دوقلوها برنامه ریزی برای استفاده از خالی CHS زمینه در سنت پل به عنوان سایت آموزش

سنت پل پرستاران ممکن است به رهبری خارج از شهر به شروع فصل خود را در, مستقل, انجمن آمریکایی, اما دوقلوها باید ب

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

سنت پل پرستاران ممکن است به رهبری خارج از شهر به شروع فصل خود را در, مستقل, انجمن آمریکایی, اما دوقلوها باید برنامه ای برای قرار دادن خود را Lowertown امکانات به خوبی استفاده کنید. پس از پرستاران ترک این هفته به سر به داکوتای جنوبی به شروع فصل خود را — آنها را بازی فصل خود را در جاده ها به طور نامحدود — دوقلوها را به حرکت در.

دوقلوها به طور رسمی روز دوشنبه اعلام کرد که CHS میدان خواهد خود را جایگزین سایت های آموزشی برای گروه خود را از بازیکنان خواهد بود که واجد شرایط برای بازی با دوقلوها در این فصل اما نمی خواهد بخشی از فعال roster.

هر تیم مجموعه 60 بازیکن برای فصل چهار. دوقلوها' فهرستی بود که در روز دوشنبه منتشر شد و شامل خود چشم انداز بالا — shortstop رویس لوئیس و outfielders الکس Kirilloff و ترور Larnach — به عنوان بخشی از این گروه است.

همه تیم ها خواهد بود و مجاز به شروع فصل با 30 بازیکن است. پس از دو هفته است که تعداد قطره به 28 و سپس به 26 دو هفته بعد که در آن باقی خواهد ماند برای بقیه فصل.

این گروه خواهد شد که آموزش در سنت پل متشکل از بسیاری از جزئی لیگ نمایندگی رایگان که دعوت شده بود به تالار-لیگ اردوگاه این زمستان به علاوه چشم انداز بالا. دیگر اعضای 40-مرد فهرستی که نمی شکستن اردوگاه با این تیم خواهد شد و سپس گزارش به سنت پل.

"عمق است رفتن به بسیار مهم در بسیاری از راه های مختلف و بهترین راه هایی که ما می توانید به ما لیگ برتر است که به کیفیت آماده و قادر بالا-سطح پیشرفته, بچه ها, بچه ها که تا به حال بزرگ-لیگ زمان که ما می توانیم با تکیه بر" مدیر Rocco Baldelli گفت.

برای شروع با Baldelli گفت: دوقلوها را یک گروه کوچک از بازیکنان و کوچکتر کارکنان — حدود پنج یا شش مربیان — با این گروه در سنت پل.

و اگر پرستاران را بازگشت به سنت پل به بعد بازی در این فصل به آنها امید — آنها را در Sioux Falls, S. D., تا زمانی که آنها مجاز به اجازه دهید طرفداران به CHS زمینه رئیس جمهور از عملیات بیس بال درک Falvey گفت: دوقلوها هنوز "پیش بینی توانایی برای ادامه به استفاده از (این) مرکز" اما همچنان به کار بر روی برنامه های پشتیبان فقط در مورد.

همه بازی ها در تلویزیون

دوقلوها انتظار همه 60 به طور منظم فصل های تلویزیونی می شود, تیم رئیس جمهور دیو سنت پیتر گفت:. که به خود گرفته و حتی بیشتر اهمیت در این سال به دلیل آنها در حال انتظار برای اجازه هر گونه طرفداران به هدف زمینه حداقل برای شروع این فصل است.

"محرومیت ملی, برنامه تلویزیونی پنجره ها, که ما ممکن است یا نه ممکن است زمین در, Fox Sports شمالی انجام خواهد داد هر بازی," او گفت:. "بنابراین یک راه یا دیگری ما انتظار داریم همه 60 تلویزیونی می شود به مینه سوتا تلویزیونی بازار است."

پرداخت کامل برای کارکنان

دوقلوها نداشته به کردند و یا اخراج کارکنان مانند برخی دیگر از لیگ برتر سازمان در مینه سوتا و آنها انتظار ندارند که به تغییر. سنت پیتر گفت: این امر که در راه ماندن حداقل تا پایان سال 2020 فصل هر زمان که ممکن است.

"این Pohlads همچنان ثابت قدم در حمایت خود را از مردم ما و به عنوان یک رهبر در اینجا ما بسیار سپاسگزار برای این سطح از پشتیبانی" سنت پیتر گفت. "شما کار واقعا سخت برای ایجاد یک سازمان در سراسر هر دو کسب و کار خود و سمت و بیس بال خود را و است که طول می کشد زمان. و متاسفانه آن را به عنوان طولانی به پاره که سازمان پایین. برای من که میشم این Pohlads اجازه داده اند ما را به نگه داشتن مردم ما پردازنده با پرداخت کامل."

آنها همچنین متعهد به پرداخت خود را جزئی leaguers از طریق تابستان حتی اگر آن را به نظر نمی آید مانند وجود خواهد داشت یک فصل و نه آزادی هر جزئی leaguers در طول سه ماه گذشته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن