"ما تا به حال به اندازه کافی": Michael Jordan می پیوندد, صدای, علیه نژاد پرستی

NBA بروکلین نتز در میان رشد صداها در جهان ورزش صحبت کردن در برابر نژاد پرستی پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولی

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

NBA بروکلین نتز در میان رشد صداها در جهان ورزش صحبت کردن در برابر نژاد پرستی پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس و متعاقب آن اعتراضات در سراسر آمریکا

"ما سوگواری بی معنی و ویرانگر از دست دادن جورج فلوید Breonna تیلور Ahmaud Arbery و دیگران بی شماری که از دست داده و زندگی خود را به دلیل تعصب نژادی" خواندن بیانیه ای از شبکه سازمان New York, آزادی و بارکلیز سنتر. "امروز ما ایستادن و صحبت کردن در برابر همه اشکال نژادپرستی — آشکار و یا ناخودآگاه — به خصوص در برابر جامعه است.

"ما می خواهیم به می گویند:" به اندازه کافی به اندازه کافی است.' "

  • سابق شیکاگو بولز ستاره مایکل جردن در حالی که به گفته او "عمیقا متأسف واقعا دردناک و ساده قهر" به اشتراک نظر مشابه.

"من می بینم و احساس می کنم همه درد و خشم و نا امیدی" شارلوت هورنتس مالک گفت. "من با کسانی که خواستار از ریشه دوانده نژادپرستی و خشونت نسبت به مردم از رنگ در کشور ما است. ما تا به حال به اندازه کافی."

  • ناتاشا, ابر, از WNBA واشنگتن عارفان, مقاله منتشر شده در بازیکنان تریبون با عنوان "سکوت خود را یک زانو بر گردن من" — اشاره به راه فلوید کشته شد.

واشنگتن عرفای هنوز قرار بود در ابر نه پس از برنده شدن خود WNBA قهرمانی در سال 2019. به جای آن بازیکنان مانند بسیاری از سراسر کشور در حال مبارزه نه فقط گسترش coronavirus اما نژادی و بی عدالتی در آمریکا

ابر, 28, نام تمام افرادی که چیزی گفته نشده "به اصطلاح" بی طرف " مردم خارج وجود دارد," او نوشت.

"این را به آنها بگویید که ما در حال تغییر تعاریف برخی از این کلمات آنها بوده ام پنهان شده در پشت. آن را به آنها بگویید که "دیدن هر دو طرف' به معنی داشتن خون در دست خود را —و 'انصراف' به معنی خروج مردم بی گناه به مرگ است. آن را به آنها بگویید که بی طرفی در مورد سیاه و سفید زندگی می کند نیز ممکن است به قتل است. آن را به آنها بگویید که خود را در سکوت زانو در جورج فلوید گردن."

  • "میامی دلفین ها سر مربی برایان Flores یکی از چهار اقلیت مربیان در فوتبال گفت: او از دست دوستان در NFL دلیل مخالفت خود را با khezri را به زانو در مبارزات انتخاباتی و از او خواست که علیه او تظاهرات برای نشان دادن شبیه خشم بیش قتل فلوید.

"بسیاری از افرادی که در پخش نظرات خود را در زانو و یا در استخدام اقلیت ها به نظر نمی رسد نظر در اخیر قتل این جوان سیاه مردان و زنان" فلورس گفت.

  • 76ers به جلو توبیاس هریس در فیلادلفیا در اعتراض فلوید مرگ راهپیمایی به سمت هنر موزه در روز شنبه. هریس بود پیوست تیمی مایک اسکات در زمان.

27-year-old هریس بوده است که در جامعه پس از یک تجارت به Sixers در فوریه 2019. در ماه اکتبر او متعهد $1 میلیون دلار (آمریکا) به کمک نه جوامع محروم در فیلادلفیا.

  • Winnipeg Jets به جلو بلیک چرخ مینه سوتا بومی ارسال یک نامه در حساب توییتر خود را شنبه شب گفت: "امریکا خوب است."

"ما نیاز به ایستادن با جامعه سیاه و اساسا تغییر نحوه رهبری در این کشور است برخورد با نژادپرستی" او نوشت. من متاسفم آن را گرفته است این اما من امیدوار هستم که ما می توانیم این تغییر در حال حاضر. جورج فلوید زندگی اهمیت. Ahmaud Arbery زندگی اهمیت. بنابراین هر دیگر زندگی که از دست داده شده توسط این بی معنی خشونت و نژادپرستی است."

  • تورنتو FC مدافع جاستین فردا که بزرگ شد در اوهایو "به عنوان پسر یک آمریکایی آفریقایی تبار افسر پلیس گفت:" در Twiter که "من هرگز احساس تنش نژادی به اندازه من امروز. تصاویر من از دیدن در سراسر آمریکا در حال سختی به معده اما من فقط می توانم امیدوارم ما در نهایت با ایستادن بر روی پرتگاه را تغییر دهید.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من از همه می خواهیم به تجسم تغییر شما می خواهید برای دیدن به نوبه خود این خشم اقدام به ثبت نام برای رای دادن در محلی و منطقه ای و ملی در سطح بنابراین ما می توانید انتخاب رهبری است که ما را نزدیک تر به جهان ما می خواهیم به زندگی می کنند."

ستاره خدمات سیم



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن