دوروتی دین ارائه: شما مثل این piña colada کیک – و آن را نمی خواهد نیاز به گرفتار شدن در باران - Mon, 27 Jul 2020 PST

این کیک این کیک همه چیز. در واقع من فکر نمی کنم من حتی باید به اشتراک گذاشتن این دستور غذا. من احساس می کنم ای

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

این کیک این کیک همه چیز.

در واقع من فکر نمی کنم من حتی باید به اشتراک گذاشتن این دستور غذا. من احساس می کنم این چیزی است که من باید به گور ترک خانواده و دوستان من بودند که به اندازه کافی خوش شانس به یک عزادار از دست دادن آنها را به عنوان به خوبی.

آنها که خوب است. (مگر اینکه شما علاقه زیادی به نارگیل.)

اما چگونه می تواند شما را عشق گرمسیری ترکیبی از آناناس شیرین و آجیلی نارگیل به ویژه هنگامی که آنها در یک لذیذ دستی در شیرینی?

این piña colada کیک یک نیمه, در خانه, دستور العمل, عشق فرزند یک دسته ای از آناناس کیک که ملاقات مانده پر از نارگیل کرم پای – و آنها بوده است در آن زمان.

از تولد و نوزاد دوش به مراسم عروسی و جشن فارغ التحصیلی احزاب وجود ندارد جشن آنها نیست تعمید.

کیک ساخته شده با یک جعبه کیک آناناس مخلوط که همراه با وانیل مخلوط پودینگ. (اضافه کردن پودینگ مخلوط باعث بسته بندی کیک moister و غنی تر است.)

خامه منحط پر کردن یک ترکیب وانیلی, پودینگ, شکوه شلاق, تکه های نارگیل و عصاره است و سپس لوله کشی به هر نوعی کیک کوچک.

آن را در صدر با نور و روح پوشش ساخته شده توسط شلاق هم سنگین, کرم, نارگیل عصاره پودر شکر و مخلوط پودینگ برای کمک به ایجاد ثبات در آن است.

نارگیل تست پس از اتمام آن و اگر شما احساس واقعا جشن گیلاس و کوکتل چتر می تواند اضافه شود بیش از حد.

صحبت از کوکتل چیست, piña colada بدون رم? عصاره رم یا چیزی که واقعی نیز می توان گنجانیده شده را به مخلوط کیک, پر کردن و یا رویه خامهای کیک یا شیرینی. فقط شروع با یک 1/2 قاشق چای خوری در یک زمان برای چک کردن طعم و مزه و قوام قبل از اضافه کردن بیشتر.

پینا کولادا کیک

برای کیک:

1 جعبه کیک آناناس مخلوط

1 (3.4 اونس) بسته های فوری وانیل مخلوط پودینگ تقسیم

آب و روغن و تخم مرغ به نام برای روی کیک مخلوط جعبه

برای پر کردن:

1 (3.4 اونس) بسته های فوری وانیل مخلوط پودینگ

1 فنجان شیر سرد

½ قاشق چای خوری عصاره نارگیل

6 قاشق غذاخوری پرک, نارگیل

آید تپه ½ فنجان میل با شکوه مانند شلاق سرد

برای پوشش/با شکوه:

2 فنجان خامه سنگین

1 قاشق چای خوری عصاره نارگیل

¼ فنجان پودر شکر

2 قاشق غذا خوری فوری وانیل مخلوط پودینگ

¼ فنجان پرک, نارگیل, تست

پیش گرم کردن فر را به 350 درجه می باشد. آماده سازی قوطی با 24 آستر نوعی کیک کوچک; را کنار بگذارند.

در یک کاسه بزرگ ترکیب کیک مخلوط همه آنها به جز 2 قاشق غذا خوری از مخلوط پودینگ (2 قاشق غذا خوری از مخلوط پودینگ استفاده خواهد شد بعد از آن در پوشش) و آب و روغن و تخم مرغ به نام برای روی کیک جعبه.

ضرب و شتم تا به خوبی ترکیب شده حدود 3 دقیقه است. تقسیم خمیر را به طور مساوی در میان صف قوطی و پخت به مدت 17 دقیقه. سرد کیک در تابه به مدت 2 دقیقه قبل از انتقال آنها به دندانه دار کردن سیم تا کاملا خنک شود.

برای پر کردن اضافه کردن پودینگ مخلوط شیر و نارگیل عصاره در یک کاسه متوسط و ضرب و شتم تا زمانی که صاف و حدود 2 دقیقه است. سپس برابر در فلس دار نارگیل و شکوه شلاق تا به خوبی ترکیب شده است. پوشش و لرز تا آماده استفاده است.

برای پوشش, ضرب و شتم کرم های سنگین و نارگیل عصاره به قله های نرم. اضافه کردن پودر شکر و محفوظ است 2 قاشق غذا خوری وانیل پودینگ و ضرب و شتم به سفت قله, خراش دادن, کردن کاسه به عنوان مورد نیاز است. مراقب باشید به بیش از ضرب و شتم و یا آن را جداگانه به کره.

به جمع آوری کیک اضافه کردن سرد پر کردن یک کیسه لوله کشی و یا به یک کیسه زیپ بالا با ½ اینچ نکته یا سوراخ. قرار دادن نکته در مورد یک اینچ به نوعی کیک کوچک و به طور پیوسته تحت فشار پر کردن به نوعی کیک کوچک در حالی که به آرامی بلند کردن نوک. تکرار تا زمانی که همه کیک ها پر شده است.

انتقال رویه خامهای کیک یا شیرینی را در یک کیسه لوله کشی نصب یک نکته و یا یک کیسه زیپ بالا با گوشه snipped و لوله چرخش از رویه خامهای کیک یا شیرینی را در هر نوعی کیک کوچک. پایان آنها را با یک نم سرد نارگیل تست و لرز تا خدمت.

یادداشت: نان نارگیل پخت و پز آن را در یک کتری با حرارت کم, تکان دهنده اغلب تا زمانی که نارگیل است که به آرامی browned حدود 5 تا 10 دقیقه. حذف از تابه و سرد به طور کامل.

آدری و آلفارو را می توان در رسید spoonandswallow@yahoo.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب