سیاتل شهردار در دیدار با معترضان در برچیدن منطقه - Thu, 26 Jun 2020 PST

سیاتل سیاتل شهردار جنی Durkan ملاقات با تظاهرکنندگان جمعه بعد از ذخیره کردن در خیابان و یا نشسته بر روی موانع

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

سیاتل سیاتل شهردار جنی Durkan ملاقات با تظاهرکنندگان جمعه بعد از ذخیره کردن در خیابان و یا نشسته بر روی موانع برای خنثی کردن این شهر تلاش برای از بین بردن یک "اشغال" در اعتراض به منطقه ای که کشیده تمسخر از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و طرح دعوی در دادگاه از کسب و کار در این نزدیکی هست.

خدمه وارد با تجهیزات سنگین در اوایل صبح روز جمعه در کاپیتول هیل اشغال, اعتراض اشغالی در اعتراض به منطقه در سیاتل آماده به از بین بردن موانع راه اندازی پس از معترضان تصرف منطقه ژوئن 8 زیر درگیری با پلیس. اما در اواسط صبح و آنها به نظر می رسد که حمایت کردن و نه خطر جنگ است.

این شهر هدف این است که برای بهبود دسترسی به این منطقه برای ساکنان گفت: Stefanie Formas سخنگوی شهردار جنی Durkan.

جمعی از معترضان و فعالان مربیان و داوطلبان در ریز ریز تشکیل شده بود پس از درگیری با پلیس که اشک تانک های مردم معترض با پلیس از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس.

Durkan به حمایت از اعتراض و خواستار آن "بیان مسالمت آمیز از جامعه ما جمعی غم و اندوه و تمایل خود را برای ساختن یک دنیای بهتر."

اما پس از چندین تیراندازی در منطقه Durkan در اوایل این هفته گفت: این شهرستان خواهد باد کردن اعتراض منطقه در ابتدا با تشویق تظاهرکنندگان را ترک کنند. علاوه بر این او گفت که پلیس را در نزدیکی یک حوزه است که رها شده بود پس درگیری با تظاهر کنندگان.

در نزدیکی کسب و کار و صاحبان اموال واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال در مقابل این شهرستان در روز شنبه برای تحمل آن منطقه گفته مقامات شده بود همدستی در محروم کردن آنها از حقوق خود را به اموال خود را.

کسب و کار گفت: آنها قصد تضعیف anti-پلیس-خشونت و یا سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, پیام, از, اعتراض, اما آنها گفتند که تا به حال دسترسی محدود به کسب و کار خود و گاهی اوقات تهدید شده اند برای عکاسی از معترضان در مناطق عمومی و یا برای تمیز کردن نقاشی های دیواری خود عرض است.

کار خدمه در نظر گرفته شده برای حذف این موانع نه باقی مانده معترضان سام زیمبابوه, شهرستان, حمل و نقل, مدیر محلی گفت روزنامه نگار عمری سالزبری است که زنده جریان اعتراض.

کارگران حفظ آثار هنری که رنگ شده بود در چوبی موانع زیمبابوه گفت که وزارت کار به بازگشت آن را به افرادی که آن را ایجاد.

"ما در حال تلاش نیست که به جنگ," او گفت:.

تعدادی از معترضان باقی مانده معترضان در چادر در خارج از حوزه شرق. این شهر داده نشده است یک جدول زمانی برای افسران' بازگشت به ساختمان به جز به آن می گویند می توان در آینده نزدیک.

معترضان می خواهید حذف حمایت های حقوقی شناخته شده به عنوان "واجد شرایط ایمنی" برای پلیس که نقض حقوق اعضای عمومی. تظاهرکنندگان نیز نامیده می شود برای برش پلیس سیاتل بودجه 50 درصد و هزینه های پس انداز سلامت جامعه و برنامه های دیگر. شهردار پیشنهاد کرده است که بسیار بیشتر از متوسط برش از 20 میلیون دلار برای کمک به تعادل بودجه شهر از طریق پایان این سال است.

آخرین مطالب