"آنها رو به انجام چیزی است که من حدس می زنم': ماسک دستور ملاقات با مخلوط پاسخ در اسپوکن - سه شنبه, 23 Jun 2020 PST

حدود یک ساعت پس از رژیم صهیونیستی. جی Inslee اعلام کرد که تمام ساکنان واشنگتن را ملزم به پوشیدن پوشش صورت در ع

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

حدود یک ساعت پس از رژیم صهیونیستی. جی Inslee اعلام کرد که تمام ساکنان واشنگتن را ملزم به پوشیدن پوشش صورت در عمومی موثر جمعه همه آنها به جز تعداد انگشت شماری از مردم در اسپوکن حمل و نقل سازمان پلازا در مرکز شهر اسپوکان شد بدون ماسک.

نارگیل سیسکو, 60, منتظر اتوبوس خود را با فولاد ماسک کشیده زیر چانه اش و گفت: مخالفت با Inslee تصمیم. Cisco گفت که او می پوشد یک ماسک گاهی اوقات زمانی که مورد نیاز است اما به اعتقاد او با توجه به یک بیماری است که با پوشیدن ماسک بود و نه سالم برای او.

"ما در این هوا تا هر کس می تواند تنفس آن" سیسکو گفت.

منظور از واشنگتن وزیر بهداشت جان Wiesman شامل یک استثنا برای کسانی که یک وضعیت پزشکی است که باعث می شود با پوشیدن یک ماسک دشوار است.

با وجود یک county گسترده ماسک پوشیدن بخشنامه در حال حاضر در محل و هر STA اتوبوس روشن با چراغ نشانه هایی که می گویند "ماسک تشویق" سیسکو می بیند تقریبا هیچ کس با پوشیدن ماسک بر روی اتوبوس. اگر آنها به او گفت که او نمی خواهد احساس امن تر است.

نشسته روی همان نیمکت به عنوان سیسکو, تراویس آبل, 37, گفت منظور یک ایده عالی است که می تواند حفاظت از آسیب پذیرترین مردم هر چند او با پوشیدن ماسک.

آبل ماندن در پناهگاه بی خانمان در حال حاضر. او می پوشد یک دستمال گلدار مد به یک ماسک در محل کار و او توصیه می کند آن را برای دیگران به دلیل آن را قابل استفاده مجدد. اما او را دیده bandanas هزینه تا آنجا که $13.00.

اگر ماسک پوشیدن مورد نیاز خواهد بود, او گفت که او می خواهم برای دیدن بیشتر ماسک رایگان در دسترس در مکان هایی مانند پناهگاه بی خانمان. اگر آنهایی که رایگان در دسترس نیست گفت: این امر می تواند "مسخره" بلیط به مردم برای پوشیدن یک.

نقض نظم را از لحاظ فنی یک بزه اما Inslee گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه که دولت با تکیه بر رعایت داوطلبانه فشار همسالان و "واقعیت این است که ما برای مراقبت از عزیزان ما."

"این است که ما تمایل به سخت کار ماموران پس مردم در اطراف ماسک مسائل" Inslee گفت.

اما با اتهام بزه در خط آبل است که هنوز هم نگران برای دیگران در پناهگاه بی خانمان.

سازمان بودند که پس از پمپاژ ماسک برای دیدار با تقاضا کند. پس از شش یا هفت هفته بدون توقف ماسک-ساخت و در نتیجه در حدود 32,000 اهدا ماسک آمریکا دوخت صنفی Inland Northwest فصل و خود را وابسته به مغازه ها را متوقف کرده اند گفت: کتی دوئر یک سازمان در دوخت صنفی.

او گفت: بسیاری از انجمن صنفی مردم بودند overworked. به تازگی او شوکه شده است به طوری که تعداد کمی از مردم با پوشیدن ماسک در فروشگاه های مواد غذایی, او گفت:.

اما با نظم جدید در راه است, او گفت که او معتقد است بسیاری از صاحبان فروشگاه که به کمک هزاران نفر از ماسک به Spokane آتش نشانی و پلیس اسپوکان بخش خواهد "آن" دوباره.

"ما ساخته شده 6,000 ماسک برای Fairchild در یک هفته" دوئر گفت. "من فرض کنید ما می خواهم که به همه دنده به آن را انجام دهد اما ما می تواند آن را انجام دهد."

کریگ Johnston, انتظار چند نیمکت بیش از آبل یکی خواهد شد که نیاز به یک ماسک های پارچه ای. تحت قانون جدید ایالت منظور او برنامه های خود را برای حمل ماسک های پارچه ای با او در تمام زمانها. و با وجود داشتن بخوانید که Inslee دستور شهرستان Yakima به پوشیدن ماسک در او شد شگفت زده برای دیدن این منظور اعمال می شود در همه جا.

او متوجه اتوبوس به حال به تازگی روشن خود را به رهبری پیام ها در ویندوز از "ماسک مورد نیاز" به "ماسک تشویق کرد." تقریبا هیچ یک از آنها را می پوشد را روی روزانه خود را در مسیرهای اتوبوس جانستون گفت.

او تکرار آبل نگرانی. او می خواهم برای دیدن اتوبوس ها و کسب و کار ارائه ماسک در درهای خود را هر چند او گفت که او می دانست که می تواند بار مالی برای موسسات.

اما او گفت که توافق با Inslee تصمیم. جانستون دیده است COVID-19 مورد اعداد نوردی در دولت است.

"آنها رو به انجام چیزی است که من حدس می زنم" جانستون گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب