رولینگ استونز را تهدید به شکایت تهمت اگر او را نگه می دارد با استفاده از موسیقی خود را - Sat, 27 Jun 2020 PST

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است بازی با آتش است. رولینگ استونز را تهدید به شکایت فرمانده کل قوا بر

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است بازی با آتش است.

رولینگ استونز را تهدید به شکایت فرمانده کل قوا بر استفاده از موسیقی خود را در مبارزات انتخاباتی خود تظاهرات با توجه به مجله رولینگ استون.

مغلوب ساختن پیشی جستن, 74, اخیرا بازی "شما همیشه نمی توانید آنچه شما می خواهید" در بخشی با حضور اغراق در تولسا در آخر هفته گذشته.

انگلیسی راک شکایت کرده اند مورد تهمت خود را به بازی موسیقی خود را از سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری را متوقف و دست بردارد سفارشات نیست او را متوقف کرد. تیم او حتی "قلب سنگی" در سال 2017 افتتاح.

پس از چهار سال قادر به دریافت آنها چه می خواهند, سنگ, افزایش, فشار, مهلت گزارش شده است. گروه – از جمله خواننده گروه میک جگر و کیت ریچاردز گیتاریست – کار با اجرای سازمان حقوق BMI که نشان دهنده بیش از 1 میلیون نوازندگان و نمیفهمد دقیقا چگونه آنها می توانند شکایت تهمت نقض بزرگتر توافقنامه مجوز."این می تواند آخرین بار مغلوب ساختن پیشی جستن با استفاده از هر Jagger/ریچاردز آهنگ ها در کمپین" گروه گفت: در یک شنبه بیانیه ای برای سنگ نورد. "اگر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن disregards محرومیت و همچنان ادامه دارد و سپس او را به صورت یک طرح دعوی در دادگاه."

متعدد نوازندگان و از اواخر Tom Petty خانواده به T. I. به نیل جوان باید لعنتی مغلوب ساختن پیشی جستن برای استفاده از کار خود را و تلاش برای متوقف کردن او را از ادامه به انجام این کار.

آخرین مطالب