در " پس از انفجار,' نویسنده اریک واگنر به ارمغان می آورد به زندگی علم در کار در کوه سنت هلن - Sun, 17 مارس سال 2020 PST

پس قبل از آن تاریخی فوران در 18 مه سال 1980 کوه سنت هلن است یک منبع پایدار از شیفتگی به علم نویسنده اریک واگنر

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

پس قبل از آن تاریخی فوران در 18 مه سال 1980 کوه سنت هلن است یک منبع پایدار از شیفتگی به علم نویسنده اریک واگنر. در حال رشد در شمال غربی نوک اورگان در آستوریا واگنر رفت و هرگز طولانی بدون دیدن کوه اغلب بازدید در پیاده سفر با پدر و مادر خود را. او هنوز هم سعی می کند در هر سال است.

کوه بازی نقشی اساسی در آموزش و پرورش خود را به عنوان او مورد مطالعه بوم شناسی در مقطع کارشناسی ارشد; فوران کوه سنت هلن است "یک مثال کلاسیک در این مجموعه از نمونه هایی است که تا روایت زیست محیطی جانشینی" واگنر گفت. "این را همیشه در ذهن خود را."

واگنر آخرین کتاب "پس از انفجار" تواریخ فوران کوه سنت هلن و پیشگامانه اثر آن همچنان ادامه دارد که در این مطالعه از محیط زیست به این روز است. حساب تساوی از حکایات و تحقیقات جمع آوری شده از بیش از 40 دانشمندان بسیاری از آنها صرف کرده اند تقریبا به عنوان بسیاری از سالها تحصیل در این رویداد است.

منجر به انفجار جری فرانکلین یکی از بسیاری از کارشناسان محیط زیست که Wagner قادر به مصاحبه در حالی که نوشتن این کتاب تا به حال مشکوک است که هر آنچه اتفاق افتاده در کوه سنت هلن خواهد بود محیط زیست قابل توجه به حداقل می گویند. کار در اورگان مرکزی در آن زمان او به جمع آوری یک تیم از محققان به مطالعه هر چه عواقب آن ممکن است تبدیل به.

آنچه به دنبال فوران تا حد زیادی متفاوت از آنچه هر یک از این دانشمندان انتظار داشتند. اولین کوه فوران به بیرون به جای اینکه بیشتر به سمت بالا و در نتیجه پیش بینی نشده جانبی ویرانی. وقتی نشست و شمال پهلو سقوط آن منجر به بهمن باقی مانده است که زباله را به صدها کیلومتر مربع از جنگل های اطراف کوه.

این نوع از چشم انداز های آخرالزمانی که این کارشناسان محیط زیست بعدها گزارش دیدن از هلیکوپتر و با عکس رهبری آنها را به نتیجه گیری کرد که هیچ راهی وجود دارد که هر زندگی در مجاورت احتمالا می تواند زنده ماندن.

"در یکی از راه های که هولناک" واگنر گفت. "اما همچنین به عنوان یک بوم شناس است که می تواند بسیار هیجان انگیز است. فرصتی برای تماشای چیزی بازیابی از زمان صفر بسیار نادر است."

فرانکلین مشغول به کار فرضیه است و از بسیاری دیگر بود که در دهه بگذرد قبل از بومی گیاهان و حیوانات می تواند کاملا تکثیر شوند انفجار منطقه است. اما زمانی که فرانکلین پا کردن راه آهن از هلی کوپتر خود را و نگاه او را دیدم نه یکی بلکه بسیاری از شاخه های کوچک از نوعی کاهو poking از خاکستر.

در ابتدا محققان فکر می کردند که تنها پیدا کردن شواهدی از استعمار "زندگی خزنده از لبه" اما به جای آنها یافت بازماندگان repopulating به عنوان به خوبی. این شامل گیاهان مانند نوعی کاهو بلکه حیوانات کوچک و دوزیستان شده hibernating زیر برف و زیرزمینی است که تا به حال در امان است فوران بدترین اثر است.

"که تجلی واقعی که حتی زمانی که یک محیط شده است 'به شدت مختل' وجود دارد هنوز هم می تواند بازماندگان. برای دیدن بود که به دیدن همه چیز است که (فرانکلین) بود و انتظار بر سر آن تبدیل," واگنر گفت. "به درک که راه او تا به حال در مورد فکر فوران راه که او فکر کردن در مورد چگونه زیست شناسی را پاسخ کاملا اشتباه بود. و من فکر می کنم که برای او فقط به عنوان هیجان انگیز است. به چگونه متوجه اشتباه او شد. به آغوش که نادرستی و تنظیم از وجود واقعی خواهد داشت."

در حالی که تحقیق برای "پس از انفجار" واگنر با حضور چند "پالس" یک سری از علمی خلوت در کوه سنت هلن که در آن نمرات از محیط زیست دوباره در هر پنج سال به resample توطئه های آنها مطالعه شده است برای چندین دهه توسعه پروژه های جدید با هم و به اشتراک گذاری داستان از اول سال.

واگنر بود به خصوص زده این عنصر از داستان سرایی بافته شده به مطالعه از کوه سنت هلن.

"وجود دارد یک حس واقعی از سنت شفاهی از کوه سنت هلن راهی است که دانشمندان داستان," او گفت:. "(شنیدن) که حس کشف ... خواندن در مورد چگونگی آنها در تلاش برای کار و مقابله با آن به عنوان یک سرمایه گذاری علمی. ما باید این را دریافت ایده از آنچه اتفاق افتاده در کوه سنت هلن اما دیدن چگونه این داستان رو گفت و چگونه آن را همه را با هم چیزی بود که من می خواستم مردم را به دیدن."

به برخی از یک رویداد به عنوان معروف به عنوان فوران کوه سنت هلن ممکن است به نظر می رسد تقریبا غیر ضروری را به دوباره. اما واگنر معتقد است هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن قبل از این موضوع خسته شده است.

"بسیاری وجود دارد که جدید زیادی وجود دارد که شما نمی دانید" او گفت:. "کوه سنت هلن است که هنوز هم پویا است. آن را انجام داده و یا حل و فصل در کوچکترین."

پس از جستجو در اطراف برای یک مناسب epigraph برای برخی از زمان واگنر به طور تصادفی تصادفا در سراسر امیلی دیکنسون شعر که نه او و نه ویرایشگر خود را تا به حال تا به حال خوانده قبل از آن لحظه.

"من فکر کردم که تا مناسب" واگنر گفت. "در اینجا این چیزی است که همه می دانند زیادی در مورد, اما شما هنوز هم می تواند پیدا کردن یک بیت کوچک که نه در مورد صحبت شده است."

شعر می خواند: "من آتشفشان رشد چمن / مراقبه نقطه / یک هکتار برای یک پرنده را انتخاب کنید / خواهد بود کلی فکر / چگونه قرمز آتش زیر سنگ / چگونه ناامن چمن / آیا من فاش / پر خواهد با ترس تنهایی من."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب