UW-مدیسون به بازگشایی با فرد کلاس های آنلاین

MADISON, Wis. — دانشگاه ویسکانسین-مدیسون مقامات چهارشنبه اعلام کرد که دولت گل سرسبد مدرسه دوباره باز خواهد شد

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

MADISON, Wis. — دانشگاه ویسکانسین-مدیسون مقامات چهارشنبه اعلام کرد که دولت گل سرسبد مدرسه دوباره باز خواهد شد به عنوان برنامه ریزی شده این سقوط اما در کلاس های حضوری به پایان خواهد رسید و در روز شکرگزاری دوره های سخنرانی ارائه خواهد شد تنها به صورت آنلاین و دانش آموزان را مجبور به پوشیدن ماسک.

صدراعظم ربکا خالی مشخص شده در پارامتر های جدید, لقب های هوشمند راه اندازی مجدد طرح یک ایمیل به دانش آموزان است. او اذعان پردیس زندگی خواهد نگاه بسیار متفاوت از سال گذشته است.

"این رفتن به متفاوت باشد اما این لزوما به این معنا نیست آن را به بدتر" Blank گفت: در یک ویدئو کنفرانس با خبرنگاران به مشتری جلب کردن این طرح است. "در واقع من فکر می کنم وجود دارد رفتن به برخی از حس رفاقت از بودن در این با هم. اگر ما در ایجاد این نوع از فرهنگ در دانشگاه ما مردم را به دنبال سلامت پروتکل ها و احترام به یکدیگر در راه است که نگه می دارد همه سالم است."

ترم آغاز خواهد شد به عنوان برنامه ریزی شده در سپتامبر. 2. بسیاری از کلاس ها انجام خواهد شد در شخص خواهد شد اما اتفاق بزرگتر در کلاس های درس به منظور تسهیل اجتماعی فاصله. با توجه به فقدان بزرگ کلاس های درس در برخی از دوره ها ممکن است به را در شب و یا در روزهای شنبه و خالی گفت.

کلاس با بیش از 100 دانش آموزان برگزار خواهد شد حاضر تنها به عنوان بسیاری از با 50 تا 100 دانش آموزان است.

در فرد آموزش به پایان خواهد رسید و در روز شکرگزاری ، دانش آموزان به پایان خواهد نه روز گذشته از ترم آنلاین و امتحانات نهایی آنلاین.

سفید گفت: مسئولان دانشگاه ساخته شده است که تغییر به کاهش خطر ابتلا به دانش آموزانی که به آلوده شدن در زمان استراحت و بازگشت به دانشگاه. دانش آموزانی که به راحتی نمی تواند به خانه یا محل کار از راه دور از خانه قادر خواهد بود برای تکمیل این ترم در دانشگاه ،

خوابگاه باز خواهد شد که ترم شروع می شود با یک کاهش در تراکم و بدون مهمان سیاست. همه دانش آموزان و کارکنان در خوابگاه تست خواهد شد به طور منظم برای coronavirus. پردیس سالن های غذاخوری را تنها در خدمت دانشگاه ساکنان مسکن و کارکنان با تاکید بر takeout وعده های غذایی.

رها-در تست برای coronavirus در دسترس خواهد بود و اتاق های ویژه در دسترس خواهد بود برای دانش آموزان آلوده به قرنطینه. ماسک صورت مورد نیاز خواهد بود در همه فضاهای داخلی و خارج از منزل که در آن اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست.

UW سیستم مدارس فرستاده دانش آموزان خانه در ماه مارس به پایان رسید و ترم بهار آنلاین به عنوان بیماری همه گیر در تصرف کشور است. سفید گفت که او نمی پیش بینی بستن UW-Madison دوباره اگر ویروس موج این سقوط.

این دانشگاه خود را کنار بگذارند و تنها در حدود 5% از خوابگاه ها و اتاق های کنفرانس برای جداسازی بیمار و اگر عفونت پیشی بگیرد که ظرفیت مدرسه ممکن است تغییر برای آموزش آنلاین به طور انحصاری, او گفت:.

دکتر رایان Westergaard ویسکانسین افسر ارشد پزشکی به خبرنگاران گفت: در طول یک جداگانه ویدئو کنفرانس است که "هر کس به مقدار زیادی از نگرانی" در مورد UW-مدیسون طرح است.

"این قلمرو ناشناخته," Westergaard گفت. "ما نه حذف ویروس. آن است که هنوز هم در گردش در سطح پایین در جامعه است. . . . همیشه وجود دارد رفتن به یک خطر است."

UW-میلواکی مقامات چهارشنبه اعلام کرد آنها باز خواهد شد برای ترم پاییز به عنوان برنامه ریزی شده در سپتامبر. 2 به عنوان به خوبی. خوابگاه خواهد بود, باز, ماسک صورت اجباری خواهد بود و بسیاری از کلاس های ارائه شده به عنوان یک ترکیب حضوری و آنلاین آموزش. بر خلاف UW-مدیسون طرح در فرد آموزش به پایان خواهد رسید در روز شکرگزاری.

رژیم صهیونیستی. تونی Evers چهارشنبه اعلام کرد که او کارگردانی اضافی $46.6 میلیون دلار برای K-12 مدرسه و $37 میلیون نفر به دانشگاه برای کمک به آنها در مقابله با کروناویروس-هزینه های مربوط. پول می آید از 2.2 تریلیون دلار فدرال coronavirus امداد لایحه. UW سیستم مقامات می گویند آنها در 19 میلیون دلار از $37 میلیون به معنای برای آموزش عالی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب