هیجان انگیز کارخانه: برایان و مارسیا فریمن بگو مشارکت باعث می شود آن را به کار

برایان و مارسیا فریمن ملاقات در کالج کارلتون در نورثفیلد زمانی که آنها در کنار درب همسایگان در یک شاگرد, خوابگ

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

برایان و مارسیا فریمن ملاقات در کالج کارلتون در نورثفیلد زمانی که آنها در کنار درب همسایگان در یک شاگرد, خوابگاه,,,,. در حال حاضر آنها بوده است 36 سال ازدواج و شریک در زندگی و برایان را به طور فزاینده ای مشغول کار است.

در ماه جولای برایان را جشن انتشار "بورن تکامل" اولین کتاب نوشته شده در دعوت از املاک و از Robert Ludlum خالق جیسون بورن حق رای دادن. در ماه سپتامبر خود را دلوت مبتنی بر شخصیت کارآگاه Jonathan گام برمی گرداند در "مراسم تشییع جنازه برای یک دوست." و برایان در حال حاضر کار بر روی یک رمان مستقل به دلیل بهمن به بعد.

که بسیاری نوشتن همین دلیل است که او به همه این اعتبار برای مارسیا دخالت در هر جنبه ای از زندگی حرفه ای آنها تماس بگیرید "ماست."

"من در بر داشت که همکاری های ما به نظر می رسد غیر معمول" برایان می گوید. "مارسیا دارای نقش های متعدد در کسب و کار ما. او اولین سردبیر و پیش خوان مدیریت همه ما حوادث و آگهی های رسانه های اجتماعی ما با روابط با هزاران نفر از خوانندگان در سراسر جهان. به هیچ وجه می تواند به من توان مقابله خلاق حجم کار من در حال حاضر اگر مارسیا را ندارد تا این چیزها."

بر خلاف برخی از زنان که نمی خواهید به رسمیت شناخته شده به عنوان کسی که مارسیا خوشحال است به عنوان شوهرش شریک است. او حتی می نویسد: وبلاگ نویسنده و یک Facebook صفحه که در آن او استقبال نظرات. (theauthorswife@hotmail.com و facebook.com/theauthorswife)

این Freemans زندگی در وودبوری خانه آنها در سال 1986 ساخته شده و سه مایل از جایی که مارسیا بزرگ شدم. آنها صرف تمام روز خود را با هم همراه با سه گربه که دمدمی مزاجی اگر بزرگ فاکس می آید در حیاط. در حالی که برایان می نویسد در اتاق خواب او تبدیل به یک دفتر مارسیا به او تلفن چسب به گوش او مراقبت از کسب و کار و یا او را از زایش سایت های رسانه های اجتماعی در پشت میز در اتاق خواب خود را.

نیست با هم بودن 24/7 کمی است ؟ آیا آنها تا به حال آرزو برای جدا "من؟"

آنها هر دو میخندند که پیشنهاد.

"ما شد بهترین دوستان قبل از ما ازدواج کرده" مارسیا می گوید. "اگر من هر گونه مشاوره آن خواهد بود برای تبدیل شدن به دوستان اولین و اجازه ارتباط تکامل است. در زمان ما ازدواج کردم (در سال 1984 در St. Paul باشگاه ورزشی در خیابان سرو) ما می دانستم که یکدیگر را به خوبی. زمانی که برایان شروع به نوشتن حرفه ای بیش از 15 سال پیش این نوع یک گسترش طبیعی آن برای ما است. ما همیشه می گویند ما رو به صرف زمان با هم."

برایان صرف در 10 سال اول زندگی خود را در شیکاگو و سپس خانواده اش به کالیفرنیا نقل مکان کرد. در تابستان او را به کلبه کوچک در نزدیکی دریاچه میشیگان پدر و مادر خود را به ارث برده که در آن او عشق خود را توسعه یافته برای میانه. او مشغول به کار بود برای مینیاپولیس-بر اساس Faegre & Benson حقوقی به عنوان مدیر بازاریابی و روابط عمومی در زمانی که او مشغول کار بر روی اولین کتاب "غیر اخلاقی است." همکار خود را دوست داشت, مقاله, گذشت, آن را به یک عامل در لندن و اولین Jonathan گشاد گشاد راه رفتن هیجان انگیز منتشر شد. در سال متعاقب آن فریمن نوشته شده است بیش از 20 کتاب.

مارسیا خانواده نقل مکان کرد و به سنت پل زمانی که او 7 و سپس به وودبری. او با حضور در وودبوری ارشد بالا و تحصيلات دانشگاهي خود را در رشته روانشناسی در Carleton, اما زمانی که او فارغ التحصیل شد و در سال 1980 مشاغل کمیاب شد. او "سقوط کرد و به" حرفه ای جمع آوری کمک های مالی و صرف حرفه خود مشغول به کار برای سازمان های غیر انتفاعی در داخل و اطراف شهرهای دوقلو.

"بخش سرگرم کننده است که کار تمام شد اصول شما یاد بگیرند که بسیار قابل استفاده در بازاریابی کتاب و صحبت کردن با مردم" مارسیا می گوید. "من که تا اوایل سال 2000 در مدت کوتاهی قبل از برایان حرفه ای در زمان خاموش. زمان بندی کامل بود."

یکی از اسرار به زوج های موفق مشارکت ممکن است که هر دو لذت بردن از مردم است. و آنها توافق بر سر اهداف خود در زندگی است.

"نه تنها ما باید تعداد زیادی از سرگرم کننده است, اما همه در مورد تلاش برای غنی سازی زندگی مردم در برخی از راه های کوچک," برایان می گوید. "ما در حال تلاش برای دادن چیزی از طریق کتاب و از طریق تعاملات آنلاین و یا از فرد به فرد. ما تاکید بر رسانه های اجتماعی در موضوعات مثبت و هرگز بحث سیاسی و یا بحث. من احساس می کنم که نوشتن و کتاب باید مردم را با هم و نه جدا کردن آنها."

تنها چیزی که آنها نمی به اشتراک گذاشتن هر مقاله برایان در حال کار بر روی حداقل تا آن را به اتمام.

"هنگامی که برایان در حال کار بر روی یک کتاب, من می دانم که هیچ چیزی در مورد آن. که راه من می توانم آن را با یک پاک کردن چشم" مارسیا می گوید.

پس از مارسیا می کند برای اولین بار به عنوان خوانده شده-از طریق او با استفاده از "به معنای واقعی کلمه صدها نفر" یادداشت علامت گذاری معابر و زن و شوهر می رود از طریق تمام چیزی که توسط صفحه.

چه اتفاقی می افتد زمانی که او پیشنهاد که ممکن است لطفا این نویسنده با نام مستعار ،

"قدرت ما در ارتباط به طور کلی ما را قادر می سازد که این نوع گفتگو" او می گوید. "زمانی که همسر خود را با این نسخهها کار شش ماه در یک پروژه آن را دشوار است به گفت: 'شما می تواند به بهبود این یا آن.' آن را برای تلفن های موبایل مانند یک انتقاد."

برایان: "من همیشه باید در فرم خوب با یک لبخند بر روی صورت من پس از او آن را می خواند. که همیشه مورد نیست."

چند سال پیش, Freemans بررسی به سرعت در حال تغییر انتشارات صحنه و تصمیم گرفت تا بر روی یک استراتژی برای نگه داشتن کسب و کار خود رفتن. آنها به این نتیجه رسیدند که نیاز به ایجاد روابط با خوانندگان خواهد بود که خود را از طرفداران و تنوع بخشیدن به حضور خود در انتشارات در تمام سیستم عامل ها از جمله e-کتاب های چاپ سنتی, صوتی, کتاب, میراث co-نوشتن و نوشتن شبح. آن ثابت می شود طرح موفق از برایان در حال حاضر دارای قرارداد فعال با چهار ناشران.

با وجود فریبنده نویسندگان زندگی اغلب نشان داده شده در رسانه ها مارسیا می گوید او و برایان می "به عقب گذاشته, دلپذیر, نوع خسته کننده است." دوستان هیچ یک از آنها چیزی برای انجام با چاپ و نشر هستند و در زمان طولانی همسایگان و یا افراد آنها می دانستند که در مشاغل قبلی خود را.

"ما طیف گسترده ای از دوستان نسبت به دیگر مردمی" برایان می گوید. "ما خوب دوستان در سراسر جهان ما ممکن است هرگز ملاقات در فرد است. که یک نکته مهم در مورد رسانه های اجتماعی. ما در بر داشت آنها را به خاطر این کتاب."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب