دیو Feschuk: این Conn Smythe بحث باید بر اساس بیش از یک خط از مالک سابق دهان می گوید: برگ' اولین بازیکن سیاه و سفید

به نظر می رسد مانند یک بدون ذهن و بسیار خوشحال. کمی بیش از یک ماه پس از کشته شدن جورج فلوید و بعد از فعالیت اس

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

به نظر می رسد مانند یک بدون ذهن و بسیار خوشحال. کمی بیش از یک ماه پس از کشته شدن جورج فلوید و بعد از فعالیت است که به دنبال این است که یک لحظه در تاریخ زمانی که برخی از خانه داری به نظر می رسد در. مردم در حال پاره کردن مؤتلفه آثار و سرنگونی مجسمه از صاحبان برده چرا که آنها جلال نژادپرستانه گذشته است. دیگران در حال رایزنی برای تغییر نام یکی از تورنتو اصلی شریان Dundas Street, چرا که آن را به نام پس از اواخر قرن 18 سیاستمدار که مانع از لغو برده داری. قانونگذاران در می سی سی پی در زمان یک گام شنبه نسبت به از بین بردن مؤتلفه نبرد نشان از این دولت پرچم.

اگر حتی نسکار آمده است در هیئت مدیره ممنوع مؤتلفه پرچم از آن racetracks بقیه جهان ورزش باید به توجه داشته باشید. واشنگتن NFL تیم به نظر می رسد مانند یکی از آسان; نام مستعار باید یک لکه دار کردن بنابراین این تیم باید به rebranded. و ادمونتون, لامپ کم مصرف, تیم — اگر برجسته Inuit صدای ما گفتن که اسکیموها نژادپرست است چه استدلال در برابر گوش دادن ؟ این لیست طولانی تر از آن باید باشد.

و در برخی از چشم ها از جمله معدن آن شامل Conn Smythe جایزه یکی از معتبرترین جوایز بزرگ در لیگ ملی هاکی مجموعه داده سالانه به با ارزش ترین بازیکن آف جام استنلی. جایزه خود را یک گوهر — زرق و برق دار مینیاتوری, ارائه, از, افرا برگ باغ و آن را به نام مردی که ساخته شده است جایی که به افرا برگها را به نام خود و به ریاست یکی از بزرگ سلسله در تاریخ این ورزش برنده شش استنلی فنجان بیش از 10 سال span پایان دادن به در سال 1951. مردمی که اجرا برگ افرا ورزشی و سرگرمی, نزدیک به 60 سال از Smythe به فروش می رسد این تیم هنوز سود حاصل از سنت او تاسیس شده است.

Smythe بود یک قهرمان جنگ است که به کمک تعریف یک عصر. اما به تازگی او یاد شده است کمتر چاپلوس میراث از جمله بارها تکرار شده و واکنش های پس از مشاهده مهارت های هاکی روی گیاه کارنگی به طور گسترده ای در نظر گرفته می شود بهترین بازیکن سیاه و سفید در سال قبل از ویلی O'Ree شکست NHL رنگ سد در سال 1958. Smythe داستان می رود گفت: او می خواهم پرداخت $10,000 به هر کسی که می تواند "به نوبه خود کارنگی سفید" — بنحوی که هاکی نبود شایسته سالاری تا زمانی که پوست شما نیست, رنگ اکثریت حاکم.

بنابراین نام خود کردن این جایزه خواهد بود آشکار رای دادن. اما این لزوما راه وال جیمز آن را می بیند. جیمز اولین بازیکن سیاه و سفید به اسکیت بازی کردن برای Maple Leafs. و در مصاحبه این هفته او گفت که او آماده نیست برای پیوستن به این کمپین به Smythe نام حذف از جام.

"نام در جایزه من را خسته نمی کند" جیمز گفت. "این احتمالا زحمت بسیاری دیگر از مردم سیاه و سفید که من مطمئن هستم که از."

جیمز 63 به خوبی آگاه از جنبه های دلخراش از Smythe-کارنگی داستان از چه کارنگی رشد مایل به برگ و درگذشت باور او رد شد رویای خود را با آشکار نژادپرستی. و جیمز آن را دریافت نمی اشتباه است هیچ غریبه ای به خیره نژادپرستی در چشم و پاسخ با زور. اگر شما به عنوان خوانده شده خود عالی خاطرات "یخ سیاه" شما زده شده توسط تعدادی از بار James' حرفه ای است که او جذب می شود نژادپرستانه تهمت از طرفداران و مخالفان در هر دو طرف از کانادا-مرز ایالات متحده در اواخر 1970s و 1980s.

"بسیاری از مردم که خواندن کتاب بگو: واقعا ؟ در دهه 80 بود که اتفاق می افتد؟' "جیمز گفت. "آره, آن اتفاق می افتد."

جیمز آموخته به مبارزه و مبارزه خب به برگزاری نژادپرستان به حساب.

"هنگامی که نژادپرستانه و توهین آمد از دهان حریف من آماده پاسخ: من کرک مرد جمجمه," او می نویسد.

اما صحبت کردن به طور خاص در مورد موضوع تغییر نام Conn Smythe جایزه جیمز تا به حال برخی از افکار. به عنوان او روشن می سازد در هر دو کتاب خود و در مصاحبه با او را کسی می داند که چگونه devastatingly مضر نژادپرستی می شود.

او همچنین می داند که چگونه ویرانگر اتهام نژاد پرستی می شود و او را مراقب باشید در مورد درست آن است. او گفت که او نیاز به دانستن بیشتر در مورد Smythe قبل از او می توانید حذف Smythe نام از هر چیزی.

"شما واقعا باید در سر خود را و می دانم شخصا و می دانیم دقیقا آنچه که او به معنای زمانی که او گفت آنچه که او گفت: (در مورد کارنگی)" جیمز گفت.

جیمز راست: یک باستان نقل قول به عنوان محکم آن را به عنوان ممکن است به نظر می رسد نمی تواند شواهد قطعی از هر چیزی. Smythe مانند اکثر مردم به وضوح یک شخصیت پیچیده. ترنت Frayne بزرگ sportswriter که می دانستند Smythe پس از توصیف او به عنوان "بمب افکن, عاشقانه, متعصب, مبتکر, تهدید آمیز وابسته به دان کیشوت وحشتناک-خو پارادوکس عجیب و غریب نسبت است." بنابراین Smythe متعصب بود. اما به عنوان Smythe شرح حال کلی McParland به آن اشاره شده در طول Smythe روز پس از کانادا بود. این کشور که ممنوع مهاجران چینی زندانی کانادایی ژاپنی و ارسال بومیان به مسکونی و مدارس. اما در حالی که معاصران می دانستم که برای پنهان کردن خود پرستی به عنوان McParland نوشت: "زندگی Conn Smythe," "Smythe ایستاده بود به خاطر او ساخته شده تلاش کمتر نسبت به دیگران به پنهان کردن خود را ديد."

به عنوان جیمز بود گفت: در این هفته: به عنوان یک مرد سیاه پوست او می شود آخرین انسان بر روی زمین برای دفاع از متعصب views اما او معتقد است که مهم است به درک که در آن آنها بنیادی.

در این نقطه در مصاحبه صدای جیمز, همسر, Ina آمد بیش از اتصال گوشی.

"شوهر من به اولین کسی باشید که من ملاقات کردم که به طور کامل غیر قضاوت," او گفت:. "این حقیقت است. او می پذیرد همه, چرا که او می داند آنچه در آن مانند به پذیرفته شود."

جیمز خندید. در نهایت ما به صحبت کردن در مورد Conn Smythe.

"کسی چه می داند ؟ اگر شما در آن نگاه کنید از نقطه نظر بازاریابی از دیدگاه, در آن نقطه در زمان هنگامی که بسیاری از مردم در جامعه شد نژادپرستانه و اگر شما یک مرد سیاه و سفید بر روی یخ آیا شما فکر می کنم آن شده اند که بسیاری از قرعه کشی؟" جیمز گفت. "شاید (Smythe) نبود نژادپرستانه در همه, اما او می دانست که اگر او می تواند به نوبه خود (کارنگی) سفید او می خواهم که خود را یک قرعه کشی واقعی. شاید او می خواست به (Carnegie) یک شات اما او نمی خواست به بیگانه خود را از بقیه جامعه با انجام این کار."

جیمز اذعان نبود او همیشه خیلی روشنفکر در مشاهدات خود را از هاکی مردان است. در حال حاضر زندگی در آبشار نیاگارا, Ont., با همسر خود را از 33 سال او یک بار ساخته شده زندگی خود را به عنوان یک مرد سخت عمدتا در لیگ کوچک است. به عنوان پسر یک پدر که حفظ عرصه در لانگ آیلند n. y. او معرفی شد به ورزش در اوج از نیمکت-پاکسازی قانون طفره رفتن خشونت جاودانه در فیلم "با کف دست زدن شات." اما به عنوان یک نادر آفریقایی-آمریکایی در یک ورزش است که به طور نامتناسبی سفید و کانادا متوجه شد که او تنها می تواند ضربه پشت در بی رحمانه نیش نژادپرستانه و مبتنی بر نفرت به یک حد خاص. بعضی از شب ها او خودش را در بر داشت باران با نژادپرستانه و تهمت که از بیشتر از دهان او احتمالا می تواند پانچ. و به عنوان سخت به عنوان او با نفرت به او صدمه دیده است.

جیمز تنها بازی 11 بازی NHL چهار برای تورنتو در 1986-87 یکی دیگر از هفت به بوفالو. و آن را در نتیجه یکی از این بازی ها در یک Sabres سفر جاده ای در بوستون که شیشه جلو از تیم خود را در اتوبوس بود حلیم با یک بطری آبجو در حالی که عصبانی جمعیت شعار می دادند "ارسال خود را (N-word)!" این یکی از غم انگیزترین صحنه ها در جیمز خاطرات — یک ورزشکار هیجان زده به فقط به پایان رسید بازی اولین بازی خود را در vaunted بوستون باغ به طور ناگهانی به ارمغان آورد به اشک چنین غیر قابل توضیح زهر.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

جیمز می دانست بهتر از مبارزه با اراذل و اوباش که شب. اما در برخی از راه او تا به حال به مبارزه با آن برای سال آمده است. او پس از بازنشسته و او می گوید او نمی تواند تماشای هاکی به دلیل گریم خاطرات لفظی او جذب می شود و در میدان آن شد که فقط در نوشتن کتاب خود را که او در بر داشت یک اندازه گیری از مسهل امداد.

نژاد پرستی به عبارت دیگر بخشی از هاکی گذشته به عنوان آن را به عنوان بخشی از هاکی را در حال حاضر. جیمز گفت: این آینده است که باید به مصرف ما بیشتر است. برای چیزهایی که به تغییر او گفت: ما نیاز به صرف زمان و تلاش برای درک بهتر یکدیگر است. ما همه پیچیده است. ما همه یک آف. تظاهر ما درک یک مرد که فوت در سال 1980 تعریف او را با چند کلمه که او را بدنام نمی شود جیمز ایده از یک شجاع از راه رو به جلو است.

"من متاسفم برای شکستن به خود Conn Smythe جایزه استدلال" جیمز گفت. "من تا به حال همیشه به دیدن چیزهایی از طرف دیگر. اگر کسی مشکل داره با من, من می خواستم به دانم که چرا این مشکل بود با من. من نه مثل هر کس دیگری از نژاد من. شما هرگز ملاقات با یک نفر دیگر مثل من. همه ما از همان نژاد — نژاد بشر است. اما ما همه افراد است."

Dave Feschuk
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن