پس از جورج فلوید مرگ بشدت احساس در مینیاپولیس گوشه بازار که در آن او کشته شد

تمسخر و تحقیر برای آجر قهوه ای فروشگاه گوشه ای نگه می دارد و ریختن در: "آنها در تماس با پلیس در مردم" یک نفر م

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

تمسخر و تحقیر برای آجر قهوه ای فروشگاه گوشه ای نگه می دارد و ریختن در: "آنها در تماس با پلیس در مردم" یک نفر می گوید: در یک کسب و کار آنلاین را نقد کنید. "نواخته برفلد یک مرد." "نفرت انگیز است."

خشم است که در جام مواد غذایی, محله بازار در جنوب مینیاپولیس که در آن یک نوجوان کارمند به نام 911 که به گزارش جورج فلوید خریداری کرده بود سیگار با استفاده از جعلی $20 bill. فلوید نشسته بود در یک ماشین پارک شده فقط در خارج از فروشگاه در زمانی که یک افسر پلیس در پاسخ به تماس دوخته فلوید گردن به آسفالت برای نزدیک به نه ساعت.

"مردم گفتند ما مسئول مرگ او بود که ما خون در دست ما است که ما به دلیل درگذشت او گفت:" محمود Abumayyaleh یک صاحب بازار است.

در حال حاضر, جام, مواد غذایی تبدیل شده است indelibly متصل به پلیس کشتن یک مرد سیاه پوست است که در تنظیم کردن هفته از تظاهرات و ملی به حساب بیش از نژادپرستی در پلیس و در بسیاری از بخش های دیگر زندگی آمریکایی.

جام مواد غذایی در مینیاپولیس بازگشایی درهای خود را در 15 ژوئن سال 2020 سه هفته پس از جورج فلوید کشته شد توسط پلیس در خارج از فروشگاه. جام مواد غذایی تبدیل شده است indelibly متصل به پلیس کشتن یک مرد سیاه پوست است که در تنظیم کردن هفته از تظاهرات و ملی به حساب بیش از نژادپرستی در پلیس و در بسیاری از بخش های دیگر زندگی آمریکایی. (کارولین یانگ/نیویورک تایمز)

روز دوشنبه جام غذاهای بازگشایی درهای خود را برای اولین بار پس از معترضان ریخت و به محله. دلی دوباره مواجه نگردند با سبزیجات تازه و گوشت اما روزنامه ها در قفسه بودند دقیقا سه هفته — آخرین نسخه های قبل فلوید مرگ شروع به تسلط بر هر صفحه.

هوا در داخل هنوز و مشتریان بودند کمیاب در صبح است. یک تازه استخدام نگهبان گام در داخل و خارج از ساختمان. در داخل نشانه بزرگداشت فلوید و اعلام کرد که "گرفتن دستگیر نباید حکم اعدام."

در هفته های پس از فلوید کشتن 25 مه عزاداران باید به دنبال تبدیل پیاده رو و پیاده رو خارج از فروشگاه به مقدس زمین. آنها را ترک کرده اند صدها نفر از دسته آویزان آگهی ها و نشانه ها و رنگ آمیزی یک نقاشی دیواری از چهره خود را بر روی فروشگاه دیوارهای خارجی.

این vigils و تظاهرات اکو صحنه هایی از سه گانه S Food Mart در Baton Rouge, La., که در آن پلیس کشته آلتون استرلینگ در سال 2016 و فرگوسن بازار و مشروب در میسوری که در آن یک گزارش از یک "سرقت در پیشرفت" رسوب پلیس به قتل مایکل براون در سال 2014. بیش از آخر هفته در آتلانتا معترضان سوزانده وندی که در آن یک افسر پلیس به ضرب گلوله کشته و Rayshard بروکس یک مرد سیاه و سفید بود که با هدف یک تیزر در یک افسر در حالی که در حال اجرا دور است.

برای بیش از 30 سال در جام حذفی مواد غذایی شده است از یک محله در تكیه اما همچنین یک منبع شکایات در گوشه ای از خیابان های شیکاگو و 38 خیابان.

"جام غذاهای توپی" گفت: Rashad غرب صاحب اژدها Wok یک رستوران در سراسر خیابان که نظارت تصویری دستگیر بخشی از فلوید بازداشت. "این مثل این است که خود را مسدود کند."

این تاسیسات که در آن مشتریان فلوید در میان آنها خریداری سیگار, تازه, تولید و دقیقه بیشتر برای تلفن های همراه خود. همسایه گفت: آنها چرخش را انتخاب کنید تا گشنیز و لیمو برای tacos و بزرگسالان به یاد داشته باشید هزینه های دوران کودکی, ساعت بازی خیابان جنگنده II بازی وجود دارد. Abumayyaleh گفت: خانواده اش بود در اول نام اساس با بسیاری از مشتریان.

اما آن را نیز یک محل که در آن تیراندازی کرده اند فوران در نزدیکی و مخفی افسران surveilled کاربران. در میان گزارش ها از افزایش جرم و جنایت بیش از 20 سال پیش در اداره پلیس خواست فروشگاه به 911 تماس بگیرید در مردم loitering خارج است. در 1990s پلیس گزارش لکه بینی یک سری از فروش مواد مخدر در اطراف فروشگاه و مینیاپولیس شورای شهر سعی کردم در یک نقطه و در سال 2000 به لغو جام حذفی مواد غذایی' مجوزهای کسب و کار.

مشتریان داخل فنجان مواد غذایی در مینیاپولیس پس از بازگشایی فروشگاه در 15 ژوئن سال 2020 است. جام مواد غذایی تبدیل شده است indelibly متصل به پلیس کشتن یک مرد سیاه پوست است که در تنظیم کردن هفته از تظاهرات و ملی به حساب بیش از نژادپرستی در پلیس و در بسیاری از بخش های دیگر زندگی آمریکایی. (کارولین یانگ/نیویورک تایمز)

به عنوان محله شروع به gentrify و آرایشگاه و فروشگاه های لباس بسته به عنوان یک کافه و هنر فضاهای نقل مکان کرد و در جام مواد غذایی — این نام در اصل ایستاده بود برای "شیکاگو قیمت های بی نظیر" — تکان دادن نداشت.

فلوید آپارتمان در سنت لوئیس پارک حدود یک درایو 20 دقیقه ای از جام غذاهای اما او اغلب با بازدید از فروشگاه به خرید تلفن همراه اعتبارات در بازار MetroPCS ضد. اریک Hardin, یک دوست گفت: فلوید می دانستم که بسیاری از فروشگاه کارکنان.

"او شده است می خواهم برای رفتن وجود دارد برای سال" گفت: Hardin, که به نام فلوید با نام مستعار باریک. "هیچ مشکلی با گوشی خود او آن را به آنها و گرفتن یک قطعنامه. باریک بود راحت با این افراد است."

در یک مصاحبه Abumayyaleh ارائه جزئیات جدید از لحظات قبل از فلوید را کشنده برخورد با چهار مینیاپولیس افسران پلیس گفت که یک مرد دیگر تا به حال سعی کردم به استفاده از جعلی $20 bill دقیقه قبل از فلوید راه می رفت به فروشگاه.

مرد اول دست این لایحه به کارمند که تا به حال مشغول به کار در فروشگاه برای چندین سال و با استفاده از یک نشانگر خاص به تعیین که این لایحه بود تقلبی Abumayyaleh گفت. کارمند خودداری کرد که فروش و تحویل این لایحه به این مرد که در سمت چپ.

چند دقیقه بعد فلوید در راه می رفت و به $20 bill به یک نوجوان کارمند که بلافاصله تشخیص این لایحه به عنوان جعلی. بعد از یک دستگاه اسکن مشخص شد که این لایحه بود تقلبی جوان کارمند به دنبال فلوید خارج از درخواست او برای بازگشت به آیتم های او را خریداری کرده بود اما او حاضر با توجه به متن فروشنده تماس 911.

"او تنها در ایالات متحده حدود یک سال" Abumayyaleh گفت: teenage کارمند که دیگر کار در فروشگاه. "این اولین بار خود را احتمالا تا به حال تماس با پلیس."

Abumayyaleh که فلسطینی آمریکایی و صرف از 35 سال در مینیاپولیس گفت: او در سمت چپ فروشگاه حدود سه ساعت قبل از کشتار. آن را به حال شده است در یک روز شلوغ مانند اکثر روزهای دوشنبه Abumayyaleh به یاد می آورد اما او به آن استفاده می شود. فروشگاه همیشه در خانواده اش و در سن 10 سالگی او کمک کردن پشت پیشخوان. 15 او در آنجا کار تمام وقت.

که فقط پس از 8 p. m. یک کارمند به نام Abumayyaleh گریه و جیغ و گفت: "آنها به قتل او" او به یاد می آورد. او گفت: او گفت: کارمند برای ضبط صحنه و "به تماس با پلیس در پلیس است."

از آن پس Abumayyaleh گفت: او شده است با بمباران پیام های نفرت. او یک عضو از یک محلی برای پیشگیری از خشونت به عنوان سخنگوی و با صدور یک بیانیه عمومی محکوم فلوید کشتن و گفت که این فروشگاه به حمایت از معترضان و مشترک خود را در خشم.

همه چیز شده اند و حتی بدتر برای نوجوان کارمند Abumayyaleh گفت: در توصیف این پس به عنوان "یک کابوس است." او همچنین گفت که جام مواد غذایی شده است تجدید نظر در زمانی که کارگران آن باید با پلیس تماس بگیرید. Abumayyaleh گفت: آنها در حال حاضر تنها 911 تماس بگیرید به گزارش خشونت است.

فلوید مرگ بود و نه اولین بار است که جام غذاهای کشیده شده است به یک قتل که درو ملی آغاز شد.

زمانی که 17 ساله پسر رفت و در محاکمه 2002 قتل یک دختر 11 ساله دختر او اصرار داشت او در جام غذاها و نه در صحنه جرم. سناتور. ctq شد, دادستان منطقه در شهرستان Hennepin که نظارت اولین محاکمه نوجوان میونگ بارل و تحقیقات توسط آسوشیتد پرس مطرح پرسش های جدی در مورد حکم و سایه مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری.

محققان هرگز به دنبال تا با دو نفر آنها بارل گفت: او در جام جهانی مواد غذایی در طول یا پس از عکسبرداری است. هر دو گفت: AP آنها با او بودند.

پس از قتل فلوید تعدادی از ساکنان گفت: آنها پشتیبانی فروشگاه و صاحبان آن است. روز دوشنبه Kendrick, سفید, 26, وارد در فروشگاه به ارتباط با برخی دوستان چیزی که او انجام داده برای سال.

"شما ببینید برادران و خواهران عموزاده مردم از محله" سفید گفت. "افرادی وجود دارند که در اینجا بزرگ شده اند که از آمدن به اینجا تمام زندگی خود را."

اما همه چیز تغییر کرده بود. خیابان سنگر بودند و بسیاری از کسب و کار در این نزدیکی هست هنوز هم بسته شد. بازدید کنندگان جامعی عکس ها به عنوان آنها سرگردان در اطراف بنای یادبود و پژمردگی گل.

"ما احترام مبارزه, اما آن را از نظر احساسی تخلیه برای کسانی از ما که در قلب آن" گفت آبنوس, رایت, 38, زندگی می کند که در نزدیکی فروشگاه و نگه داشته شده است awake توسط مردم فریاد به بلندگوهای موزیک در حال پخش از بلندگو. "افرادی که می آیند اینجا درک نمی کنند که مردم وجود دارد که در واقع در اینجا بماند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب