NHL نمی توانید هر یا از آنها بخواهید برای هر تقدیر ویژه ای برای بازگشت به کانادا

آنچه شما تعجب می توانید NBA را به دور از NHL بزرگ بازگشت به بازی طرح گذاشته دیروز توسط Gary Bettman?هیچ چیز.من

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

آنچه شما تعجب می توانید NBA را به دور از NHL بزرگ بازگشت به بازی طرح گذاشته دیروز توسط Gary Bettman?

هیچ چیز.

من می دانم که ما در اینجا تمایل به استفاده از یکی از ورزش به عنوان یک نقطه مرجع در برابر دیگر که خیلی مرده اشتباه آن درایو من دیوانه.

من نمی' می دانم که چگونه بسیاری از بار من تا به حال مردم می گویند "خوب نیست که چگونه هاکی روی آن را ندارد" اما من می دانم که این بار به اندازه کافی است که چشمان من بلافاصله لعاب و من اغلب آرزو می کنم من می تواند فرار از مکالمه مانند من است که در آتش و کرک شده به عنوان آن را در همه گیر بار.

به هر حال NHL تصمیم به بازگشت مدتی در ماه ژوئیه یا اوت با حضور 24 تیم در برخی از هیبرید جام استنلی مسابقات خوب است برای NHL گمان می کنم. من اعتماد آنها خواهد شد که فکر می کردم از همه خطرات و مزایای آن را انجام می دهند که راه و حتی اگر آنها قادر به قرار دادن شرکت خرما بر روی آن – یکی دیگر از دوره عاقلانه عمل از چیزهایی که در ادامه به سرعت در حال تغییر – داشتن چیزی برای طرفداران به جویدن چیز خوبی است.

اما آن را نمی خواهد و نمی تواند هر گونه تاثیر در NBA و هر کسی فکر آن را به مقصد نا امید شود.

دو متفاوت شرایط اقتصادی دو تاریخ متفاوت دو شرکت پایگاه به پوشش های مختلف واقعیت و این باعث می شود آن را احمقانه به آنها را مقایسه کنید.

یکی از چیزهایی که من می گویم:

در هیچ شکل یا فرم باید ما دولت فدرال انجام هر کاری "ویژه" برای استراحت مرز محدودیت های کانادایی در حال بازگشت به کشور و یا دیگران در تلاش برای ورود به کانادا را به سادگی برای دلجویی از طرفداران هاکی که نمی قادر خواهد بود برای دیدن بازی ها به هر حال.

و شرم بر هر شهر و یا استانی مقامات – و آره, من به دنبال در شما تورنتو ادمونتون – که فکر می کنم حتی برای یک ثانیه در مورد لابی اتاوا به تغییر سیاست های خود.

این طوری خیلی بزرگتر از آنچه غلط حس "غرور" ممکن است کسی از داشتن 10 حرفه ای هاکی بازی تیم های خالی در عرصه در شهرستانها است.

امیدوارم و من باید خوشبین باشیم که این خواهد بود که در مورد دولت فدرال را ببینید در گذشته هر شگرد آنها را به تغییر سیاست های در محل برای بیشتر جامعه فقط برای دلجویی از یک اقلیت از pucks طرفداران که نمی خواهد بود قادر به نزدیکی بازی ها و یا بازیکنان به هر حال.

-

ما واقعا می تواند استفاده از یک افزایش در چیزهای که وجود دارد در حال حاضر برای روز یکشنبه کیسه مراسلات پستی اگر شما از ذهن نیست.

تمام طول می کشد این است کلیک کردن بر روی askdoug@thestar.ca و درخواست هر چیزی که شما می خواهید به درخواست.

نتایج نهایی نشان می دهد تا در اینجا مانند سحر و جادو در صبح روز یکشنبه.

-

من فقط رفتن به این بازی شیر یا خط در خارج وجود دارد عمدتا به دلیل آن درست است:

سخت ترین رقابت های حرفه ای ورزشی, فهرست رشته های ورزشی در آمریکای شمالی می آید در WNBA.

فکر می کنم در مورد آن:

تنها 12 تیم 12 زنان در هر فهرستی تن از زنان با استعداد از سراسر جهان در استخر هیچ دو طرفه فهرست اسامی هیچ جزئی سیستم لیگ, هیچ چیز.

کسانی که سخت و دشوار شغل برای به دست آوردن و نگه دارید.

و در این سال آن را سخت تر از هر دیگر.

بدون بهره مندی از هر یک اردوگاه آموزشی با تشکر از COVID-19 که بسته به لیگ پایین در حال حاضر تیم تا به حال به زیر 1.3 میلیون – آره این که کم -- حقوق و دستمزد کلاه دیروز به طوری که آنها می توانید شروع به نوشتن چک به بازیکنان در تاریخ 1 ژوئن.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

لذا کلاه ها به طور کامل به سه کانادایی در حال حاضر شاغل پس از یک نگاه از طریق فهرست اسامی امروز: کیا پرستار در نیویورک ناتالی Achonwa در ایندیانا و بریجت کارلتون در مینه سوتا است.

که آنها ساخته شده "کاهش" عهد به تجربه خود و وعده خود را و من امیدوارم که همه آنها بزرگ سال هر سال آغاز می شود.

این به آن معنا نیست که کسی مانند Kayla الکساندر که در پایان فصل گذشته در شیکاگو یا پرستار نیویورک هم تیمی Nayo Raincock-Ekunwe را پیدا خواهد کرد خود را در لیگ رادار یک بار اردوگاه و فصل آغاز خواهد شد اما در حال حاضر آن را فقط آن سه.

و تبریک به اونا من امیدوارم که ما می توانیم آنها را به زودی به جای بعد.

-

آره ما کاغذ رو فروخته و بله, آن را بسیار بزرگ اخبار, اما, هیچ, من هیچ ایده چه چیزی آن را در نهایت به چه معنی برای من و یا شما و هر کسی که نکات که آنها را در حال دمیدن دود من شک دارم.

ما حفر کردن عمیق تر زمانی که اطلاعات بیشتری در دسترس است اما من می خواهم به پرتاب این خارج وجود دارد امروز قبل از جزئیات بیشتر آشکار.

من بیشترین احترام و تحسین برای جان Honderich برای آنچه که او انجام داده نه تنها برای من بلکه برای شهر و استان و کشور خود را در نقش رهبری در طول این همه سال در Torstar.

او خوب است -- او یک مرد بزرگ – و روزنامه نگاری و کشور هستند و بهتر است برای آنچه که او انجام می شود بیش از او نامی حرفه ای به عنوان چهره روزنامه ما.

من هم بدون مخالفت در این مورد متاسفم.

-

من اهمیتی نمی دهند که شما در ورزش و یا آنچه در سطح شما در کار یا بازی یا مربی در هر کسی با مهارت و عزم و اراده به ماندن در همان شغل برای بیش از 40 سال است که کسی خاص است.

میشل Belanger است که مربیگری در دانشگاه تورنتو برای 41 سال اعلام بازنشستگی دیروز و هنگامی که شما به لیست آیکون ها در ورزش در کانادا اساسا پس از آن آغاز شد او را در نزدیکی بالای لیست اگر نه راست در بالا بسیار.

وجود دارد می توان انواع زمان در ماه آینده و یا تا به کار کردن اتصالات مورد در اما اجازه دهید فقط می گویند که این بازی از دست یک غول با دیروز اعلام.

-



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن