NBA طول می کشد هدف در رپتورز به عنوان نبرد برای خلع قهرمانان شروع می شود دوباره در اورلاندو

بنابراین شروع می شود یکی از بزرگترین آزمایش و یکی از بزرگترین قمار در تاریخ ورزش با 22 تیم NBA تحت نفوذ پذیر ب

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

بنابراین شروع می شود یکی از بزرگترین آزمایش و یکی از بزرگترین قمار در تاریخ ورزش با 22 تیم NBA تحت نفوذ پذیر بام در حاشیه یک پارک تفریحی در یک coronavirus ظرف پتری دولت همه در تعقیب یک قهرمانی است که باید با یک علامت تعجب به جای ستاره.

با دو بازی پنج شنبه شب — New Orleans Pelicans برابر یوتا جاز و لیکرز-کلیپرز در یک نبرد لس آنجلس صحنه در فلوریدا — تعقیب است به خلع حاکم NBA قهرمان رپتورز.

و چگونه تورنتو دیدن حضور خود را?

"ما در حال آمدن به اینجا را به نفع خود چیزی می گوید:" مربی نیک ،

و چرا که نه ؟

رپتورز 46-18 زمانی که فصل را به حالت تعلیق در مارس 11, باید سوم-بهترین رکورد را در لیگ پشت 53-12 Milwaukee Bucks و 49-14 لیکرز. رپتورز به طور کامل و سالم برای اولین بار در این فصل و آنها را تجربه قهرمانی اجرا از تابستان گذشته. اعتماد به نفس خوبی سزاوار است.

"ما مانند تیم ما فکر می کنیم ما باور نکردنی شیمی و برخی از سختی و رقبای مرد" پرستار گفت:. "وجود دارد برخی از واقعا خاص بازیکنان در این تیم است که بازی را به نفع خود هر شب و ما فقط در حال رفتن به دیدن ما تا چه حد می توانید آن را. و ما مجموعه ای از اهداف ما بالا است."

اما دیگران به اهداف بالا بیش از حد.

رفتن به اولین حذفی فصل با لیکرز جیمز است که در مورد به اجازه چنین فرصتی را منتقل می کند. او یک قهرمانی شجره نامه فوق العاده ای همسر در حال اجرا در همه ستاره جلو آنتونی دیویس و لیکرز باید یک سازمانی حل و فصل به اصلاح نقطه خود را در میان لیگ نخبگان.

"من به عنوان قفل شده است و به عنوان من می تواند تحت شرایطی" جیمز گفت: در چیزی از هشدار به تیم گانینگ برای او. "من نمی خواهد تقلب هم تیمی های من, من نمی تقلب طرفداران ما و من نمی تقلب خودم. من آماده برای رفتن."

بنابراین هر کس دیگری خواهد شد. که بزرگ اکولایزر.

به عنوان پنجشنبه بذر بازی شروع — رپتورز باز در برابر لیکرز در شب شنبه — هر کس است که به شدت خوب استراحت همه تیم ها سالم هستند و با حداکثر سرعت دویدن به پلی آف باید شدید.

طبیعت منحصر به فرد این رقابت ها را تست فیزیکی حل و فصل — قهرمانی تیم می تواند بازی در هر روز دیگر تا اواسط اکتبر و روانی خرد کردن واقعی خواهد بود.

"من فکر می کنم همه میخوام که به شما می دانید کار و راه خود را به عقب بازی توسط بازی به عقب بر گردیم به واقعی اواسط فصل شکل است که هر کس در قبل از وقفه" تورنتو هنجار پاول گفت.

"من فکر می کنم آن را به آهسته ایجاد می کند. منظور من, من واقعا با تمرکز بر آنچه که تیم های دیگر انجام می دهند در نظر اگر آنها در شکل یا نه. من دنبال بچه های ما و آنچه ما می توانیم برای رسیدن به سطح است که ما می خواهم به بازی در برای رسیدن به قهرمانی است."

هنوز هم وجود دارد مسائل, مسائل مهم در این افق علاوه بر واقعی در دادگاه رقابت خواهد کرد که رنگ هر چه اتفاق می افتد در حال حاضر و برنامه ریزی شده در اکتبر پایان فصل است.

Coronavirus در ادامه به قطع یک نوار گسترده ای از بیماری بیش از وسعت زیادی از ایالات متحده به خصوص فلوریدا که تا به حال 9,000 یا بیشتر از موارد جدید در همه, اما پنج روز در ماه جولای.

لیگ پزشکی قوانین در حال برگزاری مداوم — روزانه تست اجباری ماسک پوشیدن و یادآوری مداوم از دیگر پروتکل های بهداشت — با یک تست مثبت از نزدیک به 350 بازیکنان که در پردیس از هفته اول ماه جولای.

وجود دارد هیچ وقت برای خود تبریک و یا کاهش بازگشت لازم خواسته است. COVID-19 جانور موذی است که نیازمند توجه ثابت.

"ما درک می کنیم هر چند که ما یک راه طولانی برای رفتن و من می گویند که مردم در محوطه دانشگاه در حال آگاه از پیوستن به قوانین پیوستن به پروتکل های به نگه داشتن همه امن و سالم" NBA معاون کمیسر علامت Tatum گفت: در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران صبح روز چهارشنبه.

و آگاه از ظروف سرباز یا مسافر است که در آن لیگ اصلی بیس بال در می یابد خود را در هفته به خود را راه اندازی مجدد و آگاه است که لیگ برتر فوتبال تا به حال به رد صلاحیت دو تیم از بازگشت آن مسابقات به دلیل COVID-19 NBA است با احتیاط از خوشنودی اما نه قادر به ارائه هر نوع پتو راه حل اگر همه چیز به پزشکی وری.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ما مجموعه ای از پروتکل ها است که ما در جای خود قرار داده و بسته به هر شرایطی که بوجود می آیند, ما یک پانل از کارشناسان از متخصصان بیماری های عفونی از اپيدميولوژيستها از virologists و ما در حال کار با محلی مقامات بهداشت عمومی و واقعا این مورد خاص" تاتوم گفت. "بنابراین اگر چیزی رخ دهد ما را به شیرجه رفتن به جزئیات است که مورد یا مواردی برای تعیین آنچه که ما در مراحل بعدی خواهد بود."

محرومیت نیاز به اقدامات شدید هر چند رپتورز خواهد بود که تیم همه گانینگ برای شروع پنج شنبه. یکی از خسته کننده روایت بازی در حال حاضر است که تورنتو به نوعی فاقد "احترام". شاید برخی از طرفداران که آشنا نیستند با این تیم اما 21 تیم های دیگر در اورلاندو می دانیم که قهرمان هستند و باید آنها را در مناظر خود را.

"من فکر می کنم آن را تقریبا خنده دار برای ما" VanVleet گفت. "ما شده است و از طریق آن من شده است از طریق آن در کوتاه من سه سال قبل از اینکه ما برنده مانند ما هرگز احترام تا آخرین ماه از فصل گذشته ... ما استفاده می شود برای گرفتن تماسهای مکرر در پشت و گل پس از آن واقعا متفاوت است برای ما."

Doug Smith


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن