صدای دیگر: چک حفاظت از برنامه نباید حذف ex-منفی که در پرداخت بدهی خود را به جامعه

پس از در حال اجرا از پول یک بار چک برنامه حفاظت از آغاز پذیرش برنامه های کاربردی وام دوباره. اما قوانین هنوز خ

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

پس از در حال اجرا از پول یک بار چک برنامه حفاظت از آغاز پذیرش برنامه های کاربردی وام دوباره. اما قوانین هنوز خاموش کردن برخی از ارزش متقاضیان است.

بخشی از عظیم دولت بسته محرک برای coronavirus امداد PPP ارائه می دهد وام به صاحبان کسب و کار برای کمک به شرکت ها و مشاغل آنها پشتیبانی زنده ماندن اقتصادی فاجعه ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر. اما در میان مشکلات متعدد با برنامه این است: متقاضیان به طور خودکار رد صلاحیت شده در صورتی که تا به حال اجرا فهم با قانون است.

باید آن را فراتر از واضح است که به طور فعال مجرمان خطرناک نباید دریافت این وجوه است. اما PPP می رود بسیار بیشتر از یک عقل سلیم قانون است. آن disqualifies متقاضیان اگر آنها محکوم شده اند از یک جنایت در پنج سال گذشته اگر آنها که قرار است در آزادی مشروط برای جنایت در پنج سال گذشته, و یا اگر آنها صرفا متهم شده است از یک جنایت در پنج سال گذشته و شرکت در انحراف پیش از محاکمه برنامه. چه چیزی بیشتر محکوم نمی کند و باید تنها یا حتی اکثریت صاحب شرکت به منظور شرکت رد صلاحیت می شود. همه از این بدون در نظر گرفتن شرایط جرم و مهم تر از ما فکر می کنیم امکان توانبخشی. تحت PPP دستورالعمل متقاضی می تواند رد صلاحیت حتی اگر او تا به خدمت تمام وقت خود را و پرداخت بدهی خود به جامعه است.

از جمله استثنائات هستند به خصوص آسیب رساندن به ex-منفی دقیقا به این خاطر که آنها در حال سابق منفی. آن است که اغلب سخت برای آمریکایی ها با سابقه کیفری برای پیدا کردن اشتغال بسیاری از شروع به کسب و کار خود را. آنها باز رستوران یا مکانیک مغازه ها و یا شرکت های مشاور به جای ارائه برنامه های کاربردی کار خواهد شد که به طور خودکار رد صلاحیت فقط به عنوان PPP نرم افزار خواهد شد. ما می خواهم استدلال می کنند که ایجاد یک استخر بزرگ از مردم که اساسا توان قفل شده است و برای ارائه خود است و نه در جهت منافع عمومی. ما همه بهتر است اگر از نظر قانونی عمل شرکت باقی می ماند در کسب و کار و حمایت از افرادی که در غیر این صورت پیدا کردن آن تقریبا غیر ممکن است برای پیدا کردن کار.

آسان وجود دارد رفع در اینجا به عنوان ساده به عنوان در حال تغییر برخی جمله بندی در یک برنامه. به جای اینکه بپرسید اگر متقاضیان محکوم شده اند این فرم می تواند به سادگی بپرسید اگر متقاضیان محکوم شده اند و یا مجرم و یا nolo contendere به هر بار که یک جمله و یا حل و فصل کامل نیست.

PPP نباید سرمایه گذاری شرکت های جنایی, اما آن را نیز نباید از این مکانیزم برای مارک سابق منفی با scarlet letter پس از آنها با موفقیت پیمایش تگزاس تادیبی سیستم. به عنوان بدبینانه به جامعه ما می تواند ما هنوز هم بر این باورند که برخی از افراد یادگیری از اشتباهات خود و کسانی که وقت خود را در خدمت قرار داده و گذشته خود را پشت سر آنها نباید دوباره مجازات بدون در نظر گرفتن کسب و کار خود را از این کمک.

— اخبار صبح دالاس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن