Steelers' بن Roethlisberger باز می شود تا مورد قبلی اعتیاد به الکل پورنوگرافی

Pittsburgh Steelers کارفرمایی بن Roethlisberger صحبت در ایمان مبتنی بر رویداد مجازی به نام "ManUp پیتسبورگ" در

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

Pittsburgh Steelers کارفرمایی بن Roethlisberger صحبت در ایمان مبتنی بر رویداد مجازی به نام "ManUp پیتسبورگ" در طول تعطیلات آخر هفته خود را توضیح داد قبل از اعتیاد به الکل و پورنوگرافی.

در طول 15 دقیقه صحبت با سابق استیلرز بازیکن Tunch Ilkin, Roethlisberger گفت: از طریق ESPN "این همیشه آسان نیست. مردم درک نمی کنند این همه وقت که ما ورزشکاران ما انسان هستید. ما گناه مانند هر کس دیگری.

"من هیچ تفاوتی ندارد. ما اشتباه می کنیم. ما معتاد به همه چیز. ما گناه است. ما انسان هستید. من فکر می کنم گاهی اوقات ما قرار داده و بر این پایه که در آن ما نمی توانیم اشتباه کنیم. من سقوط کرده ام به عنوان کوتاه به عنوان کسی. من معتاد به الکل است. من معتاد به پورنوگرافی است که باعث می شود من و سپس بهترین شوهر, بهترین, پدر, بهترین مسیحی من می شود."

ManUp پیتسبورگ یک رویداد سالانه است به میزبانی شهری تاثیر با استیلرز مربی مایک Tomlin.

Roethlisberger دقیق چگونه او دور از ایمان مسیحی خود را در طول سال کالج در میامی (اوهایو) و باقی مانده دور خود را حرفه ای فصل به فصل. او دو بار متهم به تجاوز جنسی و NFL او را به حالت تعلیق شش بازی در فصل 2010 برای نقض لیگ را شخصی انجام سیاست.

دو بار قهرمان سوپر باول و همسرش, اشلی, عروسی در سال 2011. خود را به ازدواج خود سه فرزند Roethlisberger توضیح داد, وی را به بازگشت به ایمان خود. او دوباره غسل تعمید سه سال پیش.

"من می خواهم آن را به شناخته شده به تمام مردان جوان وجود دارد," او گفت:. "آن را خنک می شود مسیحی بود و یک ورزشکار. پیش بروید و بهترین ورزشکار شما می توانید و ببینید اگر شما می تواند بهتر مسیحی است. و این چیزی است که من در تلاش برای انجام در حال حاضر است. من در تلاش برای بهتر مسیحی از من ورزشکار و بازیکن فوتبال است."

حتی در برخورد با آرنج آسیب است که او را مجبور به از دست تقریبا همه 2019, Roethlisberger یافت راحتی از طریق جدید-ارتباط با خدا.

"من نمی دانم که من قادر به تحمل (آسیب) چند سال پیش, پنج, شش, هفت, از 10 سال پیش" او گفت:. "من می دانم که من ایمان نمی توانست به عنوان قوی. در حال حاضر که من می دانم آنچه در آن است در مورد آن آسان است برای گفتن " هی خدا این است که در دست شما است. من قصد دارم به آموزش لب به لب من به عقب بر گردیم در خارج وجود دارد, و هر آنچه شما برای من آماده هستم.'"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب