می خواهم به رفتن به ماهیگیری اما می دانم که هیچ چیز ؟ در اینجا اصول اولیه.

با مدارس و اردوگاه های تابستانی لغو شد و پدر و مادر کار از خانه و یا کار نمی کند, مردمی در حال گرفتن ماهیگیری.

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

با مدارس و اردوگاه های تابستانی لغو شد و پدر و مادر کار از خانه و یا کار نمی کند, مردمی در حال گرفتن ماهیگیری.

در اینجا اصول اولیه از ساده ترین نوع ماهیگیری در ایالت مینه سوتا و ویسکانسین.

اگر شما می توانید می گویند "من می دانم که هیچ چیز در مورد ماهیگیری," این است که برای شما.

آنچه شما می خواهید انجام دهید

شما بازیگران و یا رها کردن یک کرم در یک قلاب به آب است. هنگامی که یک ماهی نیش شما به میله یک شرکت کوچک اما yank و حلقه در ماهی. سپس شما را به یک عکس از قلاب باز کردن آن و پرتاب آن را به عقب.

آن را بسیار سرگرم کننده تر از این توضیحات.

یک میله و حلقه

اگر شما نمی توانید به قرض گرفتن یک میله و حلقه شما صرف برخی از پول است.

ما در خارج از منزل فروشگاه ها هستند که به احتمال زیاد به کارکنان آگاه اما به طور کلی بخش فروشگاه به طور کلی حمل این مسائل.

برای "راد-و-حلقه دسته کوچک موسیقی جاز" است که همراه با خط ماهیگیری در حال حاضر متصل شده و یک جعبه کوچک از "مقابله" — قلاب و bobbers, شاید چند چیز دیگر. این می تواند در تامین کوتاه مدت در حال حاضر پس از تماس های آینده, اما آنها را می توان برای $15 $50. شما همیشه می توانید صرف.

جزئیات: اگر شما در حال خرید برای یک بچه جوان, برای کسانی که, کوتاه, اهل تفریح و بازی دیزنی - یا مارول-آنهایی که مضمون. اگر کمی قدیمی تر برو 4 - به 5½-راد پا و فشار دکمه و یا "چرخش بازیگران" حلقه. شما با فشار و نگه داشتن دکمه در حالی که شما شروع بازیگران و دکمه انتشار — اما نه راد — اجازه دهید به خط جریان آزادانه. خیلی ساده است.

اگر شما یک کمی بیشتر بلند پروازانه و یا بچه های بزرگتر خرید یک "چرخش" حلقه دسته کوچک موسیقی جاز و یک میله به 6½ فوت (اما احتمالا کوتاه تر). این برتر هستند اما گرانتر و کمی پیچیده تر است.

کرم

هر چیزی قرمز و wriggly خوب است. حفاری آنها را در حیاط خلوت خود را جمع آوری و آنها را از جلوی خانه یا پیاده رو بعد از بارش باران و یا خرید آنها را در یک طعمه مغازه و یا ایستگاه های گاز. نگه داشتن آنها را در یک ظرف در بسته در یخچال در مرطوب خاک برگ و یا زمانی که با استفاده از.

و بله, شما همچنین می توانید فقط با استفاده از خط دوخت کراوات یک قلاب به چوب و پیدا کردن انبوه نان و یا هر گونه اشکال برای استفاده به عنوان طعمه.

مجوز ؟

در مینه سوتا تقریبا همه سن 16 سالگی به 89 نیاز به یک مجوز. آنها هزینه 25 دلار برای یک فرد بزرگسال ساکن و 5 دلار برای 16 و 17 ساله. شما می توانید خرید مجوز آنلاین. کودکان و نوجوانان زیر 16 نیاز به هیچ چیز نیست. اگر شما یک پدر و مادر که صرفا کمک به بچه زیر 16 بازیگران و رها کردن ماهی های شما نمی نیاز به یک یا.

تنها یک خط مجاز است برای هر نفر در مینه سوتا; دو مجاز در ویسکانسین.

تجهیزات و مهارت ؟

یک ناخن گیر کوچک قیچی یا چاقو جیبی مفید است به قطع خط هنگام بستن گره و یا رفع دولایه. سوزن بینی انبردست یا پنس می تواند مفید باشد برای گرفتن یک قلاب به رها کردن ماهی, اما شما درست می شود بدون. یک کهنه است که واقعا مفید برای پاک کردن ماهی و از بین بردن worm لجن اگر بو مانند ماهی و از بین بردن worm چیزی که شما نمی. نگران نباشید نه حمل و بد میکروب ها.

اگر شما می توانید کراوات یک گره مربع است که باید به خوبی به اندازه کافی برای آنچه که ما در حال انجام به ضمیمه یک قلاب به خط. اگر شما خوب با گره بهبود پرچ یا Trilene گره محاکمه و درست است.

از کجا می توانم ماهی ؟

در هر نقطه وجود دارد آب می تواند وجود داشته باشد ماهی.

پارک های عمومی در اغلب مناطق ساحلی با اتاق به اندازه کافی به بازیگران, اگر چه همه چیز هرز در shallows در حال حاضر.

در مترو وجود دارد یک راهنمای عمومی ماهیگیری بعضا از طریق اداره منابع طبیعی برنامه ای به نام ماهیگیری در محله (FiN). DNR شرق مترو شیلات نیز دارای یک "که در آن به ماهی" راهنمای دریاچه ها و رودخانه ها با ماهیگیری از جمله ساحل دسترسی داشته باشید.

هدف شما: PANFISH

Sunfish سوف و crappies (تلفظ محصول-eez). که خود معدن.

آنها شناخته شده به عنوان panfish چون تک فیله مناسب می تواند در یک ماهی تابه. آنها هیچ دندان زندگی می کنند معمولا بسیار نزدیک به ساحل و معمولا به آسانی نیش یک کرم روی قلاب.

به خصوص sunfish که شامل bluegill, pumpkinseed و سبز sunfish.

اگر شما گرفتن یک

به ندرت وجود دارد حداقل اندازه و شما معمولا می توانید نگه داشتن یک دسته اگر چیزی که شما, اما برای این اهداف شما را به عقب پرتاب.

شما برای گرفتن آنها را برگرفته از پایین برآمدگی خاردار در امتداد باله پشتی فشار قلاب پشت را از طریق بخشی از دهان آن بیرون آمد ، و رها کردن آن را به آب هر چه زودتر بهتر, اگر چه آنها بسیار مقاوم است.

اگر شما نمی توانید یک unhooked برش خط و ماهی آزاد. وجود دارد یک فرصت مناسب و معقول آن زنده خواهد ماند. اگر شما سهوا کشتن یک اخم نکنید. این ماهی فراوان و مواد غذایی خوب برای دیگر حیوانات شکاری و راکون است.

درخواست کمک

گیر چیزی ؟ درخواست یک دوست — شما فراموش می دانم که افرادی که ماهی یا دیگر ماهی گیر.

سعی کنید یوتیوب. جستجوی چیزهایی مانند "چگونه به طعمه قلاب با worm."

دیگر از آن ماهیگیری است 100 درصد pop-ups ads-free.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب