باز قلب (و خستگی از قرنطینه') معنی آشیانه خالی در اسپوکن پناهگاه های حیوانات - Tue, 22 Jul 2020 PST

برای بسیاری از اسپوکن موسسات فضاهای خالی که در آن وجود دارد هنگامی که مهمانان و دوستان و مشتریان است افسرده بی

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

برای بسیاری از اسپوکن موسسات فضاهای خالی که در آن وجود دارد هنگامی که مهمانان و دوستان و مشتریان است افسرده بینایی غمگین یادآوری است که همه چیز را مانند آنها استفاده می شود و نمی شود در حالی که برای.

برای پناهگاه های حیوانات آن را دلیلی برای جشن و یکی از معدود خوب عوارض این بیماری همه گیر.

اسپوکن جامعه انسانی بازگشایی درهای خود را برای پیاده روی در فرزندخواندگی یک هفته پیش و در حال حاضر 69 سگ و گربه شده است scooped تا. در حالی که این پناهگاه بسته شد تنها 38 حیوانات عنوان شد درب در هر هفته.

مدیر ادوارد Boks گفت که تا حدی به انجام با جمع شدن. این پناهگاه به روی عموم بسته شده در مارس و تصویب بازديد شد توسط قرار ملاقات فقط تا مردم نبودند قادر به گرفتن یک حیوان خانگی جدید خانه به راحتی تا به حال.

"اما من فکر می کنم قسمت این است که یک حیوان خانگی در خانه واقعا کمک می کند تا کاهش برخی از این تنهایی و خستگی از قرنطینه" Boks گفت. "حیوانات واقعا پادزهر مناسب."

با بسیاری از Spokane-ساکنان منطقه به دام افتاده در خانه در طول اپیدمی خاموش شدن ناگهانی پناهگاه های محلی شاهد افزایش فرزندخواندگی و پرورش.

در SpokAnimal پناهگاه در شرق Spokane تمام مقیم سگ منتقل شدند به خانواده ها زمانی که پناهگاه تعطیل در ماه مارس به گفته مدیر دری پک. این طرح فقط برای اطمینان از نوزادان تا به حال خانه راحت با مقدار زیادی از توجه تا پناهگاه می تواند به بالا و در حال اجرا است.

اما در آن زمان آنها آماده بودند برای آوردن سگ به پناهگاه همه 43 از آنها تا به حال تبدیل شدن به یک بخش دائمی از خود را پرورش, خانواده, پک گفت.

"این واقعا بسیار خوشحال ناخواسته نتیجه از سرعت پایین" پک گفت.

در طول همه گیر پک گفت: SpokAnimal است به طور متوسط 65 گربه فرزندخواندگی هر هفته از طریق آن شریک تصویب امکانات در PetSmart و Petco مکان های اطراف Spokane پلاس که به تازگی افتتاح زن سبک و جلف مغازه خواربار یا مشروب فروشی. که بخشی از یک روند بیش از گذشته سه سال و یا تا پک گفت: با گربه در حال تبدیل شدن بیشتر محبوب در میان کسانی که در آپارتمان زندگی می کنند و یا حرکت مکرر.

اما هنگامی که تمام پناهگاه گربه ها منتقل شدند متشکرم به شریک مکان پس از خاموش شدن پک گفت: نرخ فرزندخواندگی افزایش یافته است و حتی بیشتر. چه آغاز شده به عنوان موقت حرکت برای راحتی کار می کرد خیلی خوب است که پک گفت: SpokAnimal دیگر نمی خواهد کار خود را گربه اتاق در پناهگاه. به جای همه adoptable kitties را مستقیما به شریک امکانات خود را برای پیدا کردن برای همیشه لطفا برای خانه های سریع تر.

حتی در میان تابستان – به طور معمول شناخته شده به عنوان "بچه گربه های نجومی" در میان پناهگاه کارگران – SpokAnimal به سادگی نمی تواند نگه دارید تا با تقاضا پک گفت.

در جامعه انسانی پناهگاه بالقوه adoptees تشکیل یک خط 50 نفر در اولین روز بازگشایی پناهگاه برخی انتظار بیش از دو ساعت به دیدار جدید خزدار, دوست, Boks گفت. به طور متوسط چهار شنبه, پناهگاه را معمولا چهار یا پنج فرزندخواندگی. که روز شنبه بیش از 20 حیوانات خانگی به خانه رفت با خانواده جدید.

با وجود های اخیر تقاضا Boks گفت: پناهگاه دیده است ثابت مصرف اعداد شبیه به کسانی که قبل از همه گیر. لیندزی Soffes مدیر Spokane County منطقه ای حفاظت از حیوانات خدمات و یا تکه گفت: او پناهگاه است که هنوز هم به طور منظم مصرف در حیوانات خانگی هر چند او دیده می شود خیلی بیشتر علاقه از ساکنان محلی که می خواهید به پرورش حیوانات خانگی در حالی که این پناهگاه توسط قرار ملاقات فقط.

"که احتمالا دلیل این که مردم به تنهایی در خانه و می خواهید یک راه برای کمک به بدون بیرون رفتن" Soffes گفت. "که خوب است چرا که همه ما حیوانات خانگی می تواند با استفاده از یک فرصت برای خارج شدن از پناهگاه حتی فقط برای یک شب و یا دو."

جامعه انسانی و SpokAnimal هر دو کاهش می یابد و یا به طور کامل قطع داوطلب خود برنامه در زمان خاموش شدن اجتماعی را حفظ فاصله هر چند Boks گفت: یک گروه اختصاص داده شده سگ واکر هنوز هر روز به مطمئن شوید که هر ساکن کردم زمان به بازی در خارج. در حال حاضر که این پناهگاه در حال بازگشت به نوعی از حالت عادی, Boks گفت: داوطلبان بیش از همیشه مورد نیاز برای همه چیز از مراقبت از حیوان خانگی برای طراحی وب سایت و groundskeeping.

"من فکر می کنم اگر شما خسته از انجام خود کار حیاط در قرنطینه و شما می خواهید یک راه برای کمک به این امر می تواند بزرگ به اعضای جامعه به ما کمک کند مراقبت از دانشگاه ما اینجا" Boks گفت.

اما مانند بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی, پناهگاه, تلاش برای پر کردن شکاف در بودجه. در حالی که تصویب هزینه ها و کمک های مالی باقی مانده است نسبتا ثابت Boks گفت: پناهگاه بزرگترین رویداد جمع آوری کمک های از سال تا به حال به لغو و یا به تعویق افتاد. درست در این زمان در تابستان آنها معمولا می خواهم قرار دادن در رژه پنجه تعهد پیاده روی با ده ها تن از نوزادان و مردم خود سبقت خیابان در نزدیکی پناهگاه.

که نمی توان عملی در این سال پس از به جای پناهگاه قرار داده خواهد شد بر روی یک درایو در نمایش فیلم "زندگی مخفی حیوانات خانگی" و عاقبت آن با استفاده از چهار داستان نمایش در محوطه دانشگاه. این رویداد به نام طرفداران برای Fido انتظار می رود به منظور جلب تا 200 اتومبیل, Boks گفت: کمک به پر کردن برخی از شکاف ها در بودجه.

امیدوارم Boks گفت: این رژه از پنجه می توان موکول به صورت Oct. 4 روز جشن سنت فرانسیس از آسیسی قدیس حامی حیوانات است. بالا رفتن از تپه از پناهگاه به کلیسای کاتولیک در مونت سنت مایکل Boks امید شرکت کنندگان قادر خواهند بود به نوزادان خود خوش شانس توسط یک کشیش سنت برای رژه.

"هر روز ما فرایند برای کمک به حیوانات پیدا کردن خانه در حالی که نگه داشتن همه امن می شود کمی بهتر تعریف" Boks گفت. "شاید به زودی ما تلو تلو خوردن به طبیعی جدید برای ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن