'یکی دیگر از لایه ای از غم و اندوه': Roughriders طرفداران اجازه پایین توسط خاکستری میزبانی جام نیشگون گرفتن و کشیدن

آن را ایمن می گویند ساسکاچوان است که با داشتن یک سوار.برخی از ساسکاچوان Roughriders طرفداران ماتم از دست دادن

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

آن را ایمن می گویند ساسکاچوان است که با داشتن یک سوار.

برخی از ساسکاچوان Roughriders طرفداران ماتم از دست دادن 2020 خاکستری جام حذفی که قرار بود به اتفاق در رجینا در ماه نوامبر.

روز چهارشنبه این تیم و لیگ فوتبال کانادا اعلام کرد که خاکستری جام و این جشنواره که همراه با آن به تعویق افتاد تا سال 2022 با توجه به COVID-19.

این یک شوک به superfans مانند نیزه Hackewich که رزرو کرده بود زمان کار به داوطلب در جشنواره و شرکت در جشن. او شده است یک فن بزرگ تمام عمر خود را و حتی عناوین ساخته شده برای تبدیل پسرش را در اتاق قدیمی به یک Roughriders حرم که با او تماس سوار ،

"این واقعا شبیه سواران بودند جاوا باید یک تیم خوب در این سال," او گفت:, و اضافه کرد که او احساس این می توانست سال Roughriders برنده جام دوباره. آخرین باری که این تیم موفق شد در سال 2013.

"در سال 2013 که تیم ساخته شده بود را به نفع خود و ... که تقریبا چه این به نظر می رسید به احساس کمی بیش از حد."

او اشاره کرد که یکی از دلایل سواران طرفداران پرشور است زیرا این تیم متعلق به کل استان است و نه وابسته و یا ساسکاچوان شهرستانها عمده.

"این همه ما رو به رقابت با Torontos و Vancouvers و چیزهای مانند آن" Hackewich گفت.

Saskatchewan Roughriders fan Lance Hackewich, right, pictured with CFL Hall of Famer and former Roughrider Don Narcisse.

او امیدوار بود که شرایط مطلوب خواهد بود برای خاکستری جام و جشنواره را در این سال در رجاینا اما به رسمیت می شناسد که یک رویا لوله در حال حاضر.

"من رفتن به مقدار زیادی از موسیقی زنده و چیزهای دیگر از فقط فوتبال ... این یکی دیگر از لایه ای از غم و اندوه," او گفت:.

جان هاپکینز مدیر عامل شرکت رجینا & منطقه اتاق بازرگانی گفت: آنها انتظار داشتند که این رویداد را به حدود 90 تا 100 میلیون دلار به شهر که در حسابداری برای اقامت در هتل و رستوران ها و بیشتر.

"این یک بزرگ از دست دادن. و هنگامی که شما زن و شوهر که با COVID-19 و زیان است که ما شاهد به دلیل COVID-19 آن بسیار چشمگیر تاثیر," او گفت:.

او در توصیف 2013, خاکستری, جام رویداد که در رجاینا به عنوان "کاملا الکتریکی است."

"شهر آتش گرفت, پس به صحبت می کنند" هاپکینز گفت.

او گفت: این شهرستان دیده اند هجوم مردم از غرب کانادا بسته به اینکه کدام تیم بازی.

وجود یک پوشش نقره ای به اخبار به عنوان یک شانس وجود دارد که لیگ را به بازگشت به بازی در ماه سپتامبر در اولین بسته COVID-19 تعداد بیش از تابستان است.

اگر به لیگ برتر بازگشت, این سال, Saskatchewan هنوز هم شانس میزبانی خاکستری جام. این تیم که واجد شرایط و دارای یک رکورد بهتر نسبت به حریف خود را خواهد میزبان مسابقات قهرمانی بازی های نه CFL تیم یک شات.

"وجود دارد یک فرصت سواران می تواند صفحه اصلی به صورت دو خاکستری فنجان در عرض دو سال با توجه به اینکه ما در واقع یک فصل در این سال" هاپکینز گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

گرگ McCulloch میزبان یک Roughriders پادکست گفت که او معتقد است به تعویق انداختن این جام شد و در نهایت یک تصمیم خوب چون این جشنواره خواهد نه کار کرده اند با این بیماری همه گیر را محدودیت.

"خاکستری جام است که در مورد بازی کنه ... من خواستار شده است برای آنها را به حرکت خود را رجینا خاکستری جام جهانی 2022 در حالی که برای در حال حاضر. مثل هیچ راهی وجود دارد که آنها در واقع می تواند یک تمام عیار خاکستری فنجان جشنواره است. بنابراین من صلح من با این تصمیم یک مدت زمان طولانی در پیش است."

خاکستری بلیط جام رفته اند و نه در فروش به عموم مردم اما به تعویق افتادن تاثیر می گذارد نجومی بلیط دارندگان مانند Hackewich و McCulloch.

فصل دارندگان بلیط یک ایمیل دریافت خواهید کرد ترسیم گزینه های خود را که McCulloch گفت شامل استفاده از بلیط به عنوان یک اعتبار برای 2022 در فصل یا اهدای بلیط و دریافت مالیات رسید.

Omar Mosleh


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب