در اولین توییتر می افزاید: واقعیت-بررسی هشدارهای به ناروا توییتهایی

برای اولین بار توییتر به پرچم برخی از رئيس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها با واقعیت-بررسی هشدار.در

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

برای اولین بار توییتر به پرچم برخی از رئيس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها با واقعیت-بررسی هشدار.

در روز سه شنبه توییتر اضافه شده هشدار عبارت به دو مغلوب ساختن پیشی جستن توییتهایی که به نام پست الکترونیکی-در برگه های رای "جعلی" و پیش بینی کرد که "جعبه پست الکترونیکی خواهد بود دزدیدند" در میان چیزهای دیگر. در زیر توییت در حال حاضر وجود دارد یک لینک مطلب "دریافت حقایق در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای" که هدایت کاربران به توییتر "لحظات" صفحه با واقعیت بررسی و اخبار در مورد تهمت به ادعاهای بی اساس.

تا به حال رئیس جمهور است و به سادگی دمیده گذشته توییتر را half-hearted تلاش برای به اجرا درآوردن قوانین در نظر گرفته شده برای ترویج مدنیت و "سالم" گفتگو در آن برجسته ترین کاربر. مغلوب ساختن پیشی جستن غالبا تقویت اطلاعات غلط گسترش سوء استفاده و با استفاده از منبر به شخصا حمله خصوصی شهروندان و چهره های عمومی به طور یکسان — همه ممنوع تحت توییتر رسمی قوانین.

در بیانیه ای در توییتر گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن رای-با-ایمیل توییتهایی "به طور بالقوه حاوی اطلاعات گمراه کننده در مورد رای گیری فرآیندهای شده اند و برچسب به ارائه اضافی بافت اطراف پست الکترونیکی-در برگه های رای."

مغلوب ساختن پیشی جستن هرگز قبلا با آن مواجه توییتر تحریم ها در حساب خود. شوهر یک زن که فوت تصادف دو دهه پیش در یک دفتر از آن ایران تشکر. جو Scarborough اخیرا خواستار آن شدند که توییتر حذف رئیس جمهور بی اساس توییتهایی نشان می دهد که Scarborough در حال حاضر شدید تهمت منتقد او را کشته است. توییتر با صدور بیانیه ای ابراز تاسف خود را به شوهر اما تا کنون اقدامات در آن توییتهایی.

بیش از آخر هفته رئیس جمهور با صدور چند توییتهایی تماس به سوال قانونی بودن ایمیل-در-برگه های رای. طوفان توییت به دنبال Facebook و توییتر پست از مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته گذشته است که به اشتباه ادعا میشیگان وزیر امور خارجه از طریق پست و برگه های رای به 7.7 میلیون ثبت نام رای دهندگان. مغلوب ساختن پیشی جستن بعد حذف صدای جیر جیر و ارسال یک نسخه ویرایش شده که هنوز هم تهدید به نگه دارید تا بودجه فدرال.

توییتر سیاست منع های "اطلاعات نادرست یا گمراه کننده در نظر گرفته شده برای ارعاب و یا منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات و یا دیگر مدنی روند." در حالی که آن را قبلا پرچم توییتهایی انتقال اطلاعات غلط در مورد COVID-19 همه گیر آن شده است هرگز قبل از قرار دادن هشدار در توییتهایی به هر دلیل دیگر.

مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ در توییتر متهم پلت فرم از "دخالت در سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری" و اصرار دارد که "به عنوان رئیس جمهور من به شما اجازه نمی دهد این اتفاق می افتد." او در سال 2020 مدیر کمپین براد Parscale گفت: توییتر را "روشن تعصب سیاسی" بود رهبری این کمپین به جلو "همه ما تبلیغات از توییتر ماه پیش." توییتر را ممنوع کرده است همه تبلیغات سیاسی پس از ماه نوامبر گذشته.

مغلوب ساختن پیشی جستن Scarborough توییتهایی ارائه یک مثال دیگر از رئیس جمهور با استفاده از توییتر به گسترش اطلاعات غلط در این مورد در مورد یک مرگ تصادفی که تهمت همچنان ادامه دارد در ارتباط به شرکت میزبان از MSNBC را "صبح جو" نشان می دهد.

"درخواست من ساده است: لطفا حذف کنید این توییت" Timothy J. Klausutis نوشت: به توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی در هفته گذشته.

بدن لری کی Klausutis 28 ساله داشت در سکربروق فورت والتون بیچ فلوریدا در کنگره در جولای 20, 2001. مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها سعی کردم به دلالت اسکاربورو در مرگ حتی اگر اسکاربورو در واشنگتن نمی فلوریدا در آن زمان است.

هیچ رمز و راز به مرگ لری Klausutis. مقامات پزشکی حکم داد که دستیار که به بیماری قلبی و گفت: دوستان ساعت قبل از آن که او را به خوبی احساس غش کرده بود و ضربه سر او. بازی ناپاک بود و نه مشکوک.

Klausutis در نامه خود نوشت که او تلاش کرده است به حرکت در زندگی خود را با توجه به در حال انجام "صفرا و اطلاعات غلط" گسترش در مورد همسر خود را بر روی پلت فرم اخیرا با مغلوب ساختن پیشی جستن. همسر او در ادامه به موضوع تئوری های توطئه 20 سال پس از مرگ او.

Klausutis به نام از مرگ همسرش "تک دردناک ترین چیزی که من تا به حال برای مقابله با" و گفت که او احساس می کند زناشویی و تعهد به حفاظت از حافظه خود را در میان "یک رگبار گلوله ثابت, دروغ, نیمه حقایق کنایه و تئوری های توطئه از آنجا به بعد او درگذشت."

مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها نقض توییتر, جامعه, قوانین و شرایط استفاده از خدمات, او گفت:. "یک کاربر عادی مثل من خواهد بود تبعید," او نوشت.

در روز سه شنبه کاخ سفید در جلسه مطبوعاتی وزیر Kayleigh McEnany بارها و بارها حاضر به گفتن چرا تهمت بود فشار دادن اتهامات بی اساس و یا اینکه او را متوقف خواهد کرد به tweeting در مورد آنها. او با تمرکز بر سخنان که Scarborough ساخته شده در مورد این مورد که او گفته بودند نامناسب و سبک.

دورسی نیست پاسخ به طور مستقیم به Klausutis' نامه است و نمی شود هر گونه اقدام از سوی رئیس جمهور توييتها. در بیانیه ای در توییتر گفت که "عمیقا متاسفم در مورد درد این اظهارات و توجه آنها در حال طراحی هستند و باعث خانواده است."

اسکاربورو به خواست رئیس جمهور برای متوقف کردن حملات بی اساس.

___

AP تکنولوژی نویسنده مای اندرسون کمک به این داستان از نیویورک است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن