NHL بازیکنان نگران به عنوان مکث همچنان شیاطین' اشنایدر می گوید

کهنه, New Jersey Devils goaltender Cory اشنایدر روز دوشنبه گفت که تعداد فزاینده ای از بازیکنان نگران هستند NHL

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

کهنه, New Jersey Devils goaltender Cory اشنایدر روز دوشنبه گفت که تعداد فزاینده ای از بازیکنان نگران هستند NHL اعلام خواهد شد "drop-dead" تاریخ برای بازگشت به بازی به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان با نزدیک شدن تابستان.

34-در سال اشنایدر گفت: برخی از شیاطین نگران هستند زیرا NHL است گفت: آن را به مدت سه هفته آموزش قبل از اجازه دادن به بازی. که هر راه اندازی مجدد به ماه ژوئن است.

"من فکر می کنم که همه نگرانی در حال حاضر" اشنایدر گفت: این تیم نماینده اتحادیه. "خیلی از بچه ها پرسیدن: با وجود افت مرده ؟ چه تاریخ است که آن را فقط بیش از حد دیر است که شما می توانید ظاهر یک فصل یا یک حذفی."

اواخر راه اندازی مجدد نیز پتانسیل به علت تاخیر به 2020-21 برنامه. اشنایدر گفت: این معنا ندارد به راه اندازی مجدد فصل اگر وقفه می رود به ماه های ژوئن و ژوئیه. جام استنلی است تعلق می گیرد به طور معمول در اوایل تا اواسط ماه ژوئن.

NHL متوقف فصل در مارس 12. لیگ سخنگوی جان Dellapina هفته گذشته گفت که مقامات در حال عموم نیست بحث در مورد هر یک مهلت.

"ما به دنبال راهنمایی از کارشناسان پزشکی و مقامات دولت در مورد زمانی که ما می توانیم باز, باشگاه, امکانات," او گفت:.

NBA که متوقف فصل آن فقط قبل از NHL پاک راه را برای باز کردن امکانات عمل برای فردی داوطلبانه تمرینات آغاز ممکن است 8. NFL است که اجازه می دهد تیم برای باز کردن باشگاه خود را به ستاد تعداد محدودی از پرسنل شروع روز سه شنبه. هر دو لیگ های مورد نیاز دولت برای تصویب چنین حرکت می کند.

شیاطین یک 28-29-12 ضبط و 68 امتیاز گذشته در شهر را بدست آورد. اشنایدر گفت که او می خواهد به بازی اما نگران بازگشت برای شش یا هفت بازی بی معنی است. بازیکنان را به منزوی کردن خود را اما هنوز هم خود را افزایش می دهد خطر ابتلا به عفونت ممکن است — و صدمات.

"آیا آن را به ارزش آن را برای ما به صرف پنج شش هفته به انجام چیزی است که در نهایت نمی مهم است؟" اشنایدر پرسید. "من می خواهم برای به حداقل رسیدن و دریافت آن احساس دوباره. نه یا 10 ماه است که یک مدت زمان طولانی نیست که یک بازی نیست و واقعا سطح شیب دار آن را در آن حس. امید من این است که ما فرصتی برای بازگشت و بازی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب