بازنشسته آیداهو ماهی و بازی زیست شناس جزئیات تلاش برای بازیابی گونه های در معرض تهدید در کتاب جدید - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

لوستن – با وجود اندازه آنها حیله گری و ژیان شهرت دارد و بسیاری از چیزهایی که می تواند خرس گریزلی به عنوان آنها

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

لوستن – با وجود اندازه آنها حیله گری و ژیان شهرت دارد و بسیاری از چیزهایی که می تواند خرس گریزلی به عنوان آنها مذاکره خطرات طبیعت است.

نیز وجود دارد هزاران راه یک multiagency تلاش برای بازیابی گونه های در معرض خطر می تواند از ریل.

در کتاب جدید خود "سفر Bitterroot Grizzly Bear" بازنشسته آیداهو ماهی و بازی زیست شناس استیو Nadeau جزئیات هر دو.

Nadeau یک خرس به یک مرد و یک خاکستری مدافع صرف چندین سال به عنوان یک زیست شناس کارکنان در سازمان Clearwater منطقه در لوستن. کتاب خود می گوید داستان از یک زن جوان خاکستری در Selkirk کوه از شمال آیداهو که در نهایت باعث می شود راه خود را از جنوب به Bitterroots و حیات وحش کتاب های تاریخ. این اولین خاکستری در دهه شناخته شده به ساکن این منطقه شناسایی شده توسط حیات وحش حرفه ای به عنوان یک پتانسیل خاکستری بازیابی منطقه است.

Nadeau نیز ارائه نگرشی از 1990s و 2000s اولیه تلاش است که منجر به یک گرند سازش به معرفی خرس گریزلی به آیداهو را Selway-Bitterroot و فرانک کلیسا مناطق بیابانی.

او بافت واقعی خرس بخشی از داستان تخیلی حماسه در داخل و خارج از تاریخ خود را به عنوان یک زیست شناس کار بر روی از سرگیری تلاش است. هر دو خرس و تلاش خواهد چهره قدرتمند دشمنان جدی و جزئی موانع و همچنین پیروزی مهم و نقاط عطف.

خرس شناخته شده به عنوان فعال نزدیک به ملاقات خود پایان بیش از یک بار در طول خراش با گرگ ها و دیگر گریزلیز. اما در زمان او رشد کرد و قوی و قدرتمند و با اعتماد به نفس. به همین ترتیب از سرگیری تلاش و Nadeau خود خواهد آمد تا در برابر سیاسی دشمنان از داخل و خارج از دولت است.

در پایان از تلاش و خرس ملاقات مشابه تیره نتایج بیش از یک دهه پیش که به ظاهر ناودان درب در grizzly بازیابی. که درب این شده است تحت فشار قرار دادند و شاید سقوط کرد باز به تازگی توسط دیگر بی باک گریزلیز که به دنبال در BB گام.

"سفر Bitterroot خرس خاکستری" خود منتشر شده اما اجازه ندهید که شما هدایت دور. این یک کیفیت قطعه کار با خوب نوشتن و مشتاق بینش خرس زیست شناسی, سیاست و طبیعت انسان است. این کتاب در دسترس است در Nadeau وب سایت stevenadeauauthor.com و از طریق بارنز و شریف و آمازون است.

خوانندگان آشنا با مدیریت حیات وحش در آیداهو را تشخیص بسیاری از نامها در این کتاب انگیزه فوق العاده ای به آن را بخوانید. برخی از آنها بافته شده به داستان دیگران ذکر شده در ضمائم.

"من قرار داده و نام خود را در وجود دارد چون من می خواستم مردم به رسمیت شناخته شود برای تلاش های خود را. این است که به تتم تلاش های خود را به عنوان به خوبی به عنوان مردمی که در خط مقدم."

تریبون خارج از منزل صحبت با Nadeau از بویزی که از نزدیک دنبال اخیر تایید رؤیت تصاویر و آهنگ ها از خرس گریزلی در شمال مرکزی آیداهو.

"این یک زمان هیجان انگیز برای خرس حامیان اما در همان زمان آن را کمی ترسناک به فکر کردن در مورد این خرس کار راه خود را از طریق دستکش بلند به مرکزی آیداهو و هنگامی که آنها در اینجا ما واقعا برای آنها آماده است."

زمانی که این طرح به بوته خرس گریزلی به منطقه شد و در نهایت کشته شدند, بنابراین بیش از حد بود عنوانی است که دوباره به راه افتادند خرس خواهد سقوط بیشتر انعطاف پذیر مدیریت شناخته شده به عنوان 10J قانون گونه های در معرض خطر عمل می کنند.

در جای خود و به طور پیش فرض دولت انتخاب طبیعی "بازیابی" طرح و معنی آن این اجازه را می دهد که خرس های این منطقه برای پیدا کردن خود را اما نمی خواهد کمک به آنها برای انجام این کار است. کسانی که خرس به طور کامل محافظت شده به عنوان گونه های در معرض تهدید تحت ESA.

"حالا که ما می دانیم وجود دارد خرس در منطقه و ساکن خرس وجود دارد که باید ماشه یک دسته از چیزهای مختلف تحت ESA," Nadeau گفت. "بنابراین ماهی و بازی و (ایالات متحده) ماهی و حیات وحش واقعا نیاز به آمدن به شرایط با آن و تحقق این چیزی است که همه سازمان ها خواست در '90s – طبیعی روند بهبود و در حال حاضر آنها را برای اجرای آنچه که بدان معنی است."

شکار خرس یکی منطقه ای که نگرانی Nadeau. آیداهو اجازه می دهد تا خرس سیاه شکارچیان به استفاده از طعمه در ویکی منطقه است. طعمه می و جذب grizzly bears, Nadeau است BB در میان آنها است. او معتقد است اگر طعمه به ادامه در زمینه ماهی و بازی باید بیشتر برای آموزش شکارچیان, به طوری که آنها لازم نیست به اشتباه شلیک خاکستری است.

برای مثال او نشان می دهد شکارچیان خرس به خصوص کسانی که به شکار در مناطق که در آن گریزلیز هستند و یا ممکن است در حال حاضر نیاز به یک آنلاین خرس شناسایی مسابقه. اما او همچنین گفت: شکارچیان می تواند موفق باشد بدون استفاده از طعمه و با اشاره به مونتانا که در آن طعمه مجاز نمی باشد به عنوان شواهد.

او اشاره می کند وجود دارد و فعال است طرح دعوی در دادگاه در تلاش برای پایان دادن به طعمه خرس در ایالات متحده خدمات جنگل زمین در آیداهو مگر اینکه به طور خاص مجاز توسط آژانس فدرال. بنابراین بیش از حد وجود دارد شده اند تلاش برای پایان دادن به طعمه خرس در سطح ایالت. هر دو تلاش استناد خطر طعمه به ارمغان می آورد به خرس خاکستری بازیابی. Nadeau فکر می کند دولت و سازمان های فدرال باید یک فرصت به سر طعمه خرس دادخواهی های آینده با راه هایی برای حفاظت بهتر از گریزلیز.

"اگر ما به آدرس (که در آن طعمه مجاز است) جراحی و انتقادی که در آن مناسب, سپس آن را می تواند جبران بیشتر broadscale تعطیلی به دلیل آن را نشان می دهد نگرانی برای خرس" او گفت:.

بهترین چیز برای گریزلیز او گفت که به سمت چپ به تنهایی. وی با اشاره به خاکستری است که عکس گرفته شده در جنوب Grangeville در تابستان گذشته از Selkirks درست مثل BB. که خرس 4 ساله نر نشده به هر حال شناخته شده منفی تعامل با انسان است.

"من امیدوار هستم خرس زنده می ماند و نمی توانید به دردسر و مردم فقط در مورد زندگی خود و بیش از حد نگران نباشید چرا که همه خرس می خواهید به سمت چپ به تنهایی" او گفت:.

Nadeau که مشغول به کار در یلوستون و یخچال های طبیعی پارک ملی قبل از آمدن به آیداهو مدتها پیش تبدیل به راحت بودن در grizzly bear کشور است. اما او آگاه است که ترس از هر دو فروشندگان و فوق العاده مقررات آمده است که با یک گونه در معرض خطر است, شایع ترین دلیل مردم مخالف بازیابی.

"این ترس منجر به افول بیشتر زمان شما صرف در grizzly bear کشور," او گفت:. "حواس خود را تبدیل به بیشتر هماهنگ و هشدار بسیار شبیه به یک شکارچی حواس هنگامی که آنها به دنبال بازی است."

تا آنجا که به مقررات او گفت که یک مانع است که می تواند مشغول به کار در اطراف به عنوان به خوبی.

"کسانی که همه می توانند از طریق کاهش همکاری با آژانس" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب