'Please don't take me' — MLB all-star فردی فریمن بازگو شب او می ترسید برای زندگی خود را با COVID-19

آتلانتا—فردی فریمن نمی دانم اگر او هم به آماده شود برای بریوز آتلانتا' درب بازکن.پس از ترسناک سفر خود را در نب

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

آتلانتا—فردی فریمن نمی دانم اگر او هم به آماده شود برای بریوز آتلانتا' درب بازکن.

پس از ترسناک سفر خود را در نبرد با COVID-19 فریمن سپاسگزار است حتی شانس.

در روز شنبه چهار بار همه ستاره نشان داد او در درجه حرارت بالا از 104.5 درجه اولیه خود را در نبرد با این بیماری و دعا برای زندگی خود را.

"من گفت: کمی که نماز شب" فریمن گفت: در یک ویدئو کنفرانس تماس بگیرید. "من هرگز شده است که قبل از. بدن من بود واقعا داغ ... من گفت: "لطفا از من عکس نگیرید زیرا من آماده نیست."

فریمن گفت: تب پایین بود به 101 صبح روز بعد و شکست دو روز بعد. او گفت: او نهمین روز متوالی بدون علائم است که همچنین شامل بدن درد و لرز و از دست دادن موقت از حواس چشایی و بویایی. او گفت: دو نفر دیگر از اعضای خانواده او همسر و پسر در حال نقاهت پس از تست مثبت.

"من احساس می کنم بزرگ," او گفت:. "من فقط از دست یک پوند ... من نمی هر گونه از دست دادن قدرت است."

فریمن به گزارش Truist پارک برای تمرین در روز جمعه تنها حدود یک ساعت پس از دریافت دومین منفی آزمون برای coronavirus که او را به دست آورده گواهی پزشکی به بازی.

فریمن قدردانی از بودن با تیم آشکار بود. بریوز ارسال شده تصویری بر روی این تیم حساب توییتر از فریمن, حمل خود را بت و دستکش و گفت: "این فوق العاده است" را به عنوان او راه می رفت ستاره شرق و نگاه کردن در این زمینه در روز جمعه.

"من احساس می کنم یک بچه در یک فروشگاه آب نبات دوباره," او گفت:. "شما را فراموش کرده ام گاهی چقدر به شما عشق این بازی است. من واقعا آن را از دست. من خیلی هیجان زده بود که من رو به حیاط."

بریوز هیجان زده هستند فریمن به عقب است.

"بدیهی است که هنگامی که شما دریافت بهترین بازیکن این یک نکته مثبت و یک چیز خوب" مدیر برایان Snitker گفت. "من بسیار هیجان زده هستم برای او و ما بیش از حد."

فریمن تنظیم حرفه ای اوج با 38 صفحه اصلی اجرا می شود و 121 RBIs فصل گذشته برای کمک به آتلانتا برنده دوم خود را, راست, NL East عنوان. او قرار داده شده چهارم در MVP رای گیری در سال 2018 است.

فریمن بازگشت نیز به پایان رسیده بود. رایگان عامل outfielder dodgers آزمایش مثبت برای coronavirus پس از موافقت با ثبت نام با آتلانتا. این تست مثبت باطل کرد.

Puig تا به حال دیده شده است به عنوان یک جایگزین برای نیک Blackburn که تصمیم گرفتند برای فصل بعد صحبت کردن در تلفن با فریمن.

"متاسفانه من بود که بدترین روز" فریمن گفت او را امتحان کنید نه برای نفوذ در تصمیم Blackburn زمانی که این دو صحبت کرد و دوباره روز بعد.

"او تنها نبود و من کاملا کاملا آن را دریافت" فریمن گفت.

Snitker برنامه را به فریمن به عنوان بسیاری از در خفاش ها که ممکن است در intrasquad بازی ها و نمایشگاه بازی برابر میامی برنامه ریزی شده برای سه شنبه و چهار شنبه.

پرسید که چه او به دنبال برای دیدن از فریمن, Snitker گفت: "من فکر نمی کنم من به دنبال هر چیزی. اگر او وجود دارد و او را برای رفتن آماده می شود."

فریمن گفت: پاهایش درد در روز شنبه پس از تمرین خود را روز جمعه. بریوز باز کردن فصل بعدی جمعه در نیویورک متس.

فریمن یکی از چهار تیمی که تست مثبت در شروع تابستان اردوگاه. Right-hander Touki توسن که هیچ علائم همچنین بازگشت جمعه. چپ دست مسکن ویل اسمیت و infielder پیت Kozma را نمی بازگشت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

فریمن عینک ماسک صورت در طی یک مصاحبه تصویری و گفت: او در ادامه به اقدامات احتیاطی.

"این بسیار جدی است," او گفت:, و اضافه کرد که خانواده اش "حق همه چیز" برای جلوگیری از این بیماری است. "هنوز هم به نحوی به من کردم."

این تیم همچنین انتخاب قرارداد right-hander جاش Tomlin و infielder ان آلونسو به فهرست لیگ. هر یک به دست آورده $100,000 (ایالات متحده) احتباس پاداش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن