رجنت' رهبر انتخاب تامی تامپسون به عنوان موقت UW جمهور

MADISON, Wis. — دانشگاه ویسکانسین سیستم رجنت' رهبر برداشت جمهوریخواه عزیزم تامی تامپسون به عنوان سیستم رئيس جم

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

MADISON, Wis. — دانشگاه ویسکانسین سیستم رجنت' رهبر برداشت جمهوریخواه عزیزم تامی تامپسون به عنوان سیستم رئيس جمهور موقت ارائه پیچ و تاب و دیگر در آنچه که تبدیل به یک messy جستجو به جای رییس جمهور پیشین ری متقابل در طول coronavirus بیماری همه گیر.

رجنت رئیس جمهور اندرو پترسن خواسته تامپسون دولت تنها چهار ترم فرماندار به پرش به موقعیت با توجه به یک سیستم بیانیه. پترسن قدرت به طور یک جانبه تعیین رئیس جمهور موقت. او اعلام کرد که انتخاب او به هیئت مدیره کامل از رجنت پنج شنبه در بیانیه ای گفت: پترسن دریافت "یونیفرم" پشتیبانی از هیئت مدیره.

"دانشگاه ویسکانسین سیستم دولت است با ارزش ترین دارایی و من خواهد بود بزرگترین مدافع و خود را سخت ترین ارزیاب," تامپسون در بیانیه ای گفت:. "دیگر هیچ نهاد در این حالت می توانید انجام دهید برای بهبود زندگی جوامع و ویسکانسین اقتصاد."

تامپسون, 78, کاهش یافته است به نظر زمانی که با تلفن رسیده صبح روز جمعه.

سیستم جستجو کرده است رئیس جمهور جدید پس از عبور اعلام کرد در ماه اکتبر او را به عنوان به زودی به عنوان جانشین می تواند یافت می شود. عبور شده است, ضرب و شتم توسط یکی از مبارزات با قانونگذاران جمهوری خواه برای بودجه بیشتر.

دانشگاه آلاسکا سیستم جمهور جیم Johnsen ظهور به عنوان تنها فینالیست در اوایل این ماه پس از دیگر می تواند فینالیست کاهش یافته است در حال اجرا از نگرانی هایی است که اگر آنها شناسایی آنها می خواهم از دست دادن اعتبار در مبارزه با کروناویروس در زمان دانشگاه.

Johnsen اعلام کرد 12 ژوئن که او بیش از حد بود و خروج از در نظر گرفتن در میان انتقاد شدید از UW هیات علمی ، کارکنان و دانش آموزان. این گروه شکایت کرده است که آنها اجازه نداشتند از هر گونه نمایندگان در جستجو کمیته و Johnsen تا به حال یک رابطه سنگی با دانشکده در آلاسکا است.

تامپسون یک جمهوری خواه بود و ویسکانسین تنها چهار ترم فرماندار. او پا را در طول دوره چهارم به عنوان رئیس جمهور وقت جورج دبلیو بوش وزیر بهداشت. او سوار یک مختصر جمهور برای اجرا در سال 2008 و فرار به آمریکا در سال 2012 دست به دموکرات تمی بالدوین. او یک عضو از دولت و مجلس در سال 1971 زمانی که این رای به ایجاد UW سیستم.

تامپسون می تواند در خدمت به عنوان یک پل ارتباطی بین سیستم مقامات از جان گذشته برای بیشتر کمک های دولت و قانونگذاران جمهوری خواه شده اند که تمایلی به آن را به آنها بدهد.

سیستم ورود به هشتمین سال از جمهوری-اعمال توقف در دولت در مقطع کارشناسی شهریه. ایران با کاهش سیستم با بودجه 250 میلیون دلار در طول عبور از سال اول به عنوان رئیس جمهور. در تازه ترین بودجه دولت خواهان افزایش کمک های مالی خود را, اما کمتر از نرخ تورم است. صلیب گفت که او احساس او شده است می خواهم "لگد در تنیس" توسط جمهوری خواهان.

همه گیر فقط بدتر شده سیستم مالی گلایه. UW مقامات برآورد آنها از دست بدهد تا آنجا که $102.3 میلیون دلار درآمد از طریق ترم تابستان که دانش آموزان در خانه بمانند.

این سیستم در حال آماده سازی برای بازگشایی این سقوط با ترکیبی از حضوری و آموزش آنلاین اما خطر گسترش عفونت به سرعت در میان دانش آموزان هنوز هم در یمن ، تامپسون تجربه به عنوان بوش وزیر بهداشت و ارتباطات او ساخته شده است که اتصال می تواند کمک به سیستم تنظیم به عنوان ترم پیشرفت می کند.

پترسون به نام تامپسون "وحدت انتخاب" به عنوان رئیس جمهور موقت در یک ویدئو کنفرانس با خبرنگاران صبح روز جمعه. او گفت: تامپسون که همواره کشت یک تصویر از خود را به عنوان یک خوشگذران پشت سیلی دوستان on-the-next-بار-مدفوع مشتاق به خارج به دانشگاه و دیدار با مردم.

"برای برخی از اندازه گیری ما تا به حال برای مهار شور و شوق او" پترسن پکتیا میباشد.

قانونگذاران جمهوری خواه به انتظارنشسته بودند تا به ستایش تامپسون در روز جمعه. دولت ایالت آلبرتا عزیزم co-معاون قوه مقننه قدرتمند بودجه-کمیته نوشتن نام تامپسون "یک افسانه است."

"تامی تامپسون است ویسکانسین افسانه است. او خواهد بود یک رهبر برجسته برای UW-سیستم" عزیزم گفت. "انرژی خود را تجربه و تمایل به گوش دادن به همه کمک خواهد کرد که حرکت سیستم رو به جلو است."

سناتور. استیو Nass یک Whitewater جمهوری خواه که در خدمت به عنوان معاون رئیس سنای دانشگاه و کمیته مکرر UW منتقد صدا تنها توجه داشته باشید از احتیاط صدور بیانیه ای گفت او را حمایت تامپسون تنها اگر او حفظ شهریه توقف کاهش هزینه و موقعیت و "دعوا به تمرکز UW سیستم آموزش و پرورش به جای لیبرال تلقین."

سیستم بیانیه ای گفت تامپسون درخواست کرد که او توان پرداخت حداقل $489,334 حقوق و دستمزد به صورت موقت و موقعیت. او را بیش از سیستم ریاست جمهوری در جولای 1 و خدمت خواهد کرد تا زمانی که یک رئیس جمهور جدید در بر داشت. این بیانیه گفت: رجنت معتاد شروع به دنبال دائمی رئیس جمهور برای حداقل یک سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن