عدالت Ginsburg می گوید سرطان بازگشته است اما نمی خواهد بازنشسته

توسط MARK SHERMAN و جسیکا GRESKOواشنگتن (AP) — عدالت اموزش Bader Ginsburg روز جمعه گفت او دریافت شیمی درمانی ب

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

توسط MARK SHERMAN و جسیکا GRESKO

واشنگتن (AP) — عدالت اموزش Bader Ginsburg روز جمعه گفت او دریافت شیمی درمانی برای عود سرطان, اما هیچ برنامه ای برای بازنشستگی از دیوان عالی کشور است.

87-سال Ginsburg که تا به حال چهار زودتر حملات با سرطان از جمله سرطان لوزالمعده در سال گذشته گفت: درمان او تا کنون موفق شده است در کاهش ضایعات در کبد و او را ادامه شیمی درمانی جلسات هر دو هفته "به خاطر من سرطان در خلیج است."

"من اغلب گفته من باقی خواهد ماند یک عضو دادگاه تا زمانی که من می تواند انجام این کار کامل بخار. من باقی می ماند به طور کامل قادر به انجام این کار" Ginsburg گفت: در بیانیه صادر شده توسط دادگاه.

Ginsburg که منصوب شده توسط رئیس جمهور بیل کلینتون در سال 1993 توسط ارشد لیبرال عدالت در یک دادگاه که خم محافظه کار توسط یک 5-4 حاشیه. او خروج قبل از انتخابات می تواند به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فرصتی برای تغییر این دادگاه بیشتر به سمت راست.

Ginsburg تاریخ با سرطان می رود بیش از 20 سال است. علاوه بر اینکه درمان بدون جراحی یک تومور در لوزالمعده سال گذشته او نیز تحت عمل جراحی برای سرطان کولورکتال در سال 1999 سرطان لوزالمعده در سال 2009 و سرطان ریه در دسامبر سال 2018 است.

دکتر آلن Venook یک سرطان لوزالمعده متخصص در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو است که درگیر در Ginsburg مراقبت گفت که "واضح است که او بیماری علاج ناپذیر در حال حاضر" به دلیل گسترش به کبد.

به طور متوسط بیماران با پیشرفته سرطان لوزالمعده زندگی می کنند حدود یک سال, اما واقعیت این است که بیماری خود را در زمان بسیار طولانی به عود از اولیه سرطان پانکراس عمل جراحی در سال 2009 و درمان قبلی "نشان می دهد که آن را به سرعت در حال رشد است."

"او بالاتر از حد متوسط در بسیاری از راه." انجام داده است که قابل ملاحظه ای به خوبی با درمان تا کنون Venook گفت. "وجود دارد هیچ دلیلی برای فکر می کنم او می میرند imminently."

خواسته اوایل این هفته در مورد امکان باز کردن در دادگاه قبل از انتخابات کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع گفت: رئیس جمهور خواهد به سرعت عمل می کنند اگر هر باز شد به وجود می آیند. مراتع اظهار نظر پس از خبری که Ginsburg, حال ترک بیمارستان پس از دریافت درمان برای عفونت است که او گفت: روز جمعه بود و ربطی به سرطان است.

"من نمی توانم تصور کنید اگر او تا به حال یک جای خالی در دیوان عالی کشور است که او نمی خواهد به سرعت را ملاقات و به دنبال سنا به اقدام سریع," مراتع گفت که او نمی خواست هر گونه اظهار نظر دیده می شود به عنوان مایل Ginsburg "هیچ چیز به جز بهترین."

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., گفته است که اگر وجود داشت به جای خالی در دادگاه در طول این سال را به چرخه انتخابات جمهوریخواهان کنترل سنا را به احتمال زیاد تایید نامزد انتخاب مغلوب ساختن پیشی جستن.

Ginsburg گفت: او افشای او درمان سرطان در حال حاضر به دلیل او راضی است "که البته درمان در حال حاضر روشن است."

Venook گفت: شیمی درمانی دارو Ginsburg گفت: او در حال گرفتن جم سیتابین است که اغلب استفاده می شود. سلول های بنیادی که Ginsburg بیانیه گفت که او تلاش ناموفق را به خوبی کار می کرد برای سرطان لوزالمعده Venook گفت.

Ginsburg گفت: پزشکی اسکن در ماه فوریه نشان داد رشد در کبد و او شروع به شیمی درمانی است.

"جدید ترین اسکن در تاریخ 7 ژوئیه نشان داد کاهش قابل توجهی از ضایعات کبدی و هیچ بیماری جدید," او گفت:. "من تحمل شیمی درمانی به خوبی هستم و تشویق موفقیت من در زمان درمان."

Ginsburg اشاره کرد که او قادر به "حفظ یک فعال روزمره" و که در طول درمان او او "نگه داشته تا با نظر نوشتن و تمام دادگاه های دیگر کار می کنند."

هنگامی که قاضیان شنیده استدلال از طریق تلفن در مارس به دلیل coronavirus همه گیر Ginsburg شرکت یک روز از یک اتاق بیمارستان در بالتیمور. او که برای درمان سنگ صفرا و روز جمعه گفت که بستری شدن در بیمارستان نیز تا به حال هیچ چیزی برای انجام با سرطان است.

___

آسوشیتد پرس ارشد پزشکی نویسنده Marilynn Marchione کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب