HealthPartners به طور دائم بسته 8 درمانگاه از جمله 4 در شرق مترو

HealthPartners به طور دائم نزدیک چهار شرق مترو درمانگاه و شاتر آن سوء برنامه در مناطق در بیمارستان سنت پل به ع

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

HealthPartners به طور دائم نزدیک چهار شرق مترو درمانگاه و شاتر آن سوء برنامه در مناطق در بیمارستان سنت پل به عنوان شرکت به دنبال کاهش هزینه ها و گسترش آن در پزشکی از راه دور ارائه شده در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

به بلومینگتون-غیر انتفاعی بر اساس ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی چهارشنبه اعلام کرد که آن درمانگاه در سنت پل پارک کوهستانی و کاتیج گرو آن Stillwater گروه پزشکی درمانگاه در مهتومدی و آن رفتاری درمانگاه بهداشت در مپلوود در میان هشت امکانات است که نمی خواهد بازگشایی پس از تعلیق عملیات در اوایل این سال است.

دیگران در حال پارک Nicollet شوروود درمانگاه رودخانه درمانگاه در مینیاپولیس به Westfields HealthStation در ریچموند جدید, Wis., و مینه سوتا مرکزی درمانگاه در خیابان.

"ترجیحات مصرف کننده در حال تحول است و قیمت فشارهای واقعی هستند. این مراحل پیش بینی نیازهای در حال تغییر از بیماران ما اعضای جامعه و موقعیت HealthPartners برای آینده" HealthPartners مدیر عامل Andrea والش گفت: در انتشار اخبار. "من سپاسگزار برای تیم ما برای روح نوآورانه و فداکاری است."

این شرکت که تا پایان 300,000 تصویری بازديد از ماه مارس قصد دارد به گسترش ظرفیت خود را به صورت تصویری و تلفن بازدیدکننده داشته است به انتشار اخبار گفت.

HealthPartners روز چهارشنبه همچنین اعلام کرد بازگشایی درمانگاه در Eagan الک ریور Wayzata و سنت لوئیس پارک همراه با بسیاری از آن دندان امکانات که تا به حال نیز به حالت تعلیق عملیات. بیشتر reopenings انتظار می رود بعد از این تابستان.

علاوه بر این کلینیک که شده بود خود را کنار بگذارند برای بیماران تنفسی به دلیل COVID-19 به زودی رزومه کامل خدمات از جمله HealthPartners درمانگاه در Wabasha خیابان در سنت پل سمت غرب و درمانگاه در Lakeville, پلیموت و Stillwater (منحنی تاج بلوار).

در نهایت HealthPartners مرکز بهداشت برای زنان در 2635 W. خیابان دانشگاه. در خیابان تبدیل خواهد شد به یک سایت اختصاص داده شده برای OB-GYN مراقبت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب