طوفان گرمسیری Isaias باعث سیل و اسلاید; به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به طوفان - Thu, 30 Jul 2020 PST

SAN JUAN, Puerto Rico – طوفان گرمسیری Isaias زدم و قدرت ناشی از جاری شدن سیل و رانش زمین در سراسر پورتوریکو و

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

SAN JUAN, Puerto Rico – طوفان گرمسیری Isaias زدم و قدرت ناشی از جاری شدن سیل و رانش زمین در سراسر پورتوریکو و جمهوری دومینیکن در روز پنج شنبه به عنوان پیش بینی پیش بینی آن را تقویت خواهد به یک طوفان در حالی که در حال حرکت به سمت باهاما و آمریکا در سواحل شرق.

طوفان حداکثر پایدار باد از 60 مایل در ساعت تبدیل چندین خیابان به جریان رودخانه سریع و سرنگون درختان و برخی از تلفن و کابل برق در پورتو ریکو است که هنوز دوره نقاهت بعد از قبلی طوفان و زلزله. گارد ملی نجات حداقل 35 نفر از جمله دو نوزاد است. مقامات در شمال غربی شهر Rincon گزارش یک زن از دست رفته پس از سیلاب جاروب دور زمانی که او سعی کردم به رانندگی در سراسر یک پل.

دولت و کارگران در جمهوری دومینیکن با استفاده از بلندگو به مردم هشدار به تخلیه پیش از بدترین طوفان. پلیس یک تعداد انگشت شماری از خوانندگان در پایتخت سانتو دمینگو متهم به نقض دولت طوفان هشدار.

به خصوص ضربه سخت بود پورتوریکو در منطقه جنوب که هنوز می لرزد روزانه از پس لرزه. باران های سنگین هولناک محله های ضعیف توسط این لرزش باعث برخی به تازگی رها شده خانه به سقوط.

"هر کس در یک حالت ثابت از اورژانس گفت:" Marieli گرانت با رحمت سپاه.

Isaias محور شد حدود 95 مایلی شرق-جنوب شرقی از Inagua جزیره در جنوب شرقی باهاما اواخر پنج شنبه, U. s. National Hurricane Center گفت. آن را در حال حرکت غرب در 18 مایل در ساعت و در مرکز آن بود و هوا به حرکت در نزدیکی جنوب شرقی باهاما در طول شب نزدیکی مرکزی باهاما اواخر جمعه و حرکت در نزدیکی و یا بر باد از شرق باهاما و در نزدیکی جنوب فلوریدا در روز شنبه.

طوفان هشدار صادر شده برای شمال غربی باهاماس از جمله Andros جزیره New Providence, Eleuthera, Abacos سلیمان, توت, جزیره گرند باهاما جزیره بیمینی.

طوفان گرمسیری هشدارهای نوشته شده بودند برای جزایر ترکس و کیاکوس و بخش هایی از جمهوری دومینیکن, هائیتی و باهاما. یک طوفان گرمسیری دیده بان بود و در اثر شرق سواحل فلوریدا, از, اقیانوس, صخره های ورودی سباستین.

طوفان زدم برق به بیش از 400 ، 000 مشتریان در سراسر پورتوریکو از جمله بیمارستان ها که روشن به ژنراتور و در سمت چپ برخی از 150,000 مشتریان بدون آب. خدمه باز دروازه های یک سد است که در ماه گذشته تا به حال چنین سطح آب که مقامات قطع خدمات هر روز دیگر برای برخی از 140,000 مشتریان. قطع نیز گزارش شده در کشور همسایه جزایر ویرجین ایالات متحده.

آسیب های دیگر از جمله 14 درصد از برج های سلولی پایین گزارش شد در جای دیگر در سراسر پورتوریکو که در آن دهها هزار نفر از مردم هنوز هم استفاده از برزنت به عنوان بام خانه های آسیب دیده از طوفان ماریا در سپتامبر 2017.

"من فکر نمی کنم آن را برای رفتن به این قوی" گفت: جثه Pagán یک 22 ساله زندگی می کند که در شرق کوه شهر جونکس و که در خانه بود و کمی آب گرفتگی. "آن را نسبتا سخت و دشوار تجربه به خاطر آن ما را به یاد ماریا."

بیش از 50 نفر به دنبال پناهگاه در پورتوریکو گفت: رژیم صهیونیستی است. واندا Vázquez که خواست کسانی که زندگی در نزدیکی تورم رودخانه به پیدا کردن پناهگاه. اما بسیاری از باقی مانده با احتیاط از پناهگاه داده سنبله در COVID-19 نفر در این جزیره است.

در غرب شهر Mayaguez آلن ریورا 40-year-old مهندس گفت: AP که در خیابان در مقابل خانه خود را تبدیل به یک جریان رودخانه – چیزی که اتفاق نمی افتد, در طول طوفان ماریا. او و خانواده اش برنامه ریزی شده به طور موقت به حرکت در با پدر و مادر خود را با وجود نگرانی در مورد کوروناویروس.

"ما را به خطر," او گفت:. "وجود دارد هیچ دیگر جایگزین."

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تایید اضطراری اعلام در پورتوریکو به عنوان یک نتیجه از طوفان است.

Isaias بود و انتظار می رود به تولید 4 تا 8 اینچ باران در سراسر پورتوریکو, جمهوری دومینیکن و شمال هائیتی با جدا حداکثر مجموع از 10 اینچ است.Isaias اولین نهم اقیانوس اطلس به نام طوفان به فرم با توجه به دانشگاه ایالتی کلرادو طوفان محقق فیل Klotzbach. رکورد قبلی بود ایرنه در اوت. 7 سال 2005 Klotzbach توییتی.

تا کنون این سال, کریستبل دانیل ادوارد, پری, Gert و هانا نیز اولین نام طوفان اقیانوس اطلس برای خود نظم الفبایی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن