درخواست دکتر جهان: آنچه که در داخل یک تیغه از چمن و چرا سبز ؟ - Sun, 10 May 2020 PST

عزیز Dr. جهان: آنچه که در داخل یک تیغه از چمن و چرا سبز ؟ سبز رنگ مورد علاقه من. ما واقعا مانند خواندن مقالات

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

عزیز Dr. جهان: آنچه که در داخل یک تیغه از چمن و چرا سبز ؟ سبز رنگ مورد علاقه من. ما واقعا مانند خواندن مقالات خود را در روزنامه ما. – لوقا 5, Ogden, یوتا

عزیز لوقا

من تعجب شده است همان چیزی که به تازگی. هر بار که من را در پیاده روی های من متوجه جدید پاشیده رنگ. تماشای اشکالات در چمن من تظاهر آنها خزنده از طریق جنگل. همه چیز روشن و سرشار از سبز.

وقتی دیدم سوال شما من می دانستم که مایکل نف خواهد جواب را می دانم. سبز است رنگ مورد علاقه بیش از حد. (در واقع زمانی که ما صحبت بیش ویدئو میپوشید سبز پیراهن هاوایی.) نف تحقیقات گیاهان در دانشگاه ایالتی واشنگتن و او به خصوص کنجکاو در مورد چمن.

اگر شما خرد شده یک تکه چمن و در آن نگاه با چشم خود به تنهایی, شما ممکن است از حد را ببینید. اما اگر شما در آن نگاه را زیر میکروسکوپ ببینید ریز ساختارهای حاوی حتی tinier بخش است.

همه چیز زندگی – شما و چمن شامل – ساخته شده از سلول های. سلول ها مانند بلوک های ساختمان با مشاغل مختلف. هر تیغه علف ساخته شده است میلیون ها نفر از آنها را.

سلول های گیاهی شامل یک بخش کوچکتر به نام کلروپلاست ديده می شود. "کلروپلاست مانند چربی سوسیس به شکل بالن" نف گفت.

کلروپلاست یک کار ویژه: ساخت مواد غذایی است. علف نمی توانید جستجو برای مواد غذایی مانند حیوانات می تواند. بنابراین به جای آنها آن را به خود گرفتن در نور خورشید و دی اکسید کربن.

"مواد غذایی برای یک گیاه است که ترکیبی از نور خورشید و دی اکسید کربن با هم" نف توضیح داد. "و کلروپلاست ديده می شود که کارخانه تبدیل می شود که این دو قطعه به انرژی است."

اما در جایی که رنگ سبز شروع کنم ؟ چیز دیگری در داخل کلروپلاست ديده می شود مسئول: ویژه رنگدانه ای به نام کلروفیل.

شما چشم دیدن رنگ بر اساس نور است. بسیاری از رنگ را تشکیل می دهند نور خورشید و اشیاء یا جذب و یا آنها را منعکس کند. هنگامی که نور جذب می شود شما نمی بینید رنگ آن است. اما زمانی که نور منعکس کردن اشیاء از جمله رنگ می رسد چشم خود را به طوری که چیزی است که شما ببینید. که چرا آسمان اغلب به نظر می رسد آبی. آن را جذب رنگ از نور به جز آبی.

همان چیزی که اتفاق می افتد با کلروفیل. "کلروفیل نشانی از یک کار بسیار خوب از جذب همه رنگ از نور به جز سبز. زمانی که ما در تیغه از چمن ما شاهد سبز نور منعکس کردن تیغه از چمن" نف گفت.

اما شاید شما متوجه چمن نیست و همیشه سبز است. بسته به زمان از سال و در جایی که شما زندگی می کنند متفاوت چمن رشد می کند در سرعت های مختلف. در اینجا در واشنگتن ترین علف رشد می کند در سرد بهار و پاییز آب و هوا.

بهار چمن به نظر می رسد به خصوص سبز به دلیل آن را شامل سلول های جدید است. سلول های جدید تن از کلروفیل منعکس کننده نور سبز.

در تابستان و زمستان, چمن ممکن است تبدیل به قهوه ای یا زرد است. آن را هنوز هم زنده است. آن را فقط نمی باید به عنوان مقدار کلروفیل. آن را با قرار دادن به عنوان انرژی بسیار به رشد جدید.

اما وقتی بهار می گرداند بنابراین فراموش مواد لازم برای رشد بسیاری از آب و نور و دی اکسید کربن. چمن در ساخت سلول های جدید پر از کلروفیل. چرخه دوباره آغاز می شود.

ریز تیغه های جوانه. تکه های از رنگ خزش در – و قبل از شما آن را بدانید سبز در اطراف شما در همه جا شما نگاه کنید.

صمیمانه

دکتر جهان

درخواست دکتر جهان یک پروژه از دانشگاه ایالتی واشنگتن. ارسال سوال خود را در askdruniverse.wsu.edu/ask.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب