NCAA می گوید آن را بررسی آیداهو را فراجنسیتی قانون در مرداد ماه - سه شنبه, 11 Jun 2020 PST

بویزی آیداهو — NCAA مقامات را مورد بحث آیداهو قانون ممنوعیت تغییر جنسیت زنان از رقابت در ورزش زنان در میان تم

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

بویزی آیداهو — NCAA مقامات را مورد بحث آیداهو قانون ممنوعیت تغییر جنسیت زنان از رقابت در ورزش زنان در میان تماس برای سازمان به حرکت مردان مسابقات بسکتبال بازی های برنامه ریزی شده به توان دولت در ماه مارس آینده.

در بیانیه روز شنبه, NCAA گفت: این برنامه به بحث در مورد این قانون مفاهیم برای دانش آموزان ورزشکار در طول یک حکام جلسه در ماه اوت است.

NCAA بیانیه یک روز پس از گروه هایی که مدافع حقوق مدنی و حقوق زنان در پیوست قابل توجه ورزشکاران در درخواست این سازمان برای حرکت NCAA بازی مسابقات خارج از دولت است. بویزی امور خارجه برنامه ریزی شده است به میزبان اول و دور دوم بازی ها در ماه مارس است.

NCAA قبلا با صدور بیانیه ای مخالفت آیداهو قانون و قبلا ممنوع حوادث در کارولینای شمالی در سال 2016 پس از عبور از یک قانون وجود دارد که از مطالعه حذف هویت جنسیتی و گرایش جنسی از ایالت ضد تبعیض حمایت. کارولینای شمالی قانون نیز مورد نیاز مردم تغییر جنسیت برای استفاده از دستشویی در مدارس دولتی و ساختمان های دولتی که مربوط به جنسيت در گواهی تولد خود را.

کارولینای شمالی قانون لغو شد یک سال بعد و NCAA برداشته ممنوعیت آن در حوادث در دولت است.

در ماه مارس کالیفرنیا ، براد کمی امضا آیداهو اندازه گیری است که دریافت حمایت قاطع در جمهوریخواهان حاکم بر مجلس نمایندگان و سنا اما هیچ پشتیبانی از دموکرات ها.

این ممنوعیت شامل تمام تیم های ورزشی حمایت عمومی و مدارس و دانشگاه ها. دختران و یا زنان تیم را نمی خواهد باز به فراجنسیتی دانش آموزانی که شناسایی به عنوان زن.

حامیان گفت: قانون مورد نیاز است چرا که تغییر جنسیت ورزشکاران زن فیزیکی مزیت است.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و حقوقی صدای واصل طرح دعوی در دادگاه رقیب این قانون ناقض قانون اساسی ایالات متحده به دلیل آن است که تبعیض و تهاجم به حریم خصوصی.

این گروه همچنین گفت: قانون برنامه ریزی شده را به اثر ژوئیه 1 تخطی از عنوان IX 1972 قانون که میله تبعیض در آموزش و پرورش است.

دو شاکیان در حال آوردن طرح دعوی در دادگاه. یکی ناشناس بویز منطقه دانش آموز دبیرستانی است که cisgender. Cisgender اشاره به کسی که هویت جنسیتی مطابق با جنسیت فرد شناسایی شده به عنوان داشتن در هنگام تولد.

دیگر لیندسی Hecox, 19 خواهد شد که یک دانشجوی سال دوم پاییز امسال در بویزی امور خارجه و امید به واجد شرایط برای زنان متقابل کشور تیم. او رقابت در پسران' تیم در مورپارک کالیفرنیا دبیرستان قبل از انتقال پس از فارغ التحصیلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن