NHL اعلام جدید COVID-19 موارد: 'هیچ دلیلی نباید بماند که راه'

کمتر از 24 ساعت پس از این وحشی, لمس کردن در ادمونتون مرکز شهر برای کنفرانس غرب بازی ها در طول postseason NHL ا

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

کمتر از 24 ساعت پس از این وحشی, لمس کردن در ادمونتون مرکز شهر برای کنفرانس غرب بازی ها در طول postseason NHL اعلام کرد آن را دریافت کرده است و نه هر آزمون مثبت برای COVID-19 در طول هفته گذشته. آن را اداره 4,256 آزمون به بیش از 800 بازیکنان که در طول.

بدیهی است که نشانه بزرگ برای NHL آن را به عنوان آماده برای بازگشت به بازی با نمایشگاه بازی های این هفته و واقعی بازی این آخر هفته.

آن را حتی بیشتر تشویق می کنند که نتایج را به حساب زمان قبل از وارد تیم خودشان hub شهرستانها. این بدان معناست که بازیکنان در سراسر لیگ شده اند و پروتکل های زیر در حالی که در خانه خود را.

که بدیهی است که شامل وحشی که به طور مداوم عینک ماسک در اطراف TRIA پیست در سنت پل در طول چند هفته گذشته و حفظ اجتماعی فاصله به عنوان به عنوان بهترین آنها می توانند. به دنبال بر روی آن در حال حاضر مربی دین Evason تعجب نیست در مورد نتایج با توجه به چگونه به طور جدی در تیم خود شده است و با در نظر گرفتن وضعیت.

"آنها بسیار دقیق و ساختار یافته تا آنجا که از آنچه که انجام شد تلاش برای نگه داشتن همه امن اجازه دادن به این ویروس در" Evason گفت. "ما کادر پزشکی انجام یک کار فوق العاده ای از پشتکار نگه داشتن همه امن با ماسک و اجتماعی فاصله و محدود کردن زمانی که ما تا به حال مردم وجود دارد و همه از آن. این چیزی است که لیگ درخواست کرده است همه و همه انجام می شود درست است."

در تئوری اگر وجود دارد هیچ تست مثبت برای COVID-19 قبل از اینکه بازیکنان وارد حباب وجود ندارد بقیه راه است. در عمل ممکن است کمی بیش از حد به زودی به چنین فراگیر اعلام شده است.

با اینحال وحشی goaltender Devan Dubnyk شده توسط آخرین اخبار. او گفت که وجود ندارد بسیاری از عملکردهای مورد نیاز در این تیم به عنوان تقریبا هر کس در همان صفحه.

"ما همه بزرگسالان در اینجا," او گفت:. "همه ما می دانیم که ما در حال آماده سازی و آمدن به اینجا برای دلایل درست. شما لازم نیست که به درخواست. شما لازم نیست که به نگرانی در مورد آن. شما فقط اعتماد که بچه ها انجام می دهند آنچه که ما نیاز به انجام است. که در مورد لیگ پس از آن اخبار هیجان انگیز بدانید ما در اینجا (در حباب) و هیچ دلیلی نباید باقی بماند که از هم اکنون در."

این اخبار مثبت از NHL آمد و در همان روز که MLB به تعویق افتاد چند بازی پس از شیوع در میامی مارلینز سازمان است.

"فقط یک کاملا متفاوت سناریو از آنچه ما انجام داده اند" Dubnyk گفت. "شما شروع به دیدن تصاویری از چگونه (NHL) است و تنظیم آن را در اینجا به مطمئن شوید که ما محافظت شد و ما تنها در اطراف مردم (در حباب). اگر صفر موارد در این حباب باید آن را قطعا ماندن در آن راه. من فکر می کنم اگر ما نظرسنجی, همه, من فکر نمی کنم بسیاری از نگرانی در مورد آن."

در حال حاضر که هر تیم وارد کرده در حوزه های مربوطه خود را hub شهرستانها — کنفرانس غرب در ادمونتون کنفرانس شرق در تورنتو — هر فرد در هر تیم 52-عضو احزاب سفر خواهد بود آزمایش روزانه از اینجا.

"ما باید برای مقابله با آنچه ارائه شده در مقابل ما" Evason گفت. "وجود دارد هیچ حس نگرانی در مورد چیزهایی که خارج از کنترل ما است. ما کنترل آنچه که ما می توانید انجام دهید در اینجا در هتل ما ما اتوبوس ما از شیوه های این نوع از مسائل. امیدوارم ما را در انجام کارهای درست به ایمن ماندن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن