نگرانی های ایمنی اجتماعی تغییر در ذهن آیداهو فوتبال بازیکنان و مربیان به عنوان برنامه سر به فصل - شنبه, 20 Jun 2020 PST

مسکو آیداهو – جنگ جهانی دوم است. خواهد بود که تا چه حد شما را مجبور به رفتن به پیدا کردن یک سال با بسیاری از ن

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

مسکو آیداهو – جنگ جهانی دوم است. خواهد بود که تا چه حد شما را مجبور به رفتن به پیدا کردن یک سال با بسیاری از نگران کننده عبور جریان به عنوان کالج, تیم های فوتبال سعی کنید برای آماده شدن برای یک فصل ؟

در حالی که ملت نیست بسیج برای جنگ به عنوان آن را در سال 1942 یک بار در طول عمر همه گیر است تحریک تیز پرس و جو به این که آیا در حال بازی فوتبال است و نه تنها امکان پذیر است بلکه حتی ممکن است این سال است.

لایه بالای این بررسی نژادی و بی عدالتی موجب مرگ جورج فلوید گزارشی که درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس در ماه گذشته در مینیاپولیس.

در برابر این پس زمینه, چه یک مربی فوتبال کالج بگویم بازیکنان ؟ آیداهو را پل Petrino است که با تکیه بر همدلی و امید و مصمم تمرکز بر چیزهایی که یک روز در یک زمان.

در حالی که خرابکاری مانند هر دیگر تیم کالج مجبور شده اند به روی خط ارتباطی با این بیماری همه گیر کوروناویروس "ما تا به حال تیم خوب جلسات گذشته چند هفته" Petrino گفت.

به عنوان خرابکاری به دنبال کشف چگونه مسائل اجتماعی آنها را تحت تاثیر قرار "بزرگترین کار این است که یک شنونده خوب" Petrino گفت.

او می دانست که مردم سیاه و سفید اغلب به حال یک تجربه متفاوت با اجرای قانون نسبت به افراد سفید. زمانی که او مربی در آرکانزاس یک دوست نزدیک خانواده داستان آورده است.

"آنها تا به حال به منظور بالا بردن کودکان خود را و آنها را به آنچه به انجام زمانی که آنها طول کشیده. ما هرگز تا به حال برای آموزش بچه های ما," او گفت:.

اما شنیدن نسخه های مشابه از جمله اختلاف از بازیکنان فعلی شده است و نامطلوب.

"من به خاطر گوش دادن و کمک به انجام آنچه ما می توانیم برای کمک به" Petrino گفت. "ما همه به یک اندازه در این تیم است. اما ما همیشه می توانید بهتر از آن را."

به عنوان یک موضوع عملی زیر را بر روی یک بازیکن پیشنهاد, یک هفته پیش آیداهو مربیان رهبری یک ابتکار عمل برای اطمینان از کل تیم بود ثبت نام برای رای دادن. سابق, بازیکن, Kendrick اسب یورتمه رو خطاب به خرابکاری در یکی از جلسات خود و تحت فشار قرار دادند یک پیام وحدت.

او گفت: "مهم بود که ما همه با هم گیر کرده" با توجه به Petrino "و هنگامی که ما صحبت می کنند ما خواهد بود راه قدرتمند تر اگر آمریکایی های آفریقایی تبار و سفید بازیکنان صحبت کرد با هم."

به عنوان خرابکاری به دنبال کشف صدای خود را در مسائل اجتماعی آنها نیز به سادگی در تلاش برای از سرگیری یک هویت به عنوان یک تیم فوتبال. آیداهو مانند بسیاری از مدارس شده است هم به عنوان یک تیم پس از زمستان تمرینات

به خرابکاری در حال آماده شدن برای یکی از بزرگترین بهار مشارکت در Petrino هشت سال تصدی با حدود 90 بازیکنان انتظار برای بهار توپ. Coronavirus به پایان رسید که به عنوان UI بسته دانشگاه خود را در شکستن بهار و پایان ترم آنلاین.

این هفته آیداهو آورده 40 بازیکنان تست آنها را برای COVID-19 و آنها را به یک دوره دو هفته از تابستان تمرینات. بعد از این تابستان آن را در گروه دیگری از 32. پیاده روی فایرفاکس نمی پیوستن به این تیم تا آغاز سقوط اردوگاه در ماه اوت است.

بلندی بیش از همه این است که یک شمشیر از عدم قطعیت. علی رغم بهترین تلاش خود را خواهد خرابکاری قادر خواهید بود برای شروع اجازه دهید به تنهایی کامل فصل ؟

"ما فقط باید برای رفتن به یک روز در یک زمان" Petrino گفت. "ما تنظیم به عنوان ما نیاز به. اما در این سال است برای رفتن به یک کمی متفاوت است. فوری هدف این است که برای دریافت از طریق فصل اردوگاه و آن را از وجود دارد."

مهم نیست که چگونه وقایع بازی Petrino قدردانی که یک تلاقی مسائل در حال ساخت در این یک سال شبیه هیچ دیگر, از یک سال چالش برای مطمئن شود, اما شاید یک سال و برجسته با اتصال به غلبه بر آنها.

"این یک سال از تاریخ می گوید:" Petrino. "همه ما رفت و از طریق 2020. این خواهد بود که این تیم است که آن را تجربه کرده. امیدوارم از آن خواهد شد یکی از نزدیک ترین تیم هایی است که تا کنون بود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب