نسکار به نظر می رسد به هدایت روشنی از تظاهرات بیش از جورج فلوید

ATLANTA, GA.—نسکار شطرنجی تاریخ نژادی.از یک میل برای مؤتلفه پرچم در میان پایه فن به یک راننده از دست دادن شغل

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

ATLANTA, GA.—نسکار شطرنجی تاریخ نژادی.

از یک میل برای مؤتلفه پرچم در میان پایه فن به یک راننده از دست دادن شغل خود را فقط در این فصل به صورت معمولی گفتن نژادی لکه دار کردن خوب ol' پسران هرگز شناخته شده برای تنوع.

شاید تعجب آور نیست این عمدتا سفید ورزش مردد به نظر می رسید برای پیوستن به ملی خشم بیش از مرگ جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس — قابل توجه مقایسه با عجله خود را برای اولین بار اصلی ورزش به بازگشت در طول coronavirus بیماری همه گیر.

به دنبال به سمت نسکار را آخر هفته در آتلانتا موتور جاده سریع السیر خواهد شد که چهارمین آهنگ به مسابقات مرحله بدون طرفداران, راننده کامیون مت Crafton خواسته شد تا در مورد تظاهرات در تمام 50 ایالت و سراسر جهان خواستار پایان دادن به خشونت پلیس علیه آمریکایی های آفریقایی تبار.

"من فقط سعی می کنید به ماندن کردن رسانه های اجتماعی" گفت: Crafton به وضوح ناراحت کننده با موضوع. "در پایان روز مقدار زیادی وجود دارد به بحث در مورد. من نمی سعی کنید به درگیر شدن در یک مقدار زیادی. این یک چیز وحشتناک است که اتفاق افتاده است به نجیب زاده در مینیاپولیس. اما وجود دارد بسیاری از چیزهایی که من می خواهم به بحث در مورد."

بابا والاس تنها آفریقایی در سطح بالا سری جام ابراز نا امیدی است که بسیاری از رانندگان شد و تمایلی به صحبت کردن.

"چند درایور — بسیار کمی — داده اند نظر خود را در این روز مهم و قدردانی می کنم که" والاس گفت: در دیل Earnhardt جونیور پادکست. "اما این سکوت از رانندگان برتر در ورزش ما این است که فراتر از خسته کننده. ... ورزش ما همواره تا حدودی از یک نژادپرست برچسب به آن است. نسکار — همه فکر می redneck, مؤتلفه, پرچم, پرست — و من از آن متنفرم. من از آنها بدم میاید که از آنجا که من می دانم نسکار بسیار بیشتر است."

والاس گفت او را تشویق رانندگان دیگر را به این علت از جمله افزایش ستاره تعقیب الیوت که برنده در شارلوت در مارس 29 و شروع خواهد شد از قطب در روز یکشنبه برابر افتخار Quik سفر 500 — در اصل یک خانه مسابقه برای گرجستان بومی است.

"من گفت: آیا همه شما را در مورد آنچه در جریان است در جهان؟" والاس گفت. "این درست نیست راه برای رفتن در مورد آن. صدای ما حمل بسیار بیشتر وزن از جو Schmo از پایین خیابان. اشاره کردم ما رو به انجام بهتر ما رو به مرحله تا برای همه به آنچه احساس می کنند."

هفت بار قهرمان جام Jimmie Johnson, در فصل آخر به عنوان یک کار تمام وقت راننده رسیده به والاس به درخواست آنچه که او می تواند انجام دهد.

"این یک سوال من خودم در حال حاضر گفت:" Johnson, چه کسی خواهد بود افتخار در آنچه که می تواند خود را نهایی مسابقه در آتلانتا با داشتن یک جایگاه بعد از او به نام. "هنگامی که شما نشستن و گوش دادن شما متوجه بسیاری از بی عدالتی در حال وقوع در سراسر طیف گسترده ای. به عنوان نماینده ورزش ما و فقط یک شهروند واقعا زمان به گوش دادن. من مشتاقانه منتظر این سفر است که من و راه من می تواند فعال باشد."

حتی اگر آمریکایی آفریقایی رانندگان نادر در نسکار جانسون گفت که او به عقب گرفته شد در چه والاس رفته طریق برای رسیدن به پله بالا.

"من تا به حال هیچ ایده چالش های او در مواجهه با" جانسون اذعان کرد. "من می خواهم به یک صدا. من می خواهم به ایستادگی کردن به بی عدالتی. من در تلاش برای پیدا کردن که صدای. بخشی از این سفر است که آموزش خودم. من بسیار عمیق به آن است."

در ابتدا مجموعه ای به عنوان میزبان جام سری در مارس 15, آتلانتا شد در اولین مسابقه به تعویق افتاد به دلیل این بیماری همه گیر است که در حال حاضر ادعا کرد بیش از 100,000 آمریکا زندگی می کند.

جانسون موفق به کسب پنج بار در 1.54 مایل trioval شناخته شده برای آن لغزنده فرسوده سطح قرار می دهد که حق بیمه در سایش تایر و گرفتن بیشتر از مدت طولانی اجرا می شود. فرو رفته در winless رگه است که در حال حاضر کشیده برای بیش از سه سال او امیدوار است که در نهایت به از طریق شکستن در یکی از آهنگ های مورد علاقه.

حتی اگر او برنده نیست این ارقام به یک آخر هفته به یاد ماندنی. برندگان جایگاه خواهد بود تغییر نام جانسون جایگاه پیوستن بخش به نام به افتخار هموطنان هفت بار جام قهرمانان Richard Petty و اواخر دیل Earnhardt.

"مسلم وجود دارد نمی تواند طرفداران را به جشن می گیرند با" جانسون گفت. "اما آن را هنوز هم احساسی و لحظه ای خاص برای رفتن به آهنگ برای آنچه که می تواند زمان نهایی است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

جانسون اذعان کرد که مبارزه علیه نژادپرستی و خشونت پلیس می تواند جرقه یک واکنش شدید از برخی از طرفداران نسکار.

"بدیهی است که این بسیار تفرقه موضوع" او گفت:. "اما شما رو به دنبال قلب خود را و موقعیت است که شما در باور. آن را سخت به زندگی خود را به نگرانی در مورد افراد دیگر است. شما رو به اجازه دهید شور و شوق در زندگی خود را از طریق درخشش. چیزهایی که شما در باور شما نیاز به دنبال آن است.

"در نهایت من احساس می کنم نیاز به یک صدا در این. من هنوز در تلاش برای پیدا کردن که صدای اما من کشیده این راه بیشتر از من باید بار دیگر. وجود دارد فقط چیزی در درون من است که باعث می شود من احساس می کنم نیاز به آن را انجام دهد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب