مایک تایسون ارائه شده به سمت بالا از $20 متر برای مبارزه دوباره

برای برخی از دلیل وجود مردم وجود دارد که فکر می کنم آن را یک ایده خوب برای مبارزه مایک تایسون. و حداقل یک رقیب

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

برای برخی از دلیل وجود مردم وجود دارد که فکر می کنم آن را یک ایده خوب برای مبارزه مایک تایسون. و حداقل یک رقیب آماده است برای قرار دادن پول خود را که در آن قهرمان سابق مشت ممکن است باد تا.

"من فکر می کنم من می دانم آنچه که ما نیاز به انجام به این چیزی که اتفاق می افتد" Bare Knuckle مبارزه قهرمانی جمهور دیوید فلدمن گفت: Bleacher Report که گزارش این سازمان تنظیم شده است به ارائه مایک تایسون بیش از 20 میلیون دلار برای بیرون آمدن از بازنشستگی.

53 سال بروکلین بومی نشده جنگیدند در 15 سال اما تصویری یا اخیر تمرینات نشان دادن آهن مایک آموزش با قدرت و سرعت است که هنگامی که او را هیجان انگیز ترین جنگنده بر روی زمین است و علاقه در چه تایسون ممکن است قادر به انجام در حال حاضر است.

تایسون به این نتیجه رسیدند یکی از این ویدئوها با پرتاب یک مجموعه از قلاب و uppercuts و گفت: "من برگشتم."

تایسون هرزه گفت: روزانه اخبار در مارس 12 که قهرمان سابق است ماندن در شکل اما هیچ مسابقات به انتظارنشسته بودند.

5-پا-10, 240 پوند bruiser گفت: در طول یک مصاحبه با رپر TI ماه گذشته او ممکن است توری دستکش برای یک علت خوب است. مردمی در BKFC تلاش برای طعمه تایسون این گزارش گفت: آنها برنامه ریزی برای شیرین خود را هشت رقم ارائه به تایسون با کمک های خیریه.

بوکس خودی می گوید این اخبار وجود داشته است حداقل چهار ارائه می دهد از مبارزان به دنبال به چالش تایسون. Evander Holyfield که ضرب و شتم تایسون دو بار قبل از, گفت که او می خواهم برای دریافت یک قطعه از این جنگنده که معروف کمی کردن گوش خود را در سال 1997 با توجه به انتخاب.

57 سال Holyfield به بی بی سی گفت تایسون را مجبور به درخواست برای آن مبارزه کنند چرا که در غیر این صورت آن ممکن است مانند نگاه او قلدری آهن مایک که 0-2 در برابر او.

تایسون را تکرار نکرد پاسخ به یک درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن