Astros خشن کندال Graveman را احساس-شروع خوب - Mon, 27 Jul 2020 PST

هوستون – بیس بال را باور نمی کند در زیر اسکریپت ها و خطوط طرح که به نظر می رسد بسیار مناسب. برای هر کرک گیبسون

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

هوستون – بیس بال را باور نمی کند در زیر اسکریپت ها و خطوط طرح که به نظر می رسد بسیار مناسب. برای هر کرک گیبسون هومر در سال 1988 سری جهانی وجود دارد صدها نفر از لحظات پس از اتصالات برای رستگاری و پیروزی است که هرگز رخ دهد به دلیل بی رحمانه دشواری بازی.

واقعا وجود دارد نیازی به هیچ-hitter وظیفه یا shutout به اینکه در حال حاضر, نشاط بخشی, وضعیت اطراف کندال Graveman شروع به احساس می کنید مناسب است.

آن را نمی باید به کمال اما چیزی بهتر از آنچه در Mariners' 8-5 دست دادن به آستروس در روز دوشنبه.

آن را به حال شده است 808 روز پس از او می خواهم آخرین تن به تن در یک لیگ بازی – مارس 11, 2018 در استادیوم یانکی – و در آن span او می خواهم در برخورد با مبارزات که منجر به تنزل یک درد آرنج است که هرگز کاملا به نظر می رسید درست پس از آن پایان فصل عمل جراحی که اجازه رفتن توسط این تیم است که او ساخته شده دو باز در روز شروع می شود برای, خسته کننده, درد و تنهایی و ناتوانی است که به نظر می رسید کمتر در مورد تقویت خود را جراحی تعمیر آرنج و بیشتر در مورد پیدا کردن روحی و روانی را برای پاک کردن شک و تردید و ترس را از ذهن خود.

جامد تفرج جایی که او اجازه داده شاید یک اجرا یا دو بیش از پنج نوبت خواهد شده ایم رضایت بخش در این حماسه. یک تبادل برنده می شود ؟ لازم نیست اما می میرم خوب علاوه بر.

به جای Graveman تن به تن به پنجم زمین باز یافته در حالی که متهم با شش اجرا می شود به دست آورده در شش بازدید با سه پیاده روی و هفت strikeouts در از دست دادن.

به عنوان Astros leadoff hitter وظیفه جورج اسپرینگر آماده به گام به جعبه خمیر را در پایین اولین زمین باز یافته Graveman ایستاده بود پشت تپه انداخت در اطراف برای یک لحظه نفس عمیقی کشید. او می خواهم آن را دوباره به لیگ های بزرگ. این شک و تردید است که می خواستم به مبارزه راه خود را به ذهن خود را در طول بازیابی و بازتوانی از تامی جان عمل جراحی می تواند برای همیشه از بین رفت.

با آدرنالین زننده از طریق بدن خود را تحویل او وسوسه انگیزی برای اولین بار زمین باز یافته. او را زده جورج اسپرینگر نوسانی در 97-mph fastball. او را زده خوزه Altuve به دنبال با 98-mph در بالای strike zone. و او به اوج خود رسید به زمین باز یافته با strikeout به دنبال الکس Bregman در 95 مایل در ساعت برش.

بدیهی است که مرتب کردن بر اساس از تسلط نیست پایدار است. آدرنالین پژمرده و خستگی شروع روند جایگزینی که افزایش انرژی با هر زمین. سرعت کاهش یافته و به پایین تیک یا دو به یک نرخ طبیعی از سرعت. Graveman فرمان شد کمی کمتر تیز و Astros hitters در حال حاضر عامل بدون کمک یک دوربین و یک سطل زباله می تواند شروع به شکل او.

پس از کار کردن ترافیک در ورود دوم با یک موقع دو بازی آن را نمی توان اجتناب کرد در سوم زمین باز یافته. داده 3-0 سرب در نیمه بالای قاب برجسته توسط اوان اول سفید حرفه ای هومر – دو-اجرای انفجار به سمت چپ-مرکز – Graveman بلافاصله به آن سه اجرا می شود به عقب و بیشتر.

یک خطا توسط Kyle Seager شروع به باز یافته بود و پس از یک پیاده روی تاسف به نور-ضربه گیر داستین Garneau, پنبه حلاجی شده در نهم نقطه در آستروس' صف.

Graveman آمد به اعتصاب اسپرینگر اما Altuve yanked بالا تغییر به بالا پایین چپ-میدان خط به نمره Kyle تاکر. آن Altuve را 300 دو از کار خود را, و آن را تنها به نظر می رسد مانند همه 300 آمده اند در برابر دریانوردان کوزه. لحظاتی بعد یک Graveman زمین که به بیرون درز بازگشت بیش از داخل نیم به Bregman تبدیل شده بود به یک سه-اجرای هومر که به آستروس سرب آنها نمی خواهد ترک.

هوستون برداشت برخی از افزودنی اجرا می شود از Graveman. پیاده روی به تاکر در چهارم زمین باز یافته بود و به دنبال یک سه گانه از Garneau کردن دیوار در سمت چپ-مرکز بود که فقط از رسیدن به یک جهش دی گوردون.

Graveman آغاز پنجم و به یک "خانه اجرا" به Altuve که به سختی بیش از این دیوار در سمت چپ میدان در منطقه شناخته شده به عنوان کرافورد جعبه. پیاده روی به Bregman به پایان رسید Graveman را به تفرج در 88 رزین.

Left-hander تیلور Guilbeau بود که به نام تا از تاکسی تیم ملی پیش از آن در روز به جای مجروح براندون برنان وارد داد و تا دو اجرا می شود که یکی از آنها متهم شد به Graveman.

پایین 8-3 این دریانوردان سعی کردم به دور تراشه در رو چیدن تا یک جفت از اجرا می شود در هفتمین روز یک RBI از Seager و اجرا-به ثمر رساند تنها از سفید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن