LPGA از دست می دهد و عمده به عنوان اویان قهرمانی در فرانسه لغو

تور LPGA خود را از دست داده عمده به دلیل COVID-19 همه گیر اعلام کرد روز سه شنبه اویان قهرمانی در فرانسه لغو شد

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

تور LPGA خود را از دست داده عمده به دلیل COVID-19 همه گیر اعلام کرد روز سه شنبه اویان قهرمانی در فرانسه لغو شده است این سال است.

تور LPGA ذکر شده در حال انجام سفر و مرز محدودیت همراه با دولت قرنطینه مورد نیاز برای برگزاری این مسابقات در اوت. 6-9. آن را بازگشت به برنامه های سال آینده در اویان-les-Bains.

تور LPGA است به رزومه در اوهایو با ماراتن کلاسیک در تاریخ 23-26. در حال حاضر این رشته های برنامه ریزی شده در ماه اوت, سپتامبر, اکتبر و دسامبر.

"من شده اند فوق العاده تحت تاثیر قرار توسط کل تیم در اویان قهرمانی. آنها سخت کار می کرد تا برای میزبانی این رویداد جهانی با وجود چالش های آشکار," LPGA کمیسر مایک Whan گفت.

"آنها می دانند که بالا pursed حرفه ای در حال تغییر وقایع مانند اویان مهم تر از همیشه به خصوص در LPGA سال است که به شدت کاهش می یابد با توجه به COVID-19. من می دانم که این یک تصمیم دشوار برای همه درگیر است اما این یکی است که ما تا به حال به با توجه به محدودیت های ما با آن مواجه هستند."

این اویان تاریخ به سال 1994 زمانی که آن را شروع به عنوان یک خانم اروپایی تور رویداد و آن را بخشی از LPGA برنامه در سال 2000 زمانی که آن را به اویان کارشناسی ارشد. با یکی از این بالاتر دستی در زنان, گلف, LPGA تعیین شده آن را به عنوان یک پنجم عمده در سال 2013. آن را نقل مکان کرد و از سپتامبر تا ماه جولای در سال 2019 برای بهتر شرایط آب و هوایی.

در برنامه های تجدید نظر در آورده با این بیماری همه گیر آن بود که برای اولین بار از سه اروپایی, حوادث قبل از بانوان اسکاتلند باز و زنان انگلیسی باز است. کسانی که دو رویداد باقی می ماند در برنامه.

ارتش ملی افغانستان (ANA الهام در کالیفرنیا در اصل برنامه ریزی شده برای هفته اول در ماه آوریل منتقل شده است به سپتامبر. 10-13. زنان PGA قهرمانی خارج فیلادلفیا است که برنامه ریزی شده برای اکتبر. 8-11. در ایالات متحده زنان باز دسامبر است. 10-13 در هوستون سه هفته پس از تور LPGA فصل نتیجه گیری با آموزش مداوم گروه تور قهرمانی در فلوریدا.

این بدان معناست که LPGA خواهد شد که بیش از سه رشته در آن فصل است.

PGA Tour خواهد شد که تنها یکی از عمده در آن فصل با باز داشتن لغو شده و ایالات متحده باز در حال حرکت از ماه ژوئن تا سپتامبر و استادان رفتن از آوریل تا نوامبر است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب