اجاره کمک های مالی برای افزایش اسپوکن ساکنان شهر - Mon, 20 Jul 2020 PST

برای دومین بار به عنوان بسیاری از هفته اسپوکن شورای شهر به تصویب بودجه جدید اختصاص داده شده به اجاره کمک در رو

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

برای دومین بار به عنوان بسیاری از هفته اسپوکن شورای شهر به تصویب بودجه جدید اختصاص داده شده به اجاره کمک در روز دوشنبه.

شهر پذیرفته شده و نزدیک به 1 میلیون دلار افزایش در مسکن و ضروری نیاز به کمک های مالی از دولت و وزارت بازرگانی در دوشنبه آوردن مجموع پول اختصاص داده شده به اجاره برنامه کمک به حدود 3 میلیون نفر است.

هفته گذشته این شهرستان اختصاص $500,000 از HUD بودجه برای اجاره کمک و شنود گذاشته اسپوکن نیروی کار با شورای نظارت بر برنامه است.

مسکن و نیازهای ضروری اجاره کمک های هدفمند در بی خانمان و در خطر خانوار با یک مقدماتی از کار افتادگی.

جدید پشت سر هم در بودجه اجازه خواهد داد برای افزایش تعداد افرادی که واجد شرایط برای کمک و شهرستان قرارداد با حسن نیت برای نظارت بر برنامه از طرف آن.

اضافی $944,144 اعطا شده به شهر $878,054 خواهد شد اختصاص داده شده به اجاره کمک در حالی که این شهر را حفظ $66,090 برای هزینه های اداری.

نمایندگان موجر و مستاجر باید التماس کرد با محلی و ایالتی و فدرال آمریکا در هفته های اخیر به ریختن منابع بیشتر به اجاره کمک های هشدار دهنده نصب تعداد مستاجرها که افتاده.

وجود دارد در حال حاضر یک مهلت قانونی برای اخراج ایالت دستور داد توسط رژیم صهیونیستی. جی Inslee در ماه مارس و بعد از آن گسترش یافته است که مجموعه ای به پایان می رسد در اوت. 1. Inslee در هفته گذشته گفت: او را با توجه به دیگر فرمت, اما هنوز برای اعلام یک.

باید Inslee گسترش و سفارش خود را اسپوکن رئیس شورای شهر Breean Beggs گفت: این شورا می تواند اقدام به حفاظت از اسپوکن ساکنان از اخراج.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن