سابق آیداهو مدیر ورزشی لایحه Belknap می میرد و در 81 - Mon, 20 Jul 2020 PST

لایحه Belknap که هدایت دانشگاه آیداهو ورزشی بخش به موفقیت بی سابقه ای در طول 10 سال اجرا به عنوان مدیر ورزشی د

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

لایحه Belknap که هدایت دانشگاه آیداهو ورزشی بخش به موفقیت بی سابقه ای در طول 10 سال اجرا به عنوان مدیر ورزشی درگذشت جمعه در سن 81.

Belknap در زمان بیش از عنوان A. D. در ماه ژانویه سال 1978 ساخته شده و یک رشته از کلید های استخدام از جمله مربیان فوتبال دنیس اریکسون و کیت Gilbertson و بسکتبال مردان مربیان همین مونسون و تیم فلوید.

"او در زمان یک فرصت به من وقتی که من یک مربی جوان و به من یک فرصت برای رفتن به آیداهو و ساخت این برنامه گفت:" اریکسون که تیم برنده یک آسمان بزرگ عنوان و پیشرفته به بخش I-AA برگشتی دو بار در چهار فصل از 1982-85. "اگر آن را برای لایحه چه کسی می داند که در آن من می خواهم به پایان رسید.

"آنچه که او انجام داد که برای گروه ورزشی فراتر از آنچه هر کس دیگری انجام داده است."

Gilbertson که موفق اریکسون و رهبری خرابکاری به دو آسمان عناوین و سه حذفی ظاهر از 1986-88 تکرار اریکسون نظرات.

"فوق العاده ای به عنوان یک رئیس" Gilbertson گفت. "در نه سال به عنوان یک (دانشگاهی) سر مربی من تا به حال 10 مختلف مدیران ورزشی است که احتمالا نوعی یک رکورد است. من تا به حال سه در یک سال در واشنگتن است. لایحه بود دور و دور بهترین پسر من کار می کرد."

Belknap فارغ التحصیل از آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پوینت در سال 1961 بود و دستیار مربی برای ارتش فوتبال برای دو فصل. او یک دستیار مربی در آریزونا برای 10 سال و سپس به عنوان دستیار مدیر ورزشی برای Wildcats قبل از حرکت به آیداهو.

پس از 10 سال پیشرو خرابکاری دو و میدانی, Belknap شد مدیر اجرایی دانشگاه را پایه و اساس است. او به دو و میدانی به عنوان کمیسر Southland کنفرانس. او مدیر ورزشی در ویچیتا ایالت برای مدت شش سال قبل از بازنشستگی در سال 1999.

Belknap القاء شد به شمال آیداهو Hall of Fame در سال 2003 و دانشگاه آیداهو سالن از شهرت در سال 2008.

هفت UI های مختلف ترکیب تیم به پیروزی 13 کنفرانس عناوین طول Belknap زمان تصدی به عنوان A. D. تیم ملی فوتبال تا به حال دو پیروزی فصل در 10 سال قبل اریکسون ورود. این خرابکاری reeled خاموش 15 برنده فصل تحت اریکسون, Gilbertson, John L. Smith and Chris Tormey.

"او مربی بنابراین او نوع می دانستم که چه چیزی شما را از طریق رفتن," Gilbertson گفت. "بسیاری از مردم هم هستند که خود را مافوق پوشیدن همان پیراهن با همان آرم, اما آنها همیشه پشت سر شما. با لایحه, شما همیشه می دانستم که در آن شما ایستاده و از او حمایت شما."

بسکتبال مردان رسیده ارتفاعات جدید تحت مونسون که رهبری تیم را به سه دوره متوالی به 20 برنده فصل از جمله 25-4 علامت و یک سال 1981 NCAA Tournament اسکله. این خرابکاری به دنبال آن است که با موفق ترین فصل در تاریخ برنامه های 27-3 کمپین با یک سال 1982 NCAA Tournament پیروزی بر آیووا در پولمن قبل از سقوط در شیرین 16.

تیم بسکتبال زنان, مربی توسط پت Dobratz دیگر, Belknap, استخدام برنده 28 بازی در سال 1985 از دست داده و به شریل میلر-led USC در افتتاحیه دور از مسابقات NCAA. این خرابکاری برنده 1986 WNIT.

بیل و دانا مستقر در مسکو در سال 2001. پسر بیلی کار می کند برای شهر مسکو و دختر کیم در زندگی کشیش رودخانه.

علت مرگ شناخته شده نبود اما Belknap حال مبارزه نارسایی احتقانی قلب. هیچ مراسم تشییع جنازه خدمات برنامه ریزی شده است. خانواده می پرسد کسانی که مایل به انجام کاری در یاد Belknap کمک به لایحه Belknap وقف بورس تحصیلی به دانشگاه آیداهو پایه و اساس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن