کولر آبی - Mon, 20 Jul 2020 PST

جان هیوز شلوغ تر از همیشه و هنوز فرسایش در مورد ساخت به پایان می رسد دیدار. چرا که خود را در دیترویت-بر اساس د

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

جان هیوز شلوغ تر از همیشه و هنوز فرسایش در مورد ساخت به پایان می رسد دیدار. چرا که خود را در دیترویت-بر اساس دوچرخه سواری فروشگاه دارای مقدار زیادی از مشتریان فقط به اندازه کافی دوچرخه.

مانند بسیاری از آمریکایی ها Michiganders هم بزنید دیوانه با قرنطینه تبدیل به دوچرخه سواری به عنوان یکی از معدود اجتماعی دور راه برای لذت بردن از بهتر آب و هوا و یکی دیگر. اما همان ویروس است که ایجاد شده جدید علاقه مندان به ایجاد اغتشاش ویران سنتی زنجیره تامین.

جهانی تولید کنندگان خودرو شکافته بیش از پول اضافی به ترابری قطعات سرگردان در چین در طول coronavirus مستندات. دوچرخه کوچک مغازه ها مانند هیوز' تا به حال در خط. در حال حاضر آنها در حال رنج کمبود موجودی در اوج سوارکاری فصل است.

هیوز به فروش می رسد از 90% از دوچرخه در عرض سه هفته از بازگشایی در اوایل ممکن است. "هر کس می خواهد یک زن, ساحل, رزمناو. اگر شما که آنها با ارزش تر از طلا است."

که از دیترویت هیوز بخشوده می تواند برای پیش بینی همه گیر محور دوچرخه سواری شوق. شهر ساخته شده بود در خودرو ثروت و شواهدی از فرهنگ خودرو است که در همه جا از این سیستم بیمارستان و استادیوم فوتبال پس از نام هنری فورد را در حال حاضر-لغو وودوارد رویای کروز سالانه تابستان رژه 50000 اتومبیل های عضلانی, میله های داغ و کلاسیک آمریکایی ،

اما اگر دیترویت ساخته شده است در موتور احتراق دوچرخه مشخص شده اند آن تولد دوباره است. گسترده, تخت, خیابان هستند و به ندرت پر از اتومبیل حتی در nonpandemic بار آنها را ایده آل برای کاشفان شهری بر روی دو چرخ. "آهسته رول" یک شنبه شب مراسم که در آن Detroiters در تمام سنین و پس زمینه گرد هم می آیند به تور شهر با دوچرخه شده است در اطراف برای یک دهه.

پس از این شهر به عنوان یک COVID-19 کانون این بهار آهسته رول به حالت تعلیق در آمد در حمایت از "انفرادی رول" و حتی بیشتر مردم در زمان به در حال حاضر به لحاظ اجتماعی-دور تفریح و سرگرمی.

در میان کمبود دوچرخه های جدید, مردم در حال حفر دو چرخ خود را از گاراژ است که در میانهی شب زده در سال است. در هیوز' دو مغازه های تعمیرات می باشد تا 50% و کار او را انجام می دهند بسیار گسترده است.

"دوچرخه من در حال حاضر کار است که احتمالا از سال 1965" او گفت:. "تعمیرات است که به طور معمول 15 تا 20 دقیقه یا 45 دقیقه آنها مصرف 2.5 ساعت است."

یک چیز هیوز را نقطه بود که بالقوه برای تامین فشار در قطعات او دستور داد دو سال با ارزش از لاستیک و لوله فقط به چین بود و تعطیل. آن بوده است که خود را منجی: اگر چه به فروش می رسد تقریبا همه جدید و با استفاده از دوچرخه هیوز' مغازه ها هنوز هم کهنه با دوچرخه به تعمیر.

او را استخدام دو فوق العاده مردم و حتی بسته تا برای چند روز در ماه ژوئن به طوری که او می تواند پیشرفت در تعمیرات. اما در این رای او می تواند آمد تا در ماه های ژوئیه و اوت سال او معمولا نیاز به پول برای دریافت از طریق زمستان رکود. او نگران تعمیر کار او را انجام می دهند در حال حاضر نمی خواهد به اندازه کافی برای پوشش اواخر تابستان زمانی که او اجرا می شود از قطعات.

"در حال حاضر عالی است, اما آن را به تو بود عالی در یک یا دو ماه هنگامی که شما قادر به دریافت هر چیزی ؟" او گفت:. "شاید آن خواهید بود اولین بار در تمام زندگی من زمانی که من در تعطیلات تابستان."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن