انجمن تنیس ایالات متحده در نظر دارد برای برگزاری به موقع باز اگر دولت OKs

آمریکا انجمن تنیس در نظر دارد برای برگزاری ایالات متحده باز در نیویورک شروع در ماه اوت بدون تماشاگر را حمایت د

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

آمریکا انجمن تنیس در نظر دارد برای برگزاری ایالات متحده باز در نیویورک شروع در ماه اوت بدون تماشاگر را حمایت دولتی و رسمی اعلام می آیند این هفته است.

مانند بسیاری از ورزش تنیس حرفه ای تورهای شده اند به حالت تعلیق از ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. باز فرانسوی به تعویق افتاد از ماه مه تا سپتامبر و ویمبلدون لغو در مجموع برای اولین بار در 75 سال است. ایالات متحده باز اگر بازی خواهد بود دوم مسابقات گراند اسلم سال پس از استرالیا در ماه ژانویه است.

"ما آماده برای حرکت به جلو تا زمانی که ما در همه مصوبات ما نیاز" USTA سخنگوی کریس Widmaier گفت: در یک مصاحبه تلفنی دوشنبه.

"در پایان روز و با وجود عوامل دخیل در تصمیم گیری است. No. 1 در حال ایجاد یک طرح است که در ایمنی و بهداشت در خط مقدم. شماره 2 این است که آیا انجام متحده باز درست برای ورزش تنیس. و شماره 3 این است که آیا می توان آن را در مالی قابل دوام شیوه ای. ما معتقدم که ما می تواند ضربه تمام اهداف" Widmaier گفت. "اما ما نیاز به این روش در یک گام به گام شیوه و زمانی که تمام مراحل در حال تکمیل است که هنگامی که ما می توانید یک اطلاعیه رسمی."

عملیاتی برنامه ریزی برای برگزاری این رویداد نگرانی در مورد کوروناویروس شامل هیچ تماشاگران محدود بازیکن entourages متمرکز مسکن, افزایش تمیز کردن در این مسابقات زمینه در مرغزار فلاشینگ و تست برای COVID-19.

همچنین بخشی از این طرح: وجود خواهد داشت هیچ مقدماتی برای تک. بازیکنان که رتبه بندی را قرار داده و آنها را در این زمینه می توانید پول دریافت کنید که USTA منتقل خواهد شد به همراه ATP و WTA تور برای توزیع. سینسیناتی مسابقات برای ماه آگوست برنامه ریزی. 16-23 است که اکثریت متعلق به USTA خواهد بود به نیویورک نقل مکان کرد و در محل باز ایالات متحده واجد شرایط.

"ما را مشاهده کنید پیشنهاد ما به دولت از نیویورک است. این یک طرح جامع است که جزئیات تمام جنبه های عملیاتی مسابقات — اولین و مهمترین سلامت و ایمنی از هر کسی که درگیر در مسابقات" Widmaier گفت. "ما در حال انتظار برای شنیدن از مقامات دولتی در زنده ماندن آن طرح شود. ایالات متحده باز است یکی از بسیاری از ورزش حرفه ای اشخاص در ایالت نیویورک و ما می دانیم که دولت نیاز به بررسی تمام ورزشی در شیوه ای جامع."

یک سوال بزرگ باقی مانده است که اگر دولت می دهد go-ahead: کدام بازیکن خواهد شرکت کنند ؟

از جمله اسامی بالا به عنوان ردیف 1-رتبه بازیکنان نواک جوکوویچ و خاکستر Barty اند ابراز نگرانی از رفتن به نیویورک است. بنابراین دفاع از مردان قهرمان رافائل نادال. در حال حاضر رد کرد: راجر فدرر که موفق به کسب پنج نفر از مردان خود را-ضبط 20 گرند اسلم تک آهنگ عناوین در ایالات متحده باز است اما به تازگی اعلام کرد که او برای بقیه سال پس از نیاز یک دوم آرتروسکوپی جراحی روی زانوی راست.

هفته گذشته جوکوویچ گفت: محدودیت خواهد بود که در جای خود برای ایالات متحده باز در نیویورک به دلیل COVID-19 خواهد بود "،"

"بسیاری از بازیکنان من باید به صحبت کاملا منفی در مورد اینکه آیا آنها وجود دارد" جوکوویچ گفت.

تمام مسابقات تحریم شده اند اوراق حداقل تا اواخر ماه جولای.

"من نگرانی بیش از حد" Barty نوشت: در یک ایمیل به AP. "من درک مسابقات مشتاق به اجرای, اما نگه داشتن هر کس امن است که باید در اولویت باشد."

این USTA می خواهد برای اضافه کردن اتاق رختکن — از جمله در داخل سالن دادگاه قرار دارد که صدها موقت تخت بیمارستان در ارتفاع نیویورک شیوع کروناویروس و بهبود تصفیه هوا در فضاهای موجود. نیز در نظر گرفته شود: هیچ قفسه اتاق دسترسی تا زمانی که درست قبل از یک مسابقه. بنابراین اگر کسی می رود به مرغزار فلاشینگ فقط به مدیر مسابقات استیسی Allaster در مصاحبه ای گفت: ماه گذشته "شما می آیند شما تمرین و بازگشت به هتل."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Widmaier گفت: USTA شده است مشاوره با ATP و WTA در مورد آن راه اندازی.

"ما اظهار داشت: هدف این بوده است که اگر ما می تواند ساخت یک برنامه در رابطه با پزشکی و کارشناسان امنیتی که در کاهش خطرات ناشی از COVID-19 و اطمینان از سلامت و رفاه از همه آمریکایی باز شرکت کنندگان ما بسیار می خواهید به حرکت به جلو با مسابقات," او گفت:. "ما معتقدیم با کار مشارکتی شیوه ای با این کارشناسان و تورهای ما چنین طرح است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن