پدر و خیرگی: آیا پدر می دانم که بهترین ؟ بهترین تلویزیون های پدر و مادر - Mon, 13 Jul 2020 PST

در حالی که بازبینی "The Sopranos" این آشکار است که کانگستر تونی سوپرانو و همدستی همسر Carmela سوپرانو, شگفت آو

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

در حالی که بازبینی "The Sopranos" این آشکار است که کانگستر تونی سوپرانو و همدستی همسر Carmela سوپرانو, شگفت آور, relatable پدر و مادر است. تونی به تصویر کشیده شده توسط این اواخر قابل توجه بازیگر James Gandolfini است و قادر به فرار رئیس اوباش از بدنام نیوجرسی خانواده جرم و جنایت. قدرتمند همین هیچ مشکل خیلی بزرگ هر کسی که عبور از باند و یا قرار دادن هر کسی در جای خود.

اما وقتی که می آید به فرزندان دختر خود علفزار و پسر A. J. تونی معمولا درمانده و گاهی outwitted. همان را می توان گفت برای Carmela بازی فوق العاده ادی فالکر. هنگامی که چمنزار است در مورد به مجازات برای گناه نامشخص تونی مطمئن نیست چه چیزی را به انجام و سپس تصمیم می گیرد به او را کشف کارت به مدت سه هفته. علفزار می گوید دوستان خود را و آنها هر دو به خنده او چگونه got away with murder, پس به صحبت می کنند.

پس از A. J. نمرات شاقول گزارش خود کارت تشکیل شده است از یک C سه D و F – تونی confides به یک دوست.

"بچه استفاده می شود خوشحال-به-خوش شانس – در حال حاضر او سوال جهان," او گفت: به رفیق, لب گنده. "مثل پدر مثل پسر" Pussy پاسخ. زمانی که A. J. غرق به دانشگاهی ورطه پدر و مادر خود تصمیم به فرستادن او به مدرسه نظامی که ثابت می شود یک عظیم شکست. حرکت nixed پس از A. J. فرو می ریزد و در حالی که درد و رنج یک حمله وحشت درست مثل پدرش. پدر و مادر خود را بالا انداختن شانه های خود را در ناباوری.

گاهی اوقات تونی نقطه و بار دیگر او را راهی کردن علامت درست مثل اکثر پدر و مادر. بدون شک وجود دارد که پدر و مادر سخت ترین کار و اقامت در خانه پدر و مادر شایسته پت در پشت. وجود دارد هزاران کتاب راهنمای پدر و مادر در, اما آنها تنها می تواند ارائه پیشنهادات از آنجا که هیچ پاسخ دقیق از کودکان به عنوان منحصر به فرد اثر انگشت.

وجود دارد بسیاری از نشان می دهد کمدی و درام با پدران است که باید همه از پاسخ های شروع با نام کاملا "پدر بهترین می داند." من اغلب نمی دانند بهترین. من نمی دانم کسی که می کند اما من سعی می کنم.

من هرگز از طرفداران بزرگ از "نمایش کازبی." این برنامه دیوانه محبوب است. "نمایش کازبی" یکی از سه برنامه به بالای رتبه بندی نیلسن برای پنج سال متوالی. "همه در خانواده" و "بت آمریکایی" هستند و دو نفر دیگر .

اما من به یاد داشته باشید که وجود دارد برخی از مثبت. "نمایش کازبی" ثابت کرد که همه سیاه و سفید بازیگران حمل می تواند نشان می دهد. "نمایش کازبی" سزاوار اعتبار برای ارائه موفق و پایدار سیاه خانواده که به شکست یک کلیشه. این برنامه به نام توجه به نارساخوانی و یکی از بهترین قسمت بود در مورد بارداری نوجوانان.

اما کافی نبود جنگ و کازبی آمد در سراسر به عنوان یک know-it-all. شخصیت او را به تصویر کشیده است شبیه به زندگی واقعی کازبی که pontificated در مورد چگونه سیاه کمیک باید تحویل کمدی. کازبی شد بدون توضیح در ادی مورفی.

در طول یک قسمت جدید از "کمدین در ماشین گرفتن قهوه" مورفی نشان داد به میزبان جری Seinfeld که کازبی سعی در دیکته کردن آنچه مورفی می تواند بحث روی صحنه و به همین دلیل او باید از بین بردن ناسزا از او عمل می کنند.

"او تا به حال یک چیز عجیب و غریب با من که او را با دیگر کمیک" مورفی گفت. "آن چیست. او می خواهم به من بگویید که برای صحبت در مورد چه مقدار پول من بود و من باید خود را نشان می دهد را از او یاد بگیرند. او خوب است."

کازبی درست مثل خود تلویزیون, شخصیت, شد, یک دمدمی مزاجی کنترل. که می دانست که چگونه سلطه گر کازبی بود تا زمانی که او محاکمه و محکوم به تجاوز جنسی?

وجود دارد تعدادی از تلویزیون های پدر و مادر. تام Bosley هوارد کانینگهام از "مبارک روز" عاقلانه بود اما گاهی اوقات از مرحله بر خلاف کازبی یا Mike Brady از "The Brady Bunch." من به تازگی بازبینی "روزهای خوش" و شاهد یک پدر بود که در زمان اشتباه اما همیشه مهربان است.

شست بزرگ می رود به اریک آلن کرامر که به تصویر کشیده باب دانکن در "Good Luck Charlie." کرامر بازی clueless در goofball با یک قلب بزرگ است. غرفه می رود به Julie Bowen کلیر Dunphy که مقید طعنه آمیز, اما همچنین جذاب و چنین مادر دوست داشتنی.

سوزان St. James and Jane Curtin عالی بود به عنوان مادران تنها در حال حرکت در با هم پس از طلاق در طول اجرا از underrated "کیت و Allie." اواخر بانی فرانکلین زیبا و ریگ به عنوان طلاق از دختران نوجوان در "یک روز در یک زمان."

این آسان نیست برای نوشتن یک به طور کامل توسعه یافته و واقع بینانه طنزهای یا dramedy پدر و مادر و یا فرزندان. آنچه آزار دهنده ترین مورد طنزهای کودکان و نوجوانان است که بسیاری از مسخره زودرس. برخی از کودکان با استعداد اما آنقدر خوش شانس هستند اما آن را همه حق است.

و طول می کشد که ما را به "سوپرانوها". هر دو Sopranos بچه ها refreshingly ناقص. علفزار برجسته است اما او ساخته شده او سهم فقیر انتخاب دوست پسر و مواد مخدر مانند بسیاری از کودکان انجام دهد. A. J. شد شپشو با subpar اخلاق کاری بود که مورد استفاده دوستان است. رشد دشوار است برای کودکان و نوجوانان, و آن را آسان شاهد فرزندان خود جلوه های ویژه گرافیکی.

یکی از صحنه های مورد علاقه من در "سوپرانوها" است که احتمالا فراموش شده ترین زمانی است که A. J. تصمیم می گیرد خود را به فروش مجموعه درام به صورت نقدی به طوری که او می تواند در یک باشگاه منهتن. "اما کسانی که طبل بودند هدیه ای از پدر خود" Carmela گفت.

برخی از بهترین بازیگری توسط Gandolfini و Falco زمانی است که آنها به سختی مطلق کلمه. هر دو پدر و مادر دیده بان از پنجره اتاق خواب با عبارات دل شکستگی تنها یک مادر یا پدر را درک به عنوان A. J. درام در حال لود به یک غریبه را ون. شما تقریبا می توانید ببینید پدر و مادر به دنبال بازگشت به زمانی که در حال حاضر تحویل داده شد و زمانی که فرزند خود لذت می برد کار خود زدنی مهارت.

وجود دارد برخی از سخت عاطفی صحنه بین تونی و A. J. اما وجود دارد مقدار زیادی از عشق لحظات مانند زمانی که جفت شد در قایق خود را به Stugots در اقیانوس اطلس ماهیگیری و یا در A. J. فوتبال بازی زمانی که زبر و خشن, پدر, به سلامتی خود پسر نوجوان.

تونی و Carmela اغلب نمی توان تصمیم درست و خجالت فرزندان خود (خیلی دردناک بود تماشای Carmela را سوء تعبیر از "Billy Budd" در مقابل علفزار کالج هم اتاقی) و خشمگین بودند. چه پدر و مادر نمی تواند مربوط با یاد نیوجرسی, زن و شوهر ؟



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن