نامه: سیاستمداران امضا قرارداد. آنها را سرزنش

سرزنش که در آن به علتدر پاسخ به راشل Greszler عالی ستون پلیس اتحادیه های کارگری ("تغییر قدرت به دور از پلیس ات

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

سرزنش که در آن به علت

در پاسخ به راشل Greszler عالی ستون پلیس اتحادیه های کارگری ("تغییر قدرت به دور از پلیس اتحادیه های کارگری" 14 ژوئن): او قرار می دهد تمام تقصیر را به گردن اتحادیه های کارگری و بدون هر گونه اظهار نظر در مورد چگونه چیزهایی رو که در راه است.

یک زمان وجود دارد که تایید توسط پلیس و یا آتش نشانان اتحادیه بود یک آرزو پر در کلاه از هر می تواند سیاستمدار. پاداش برای این تاییدیه صادر شد با موافقت غیر منطقی اتحادیه خواسته در مذاکرات قرارداد با همان سیاستمداران آنها تایید شده است. مسائل مربوط به نظم و انضباط شرایط کار و حقوق و دستمزد بیش از حد اغلب حل و فصل با "هر چه این اتحادیه می خواهد" به عنوان یک پاداش برای آن تایید شده.

این پاداش به اتحادیه های کارگری از این قدرت برای محافظت از سیب بد در میان آنها است.

قرار داده و سرزنش برای این وضعیت در سیاستمدارانی که توافق و پاداش اتحادیه ها در آن مذاکرات قرارداد. آنها کار نمی کند و در بهترین منافع خود را تشکیل شد اما پاداش این اتحادیه برای خود تاییدیه.

هیچ سیاستمدار باید مجاز به رای دادن در قرارداد مهم از هر گروهی که مورد تایید آنها است. تضاد منافع است فقط بیش از حد بزرگ است.

G Nutzman هادسون, Wis.

اعتباری که در آن به علت

با تشکر از شما به تحریریه دیو Orrick برای دادن اعتبار که در آن اعتباری است که به علت. بر خلاف دیگر روزنامه آقای Orrick ذکر مینه سوتا امور خارجه بهداشت ، کارین Housley R-St Mary نقطه به عنوان یکی از مهمترین منتقدان از دولت به کار گرفته Covid-19 شیوع بیماری در خانه های سالمندان.

سناتور. Housley شده است یک مدافع خستگی ناپذیر برای دراز مدت مراقبت از ساکنان برای سال های بسیاری و او قطعا متوقف نشده بودن خود و عزیزان خود را' صدای. ما می توانیم با تشکر از او را برای تغییرات ساخته شده و او را به ادامه مبارزه خستگی ناپذیر برای سالخورده و از کار افتاده.

با تشکر از شما دیابت Housley برای شما پرشور در تلاش برای اتحاد دوباره کسانی که جدا شده و به تنهایی برای ماه می گویند هیچ چیز از آن روح که در گذشته به تنهایی و ترس. ما می تواند کمک به جلوگیری از این غیرقابل توصیف اعمال و نیز ایمن خواهد بود. آن را می تواند انجام شود و از سوی دیگر ، Housley نمی خواهد ترک تا زمانی که اتفاق می افتد.

کریس Addington, بیتون Township

ساختمان روابط

به عنوان یک مدیر سابق من تحسین مدیران و دانش آموزان در سنت پل که ارزش حضور در مدرسه منبع افسران در مدارس.

این برنامه در سراسر کشور در ابتدا در سطح ابتدایی را به شکل ارزش "اتصالات" با دانشجویان و افسران پلیس. گسترش برنامه به راهنمايی و دبيرستان در سراسر کشور نیز ثابت کرده است به نفع جوامع است.

ایجاد روابط و تعاملات مثبت بین دانش آموزان در همه سنین و افسران پلیس بسیار مهم است. یک نظر منفی از یک دانش آموز یا چند فعل و انفعالات منفی است به اندازه کافی برای اخراج این برنامه است.

اصول دانش آموزان مدرسه تخته اجازه نمی دهد یک تعداد کمی از مردم که ندارند پس زمینه به این تصمیم "پرتاب نوزاد را با آب حمام."

خود را با عجله به قضاوت خواهد انکار دانش آموزان امروز یک فرصت به دانستن و درک آن اختصاص داده شده افسران که گرفته اند سوگند به "محافظت و خدمت" در تمام سنین در جوامع ما.

ساندرا نیلسن Londin, خرس سفید دریاچه

انگیزه های نژادپرستانه?

در ژوئن 11 منطقه 834 هیئت مدیره مدرسه (Stillwater منطقه) رای به قبول جدایی نادر از توافق با سرپرست دنیس Pontrelli. در صدر رای گیری وجود دارد بسیاری از بحث داغ در جامعه با توجه به شایستگی از عمل در طول قطعیت از این بیماری همه گیر. مردم به اندازه کافی بیش از عبور این خط از آنچه قابل قبول است رفتار کارگردانی در اعضای هیئت مدیره و به خصوص در خانواده هایی که مدیر شلی پیرسون احساس مجبور به اعلام استعفای او موثر جولای 23.

در این جلسه Pontrelli حامیان او تاکید کرد حمایت از بومی و دیگر دانش آموزان از رنگ. پس از این جلسه وجود داشته است حوادث مربوط به پلیس گزارش با توجه به رفتار تهدید آمیز و زبان در جهت مدیر مایک Ptacek و حتی خصوصی شهروندان است. این شامل فریادهای "نژادپرست!" در بازار کشاورزان. اجازه بدهید من روشن است: به دانش من هیچ حادثه درگیر عمل توسط هر فرد رنگ است.

توجیهی برای این سوء استفاده شده است که هیئت مدیره رای ظاهرا منعکس شده یک عمل انتقام در برابر سرپرست Pontrelli برای او دسامبر 2015 پیشنهاد برای بستن سه مدرسه سفید-اکثریت جمعیت دانشجویی که از او حمایت کرده است BIPOC دانش آموزان او حذف شد تایید نژادپرستی از اعضای هیئت مدیره. در واقع تمام مدارس دولتی در 834 سفید هستند اکثریت جمعیت دانشجویی دنیس Pontrelli سفید است و یک سرپرست می توان یافت که همچنین پشتیبانی BIPOC دانش آموزان است. من هم ترجیح می دهند یک سرپرست خواهد شد که بیشتر به طور فعال جذب و حفظ متنوع کارکنان.

اما ظاهرا وجود یک جایگزین جهان که در آن مردم پیدا کردن آن را بی ربط است که Pontrelli اداره سرمایه گذاری $7.5 میلیون دلار از وجوه مالیات دهندگان به یک ایستگاه اتوبوس در گاراژ تسهیلات است که نمی توان به اشغال در حال حاضر و یا در هر یک آینده قابل پیش بینی تاریخ. این پروژه درگیر متعدد نادرست و حذفیات با دولت به Washington County, شهرستان لیک المو و به منطقه 834 هیئت مدیره مدرسه. در جهان این است که مرکزی برای جدایی اقدام است. پرسیدم برای این عمل در هنگام باز کردن فروم در یک جلسه هیئت مدیره مدرسه در ماه فوریه و من گرفته اند سهم من از سوء استفاده.

در طول بحث با یک مدرسه سابق عضو هیئت مدیره در مورد جدایی من گفته بود من با استفاده از یک تاکتیک سفید, امتیاز, انتقال بحث به پول و اموال است. این ممکن است درست است که نگرانی من برای مسئولیت مالی منعکس من سفید, امتیاز, اما, انکار, اتوبوس, گاراژ شکست مفتضحانه بود مرکزی انگیزه در جدایی نادر از سیمین اقدام نشانه ای از چیز دیگری است. من فکر می کنم مردم نیاز به منعکس کننده که فشار زیادی آورده بود به خرس در اعضای هیئت مدیره با خشم مالیات دهندگان قبل از آنها نسبت پشتیبانی انگیزه های نژادپرستانه به اقدامات هیئت مدیره مدرسه.

کاترین Harvieux Stillwater

به ماسک و یا به ماسک

در حالی که غرق در افکار در مورد کوروناویروس و خوشنودی نشان داده شده توسط بیش از حد بسیاری از مردم من ناگهان تصور مدرن به صورت مختصر نسخه از معروف گفتگو با خود است که باز می شود قانون 3 صحنه 1 شکسپیر "هملت" که در آن شاهزاده دانمارکی اندیشد مرگ و bemoans درد و بی عدالتی های زندگی:

'به ماسک و یا به ماسک این سوال است:
آیا تیس شرافتمند در ذهن به رنج می برند
این تف و اسپری
از کشف سرفه و عطسه
و یا به اقدامات ایمنی در برابر وحشتناک یک بیماری همه گیر
و با نادیده گرفتن آن به سقوط بیمار به مرگ است.
این است که هنوز یکی دیگر از اندوه و شوک
گوشت وارث.
شاید به رویا از درمان است.'

لوئیس Ms Virtual Academy, St. Paul



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن