است چرا که خانواده او در حال رشد و تبدیل شدن به قوی تر و بیشتر متصل است.

"دیدن همسر من تا به آسانی پله به نقش مادر او محافظ شدید اما همچنین یک nurturer – ساخته شده است به ما نزدیک تر است و بسیار جادویی. دیدن پیتر شخصیت توسعه یادگیری خود را دوست داشتن و دوست نداشتن و خصلت بنابراین در اوایل واقعا چیز فوق العاده به تماشای Graesen ارتباط برقرار کردن یاد و عشق و نگه دارید و مفید باشد با برادر کوچک خود را."

یکی از Tewel را با چالش های جدید است آشنا برای بسیاری از والدین در حالی که مانع دیگری است که از این زمان است.

"تا آنجا که به کودک می رود از جهان خارج وجود این کودک شده است اما او مجبور نیست یک برنامه خواب نشده است. او به نگه داشتن مادر او و من بسیار در انگشتان ما. او و من در حال, در حال خواب در شیفت زمانی که یکی از ما فرسوده است.

"نداشتن خانواده در اطراف در طول این جداسازی و قرنطینه آن است که همان حمایت به عنوان اولین بار. ما همچنین باید در مورد فکر می کنم اگر و چگونه ما باید رفتن به فروشگاه مواد غذایی. ما در حال سفر بسیار کمتر اگر در همه و دیدن بسیاری از دوستان و خانواده به عنوان ما به طور معمول انجام می شود و در یک زمان با یک بچه جدید."

قبل از همه گیر و پیتر تولد داونپورت بزرگ شد نگه داشتن Tewel مشغول بود و او در کار است.

"ما تا به حال ما بالاترین درآمد در سال برای هر یک از شرکت ما رستوران در مرکز شهر Grand رستوران. این یک معیار و هیجان انگیز بود برای ما و تیم مدیریت" Tewel گفت.

"این یک گردباد و igloos شد چیزی اسپوکن واقعا در آغوش گرفت و طلیعه قوی در سال جدید که در حال حاضر به نظر می رسد مانند یک دهه پیش. آن یک تن از انرژی و تکانه و ما درگیر یک محلی جمعیت. آن را بسیار خوب و موفقیت است.

"سپس همه گیر ضربه و ما تا به حال به توقف igloos شماره گیری همه چیز را به عقب و مراقبت از افراد تا آنجا که ما احتمالا می تواند. ما بهترین های ما برای کمک به همه ما مهمان نوازی تیم که متکی بر ما."

Tewel آماده بازگشت به کار در فرد در دونپورت Grand هنگامی که زمان می آید.

"من واقعا به دنبال به جلو به این فرصت را برای ما به ارمغان بیاورد همه چیز را به سرعت و جو و نشاط است که ما آغاز شده در سال گذشته و در تعامل با جامعه و کسب و کار را به مرکز شهر هسته" Tewel گفت.

منتهی برای روز پدر آخر هفته Tewels که زندگی در جنوب تپه تا به حال یک جشن کوچک با خانواده در روز چهارشنبه و Graesen را در مدرسه ابتدایی در جشن فارغ التحصیلی در روز پنج شنبه و آب و هوا اجازه برنامه ریزی کباب این آخر هفته.

"این امر می تواند یک گلف به طور معمول – Graesen یک گلف باز مشتاق به من – اما در حال حاضر, از آن خواهد شد یک روز آرام با استیک و خوب هم خانواده است. شاید دور از بانوان. هیچ چیز بیش از حد وحشی!"

Tewel خلاصه "من خیلی حرفه ای رانده اما من خوب با بودن در خانه و دور از محل کار. من عصبی در مورد آن, اما من هم خیلی خوشحال هستم که با خانواده ام و بودن با آنها درگیر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن