ادوارد Lotterman: سفارش بسته بندی گوشت می آمد گیاهان به باز بماند باعث ایجاد عوارض

با استناد به دفاع تولید عمل به منظور بسته بندی گوشت می آمد که گیاهان باز بماند رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جس

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

با استناد به دفاع تولید عمل به منظور بسته بندی گوشت می آمد که گیاهان باز بماند رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نیست فقط باز کردن می توانید از کرم های او را باز کرد یک کل در هر بشکه رسید. و مسئله پیچیده تر از بسیاری از منتقدان خود را در حال حاضر به اعتراف.

حداقل چهار گروه اند برخی از منافع در این مسئله است.

شروع با خانواده به این دلیل که به طور کلی مردم نیاز به مواد غذایی. اکثر مردم از خوردن گوشت به عنوان منبع مهمی از پروتئین است. آن است که به زندگی ضروری است اما تبدیل 300 میلیون گوشت خواران به گیاه خواران یک شبه نیست یک گزینه عملی. ما نیاز به گوشت.

بعدی در حال تولید خوک گوشتي و گاو. خروجی از جمله حیوانات این است که یک جریان منابع. آنها را نمی توان به سادگی کنار گذاشته و در یک نقطه در تولید یک کارخانه فولاد می تواند ذخایر سنگ شمع تا شمش های نیمه تمام فولاد یا انبار میلگرد تیرها و کویل فولاد به پایان رسید برای صنعت خودرو و دیگران. حیوانات به سرعت رشد می کنند. یخچال سازی تقریبا کامل است. بدون یک گیاه برای کشتن و روند آنها باید معدوم شود با از دست دادن منابع به جامعه است.

ساختار تولید دام را در 50 سال گذشته. این پیچیده است. بسیاری از شهرنشینان ظاهرا معتقدند خانواده عملیات خرد شده بزرگ عمومی داد و ستد شرکت های چند ملیتی است که خود دام و امکانات از پرورش به سوپر مارکت کامیون تخلیه اسکله. بله و Pa اولسن 1950s مزرعه با 18 شیر گاو, 12 بکارد پرورش دو بار در سال و 300 جوجه ها از بین رفته است. اما عملیات که در "مزارع خانوادگی" هنوز هم نقش مهمی در دام است.

این امر به ویژه در گوشت قبل از نهایی feedlot و در گوشت خوک است. مقیاس تولید گوشت خوک است اما بسیاری از true "مزارع خانوادگی" به راحتی ممکن است 300.000 دلار یا بیشتر در حیوانات در نزدیکی کشتار وزن در حال حاضر. اگر کسانی که حیوانات باید معدوم شود و تبدیل به گوشت و استخوان غذا و یا به سادگی landfilled مالی از دست دادن نسبی به ارزش خالص می تواند بزرگ باشد.

پس از آن وجود دارد معمولا ناشناخته افرادی که در انجام کار کثیف از کشتار حیوانات در شرایط کار که تعداد کمی از ما خواهد پذیرفت. آنها در بدترین اتصال از هر گروه و حداقل قدرت.

روز بسیار اتحادیه بسته بندی گوشت می آمد که در آن کشتن-طبقه کارگران در هورمل استفاده گلف محلی همراه با مدیران شده اند و رفته برای چند دهه. فعلی نیروی کار ضعیف است و اغلب در این کشور به طور غیر قانونی و در نتیجه معمولا قادر به رفتن بیکاری و یا کمک های همه گیر پول بقیه از ما دریافت کنید. آنها باید کمی اقتصادی و یا نفوذ سیاسی.

آنها نیاز به شغل خود و در عین حال بزرگترین خطر COVID-19 عفونت است. در گیاهان چند تعدادی از آلوده در حال حاضر در صدها. گیاه را صاحبان مومن ادعا در مورد همه اقدامات حفاظتی آنها را برای سلامت کارگران اما بسیاری از این حلقه کاملا توخالی است. علاوه بر این OSHA و دیگر سازمان های مربوطه حتی صادر استانداردهای روشن برای چه اقدامات را کافی حمایت می کند.

پس از آن وجود دارد گیاه صاحبان. آنها قطعا باید به پست ضرر و زیان زیادی آنهایی که اگر گیاهان خود باقی می ماند و خاموش شد. دو تا از بزرگترین نمی مستقر در ایالات متحده. JBS است برزیل و Smithfield چینی است. صاحبان بد نیست و بسیاری از مدیران در حال انجام بهترین خود را در ایمان خوب است. اما این غیر ممکن است به چشم پوشی از این واقعیت است که این شرکت ها تحت فشار قرار دادند کارگران به طرز وحشیانه ای به عنوان یک ماده معمول تمرین و قبل از همه گیر به وجود آمد. و به عنوان با بسیاری از دیگر شرکت ها مبالغ زیادی از سود در طول روز خوب رفت و به پاداش برای مدیران سطح بالا و به سهام buybacks به نفع سهامداران است. کمی رفت و به بهبود شرایط و یا پرداخت برای کارگران است.

در نهایت به طور کلی مردم در کارخانه بسته بندی شهرها را یک خطر است. اگر بازگشایی گیاهان باعث بیماری جدید شیوع بیماری در آنها عادی تعاملات بسته بندی کارگران با جمعیت عمومی را به طور چشمگیری افزایش احتمال ساکنین جوان یا پیر بیمار شدن. و محدود بیمارستان ظرفیت در بسیاری از این شهرها می توانید به سرعت غرق شود.

هیچ پاسخ آسان وجود دارد. ما نیاز به مواد غذایی از جمله گوشت. کشاورزان نیاز به یک خریدار برای دام در حال حاضر در خط لوله حتی اگر جوجه ریزی و پرورش محدود. کارگران نیاز به پرداخت. بسته بندی ساکنان شهر می خواهید به امن است.

برخی از پاسخ های ممکن به ایستادگی کردن.

اولین موثر اقدامات ایمنی برای کارگران نیاز به شناسایی و نصب شده است. کارخانه داران و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال ساخت مبارک اظهارات در مورد این اما بسیار وجود دارد که باعث می شود شک و تردید است. وجود دارد فشار بیشتری به کشتن خطوط در حال اجرا از به طور کامل محافظت از کارگران که ممکن است بسیاری از هفته.

دوم کشاورزان مجبور به euthanize دام باید جبران شود, پخش كردن هزینه بر جامعه به عنوان یک کل و نه در تعداد کمی از تولید کنندگان به از دست دادن شانس قرعه کشی. اگر در مورد پرداخت یارانه به شرکت های کلاه مقدار در هر مزرعه و یا کشاورز.

سوم با بودجه فدرال واقعا پیاده سازی سطوح بالایی از غربالگری و تست رایگان درمان پزشکی برای کارگران است. همچنین آنها را در پرداخت پاداش قابل توجهی برای خطر حمل آنها فقط به عنوان من به اندازه کافی "خصمانه آتش پرداخت" در ویتنام 50 سال پیش برای خرید یک Allis-Chalmers تراکتور. با توجه به حفاظت کافی است که وزارت خزانه داری و فدرال رزرو در حال دادن به شرکت ها و بخش های مالی وجود دارد هیچ دلیلی از جمله پرداخت اضافی نمی تواند از دولت است.

چهارم گوشت گاو محلی و ایالتی سلامت عمومی کارکنان در کارخانه بسته بندی شهرها به طوری که کافی و فوری تماس ردیابی در هر مورد جدید اتفاق می افتد همراه با دیگر استاندارد اپیدمی اقدامات کنترل. پوشش هزینه های پزشکی برای هر کسی بدون بیمه کافی است که دچار چنین خسارت های ناخواسته.

ما در یک وضعیت که در آن وجود دارد عظیم هزینه های خارجی و ما در حال مدیریت آنها را در یک راه منطقی. اقتصاددانان می دانند که این باعث می شود ما در مجموع فقیرتر از ما نیاز بود. اما ضرر و زیان نیست و گسترش فضاي در میان ما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب