ویروس گسترش نه سیاست باید راهنمای مدارس, پزشکان می گویند

توسط LINDSEY تنربه عنوان برگ برنده دولت هل full steam ahead به زور مدارس به رزومه فرد در آموزش و پرورش و کارشن

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

توسط LINDSEY تنر

به عنوان برگ برنده دولت هل full steam ahead به زور مدارس به رزومه فرد در آموزش و پرورش و کارشناسان بهداشت عمومی هشدار می دهند که یک one-size-fits-all بازگشایی درایو می تواند عفونت و مرگ و مير و حتی بالاتر.

آنها خواستار یک محتاط تر روش است که بسیاری از دولت های محلی و مدارس در حال حاضر در حال پیگیری است.

اما ایالات متحده آمریکا وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos دو برابر پایین جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار که بچه ها می توانند با خیال راحت بازگشت به کلاس درس.

"هیچ چیز وجود دارد در داده ها است که نشان می دهد که بچه ها در مدرسه است و به هیچ وجه خطرناک گفت:" کریس والاس "فاکس نیوز یکشنبه."

هنوز کارشناسان بهداشت می گویند وجود دارد بیش از حد بسیاری از ابهامات و متغیر برای بازگشت به مدرسه به بازگشت به حالت عادی.

که در آن است که این ویروس به سرعت در حال گسترش? آیا دانش آموزان با زندگی پدربزرگ و مادربزرگ سالخورده? آیا معلمان را در معرض خطر شرایط بهداشتی است که می تواند آموزش آنلاین امن? فراموش آلوده کودکان به راحتی گسترش COVID-19 به یکدیگر و به بزرگسالان ؟

در مورد دوم برخی از شواهد نشان می دهد آنها نمی, اما یک دولت بزرگ مطالعه با هدف پیدا کردن اثبات بهتر. نتایج در دسترس نخواهد بود قبل از سقوط و برخی از مدارس زنجان برای بازگشایی فقط در چند هفته.

"این مسائل پیچیده است. شما نمی توانید فقط با شارژ مستقیم به جلو" دکتر تام فریدن مدیر سابق مراکز کنترل بیماری و پیشگیری گفت: در طول یک آنلاین جلسه.

کودکان مبتلا به کروناویروس هستند احتمال بیشتری نسبت به بزرگسالان به خفیف بیماری های, اما آنها خطر ابتلا به بیماری شدید و مرگ نیست صفر است. در حالی که یک ویروس مرتبط با بیماری التهابی غیر معمول است بیشتر کودکانی که توسعه آن نیاز به مراقبت های ویژه و چند فوت کرده اند. پزشکان نمی دانند که کودکان در معرض خطر هستند.

"تنها مهم ترین چیزی که ما می توانید انجام دهید برای نگه داشتن مدارس ما امن است و هیچ ربطی به آنچه اتفاق می افتد در مدرسه است. آن را چگونه به خوبی ما کنترل COVID-19 در جامعه" فریدن گفت. "در حال حاضر وجود دارد مکان هایی در سراسر این کشور که در آن ویروس در حال گسترش انفجاری و این امر می تواند دشوار است اگر نه غیر ممکن است به کار مدارس با خیال راحت تا زمانی که این ویروس را تحت کنترل بهتر است."

Zahrah Wattier می آموزد دبیرستان در گالوستون تگزاس که در آن موارد و مرگ و میر شده اند خونتان. تا زمانی که دولت به تازگی گفت: مدارس باید بازگشایی به فرد در کلاس خود منطقه بوده و وزن گزینه های بسیاری دیگر با توجه به, از جمله تمام وقت آموزش آنلاین و یا ترکیبی مخلوط.

Wattier مدرسه عمدتا اسپانیایی و دانش آموزان سیاه پوست, بسیاری از خانواده های کم درآمد; تقریبا 70 درصد واجد شرایط به صورت رایگان و یا کاهش هزینه ناهار و بسیاری از پدر و مادر که در کار "ضروری" کارهایی که افزایش پتانسیل قرار گرفتن در معرض ویروس. آموزش آنلاین سخت بود برای بسیاری از افراد با دسترسی به اینترنت محدود و Wattier می داند که در کلاس های حضوری کمک می کند حتی در زمین بازی.

اما او نگران است.

"من مدرسه دارای بیش از 2000 دانش آموزان است. که بیش از 2000 مواجهه در یک روز" گفت: Wattier که پدر و مادر زندگی می کنند با خانواده هستند و هر دو در معرض خطر. "این تا حد زیادی به فکر کردن در مورد. این کار من است. این چیزی است که من را انتخاب کنید به انجام آن چیزی است که من دوست دارم. در حال حاضر می آید در یک واقعا در معرض خطر.'

آکادمی اطفال آمریکا که هدایت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ذکر شده برای حمایت از خواسته های خود می گوید هدف این است که برای همه دانش آموزان به حضور فیزیکی در مدرسه است. اما آن را می افزاید: مناطق باید انعطاف پذیر مشورت با مقامات بهداشتی و آماده به محوری که فعالیت ویروس واکس و دیگر کم.

"این است که آکادمی اطفال آمریکا فکر می کند این یک معامله انجام می شود چرا که ما را ارشاد" گفت: دکتر ناتانیل آبجو عضو آکادمی مدرسه سلامت شورای. "اما آنچه ما میدانیم این است که ما نیاز به یک واقعی تر گفت و گو در مورد مفاهیم آموزش مجازی در آینده کودکان است. ما در سمت چپ تمام عیار از جامعه پشت, آیا این دلیل است که آنها را محدود کرده اند دسترسی به یک کامپیوتر و یا اینترنت پهن باند" و یا به دلیل چالش های دیگر است که آموزش آنلاین می توانید به آدرس نیست.

DeVos محلی گفت: مسئولان مدرسه هوشمند به اندازه کافی به دانستن زمانی که شرایط مناسب نیست.

"رفتن وجود دارد به عنوان استثنا برای این قانون است اما قانون باید که بچه ها رفتن به مدرسه در پاییز امسال گفت:" سی ان ان "وضعیت اتحادیه".

"و که در آن وجود دارد کمی شعله ور شدن یو پی اس و یا نقاط داغ که می توان با آن برخورد یک مدرسه توسط مدرسه یا اساس مورد به مورد."

پس CDC و آکادمی دستورالعمل به معنی تغییرات بزرگ برای بسیاری از مدارس. ماسک ماندگاری خواهد بود به شدت تشویق برای بزرگسالان کارکنان و دانش آموزان به جز جوانترین. میز خواهد بود فاصله حداقل 3 فوت از هم جدا; CDC توصیه می کند 6 فوت. هر دو نشان می دهد محدود کردن بزرگسالان مجاز در مدارس از جمله پدر و مادر و لغو فعالیت های گروه مانند گروه کر و مجامع. مبهوت ورود و اخراج بار آزاد کلاس و نگه داشتن بچه ها در همان کلاس درس در تمام طول روز در حال گزینه های دیگر.

رئیس جمهور تهمت و تهدید کرده است که فدرال کاهش بودجه برای مناطق که لازم نیست به طور کامل بازگشایی شده است.

DeVos دفاع کرد که موضع گفت: "آمریکا سرمایه گذاری در آموزش و پرورش یک وعده برای دانش آموزان و خانواده های آنان است."

"اگر مدارس در حال رفتن به بازگشایی و نه تحقق آن وعده آنها نباید دریافت وجوه و آن را به خانواده ها تصمیم به رفتن به یک مدرسه که در حال رفتن به ملاقات, که, وعده," او گفت: "فاکس نیوز یکشنبه."

معاون نانسی پلوسی به نام DeVos' comments "تخلفات و dereliction وظیفه."

"آنها در حال خراب رئیس جمهور و دولت او در حال خراب با سلامت فرزندان ما" کالیفرنیا از حزب دموکرات گفته سی ان ان "وضعیت اتحادیه".

در حالی که اکثر بودجه به طور معمول می آید از دولت و منابع محلی کارشناسان می گویند که مدارس باید بیشتر بودجه فدرال و نه کمتر برای بازگشایی با خیال راحت. ماسک فوق العاده, تمیز کردن وسایل یا سرایداران اضافی فضای کلاس درس و پشتیبانی سلامت روانی برای دانش آموزان و کارکنان آسیب دیده اند با این بیماری همه گیر در میان هزینه های بالقوه. و با پدر و مادر بیشتر از کار کودکان بیشتر خواهد شد واجد شرایط برای بودجه فدرال ناهار مدرسه.

لین مورالس 49 آموزش 8 کلاس زبان انگلیسی در یک فقر عمومی در مدرسه بلومینگتون در ایالت مینه سوتا است که با توجه به گزینه های مختلف از جمله کلاس های حضوری; یک تصمیم نهایی است و انتظار می رود Aug. 1.

برخی از همکاران با توجه به عدم بازگشت به کلاس درس به دلیل فرزندان خود را درمانی نیست, بازگشایی. برخی می گویند که آنها نمی خواهد آمد تا زمانی که یک واکسن هست.

"من نگران هستم و به این دلیل از گروه سنی" مورالس گفت. "مدرسه دانش آموزان ... دوست داشتنی هستند و من آنها را دوست دارم اما آنها را لمس و آنها نزدیک آنها roughhouse. این طبیعت خود را. آنها 13 سال است. آنها مبارز."

"اگر ماسک مورد نیاز و یک بچه نیست با پوشیدن یک ماسک است شرح شغل برای رفتن به تعقیب کردن این بچه و اصرار آنها با پوشیدن ماسک? و اگر آنها نمی?'

دکتر امیلی Landon یک دانشگاه شیکاگو متخصص بیماری های عفونی کمک به دانشگاه و پردیس preK-12 مدرسه تصمیم می گیرید که چگونه برای بازگشایی با خیال راحت.

"همه چیز در حال تحول از" ما نمی تواند آن را انجام دهد مگر اینکه آن را کاملا امن' به بیشتر از یک کاهش آسیب, مدل, با این نکته که شما همیشه می توانید گام به عقب" اگر فعالیت ویروس عود, Landon گفت.

تک اشغال خوابگاه, هوای آزاد, کلاس اجتماعی فاصله گرفته کلاس های درس و ماسک-پوشیدن توسط دانشجویان و استادان در شیر برای دانشگاه. پوشش صورت نیاز خواهد بود در مدرسه بیش از حد. سیاست های ممکن است بسته به فعالیت ویروس.

او را رد شکایت از برخی از پدر و مادر که می گویند ماسک در حال از دست دادن آزادی های شخصی.

"آن را مضر برای کودک خود را," او گفت:. "اگر شما با پوشیدن ماسک به عنوان از دست دادن آزادی های شخصی و سپس شما باید به فکر می کنم همان شلوار."

دکتر تینا Hartert از دانشگاه واندربیلت است که منجر به یک موسسه ملی بهداشت و درمان-بودجه پژوهش برای تعیین چه نقشی بازی کودکان در انتقال COVID-19. تقریبا 2000 خانواده در حال ثبت نام و آزمون خود هر دو هفته. ایده این است برای پیدا کردن کودکان آلوده بدون علائم و ببینید که چگونه به راحتی گسترش بیماری در درون خانواده است. نتایج ممکن است تا پایان سال.

"اگر ما نمی بینیم قابل انتقال در درون خانواده است که می تواند بسیار اطمینان بخش" Hartert گفت.

او اشاره کرد که در کشورهای دیگر که در آن مدارس را بازگشایی شواهد نشان می دهد هیچ گسترده انتقال از کودکان است.

در فرانسه مدارس دولتی بازگشایی شد به طور خلاصه قبل از شکستن تابستان با هیچ نشانه ای از گسترده ویروس انتقال است. ماسک تنها مورد نیاز برای بالا نمرات, اما دانش آموزان ماند در همان کلاس درس در تمام طول روز. بهتر تست خواهد شد که سال تحصیلی جدید شروع می شود هفت. 1.

در نروژ مدارس بسته در ماه مارس برای چند هفته. مهد کودک, مدارس, بازگشایی شد, یک بار دیگر نمرات. کودکان در گروه های کوچک تر که با هم ماندن در تمام طول روز. ماسک لازم نیست. شده اند وجود دارد تنها چند ویروس موارد گفت: دکتر Margrethe گرو-Isdahl نروژی موسسه بهداشت عمومی اما او اشاره کرد فعالیت ویروس بسیار پایین تر از در ایالات متحده آمریکا

Kati Spaniak مسکن در نرتهبروک ایلینوی می گوید او پنج دختران نوجوان باید برای مقابله با همه گیر ترس تعطیلی مدارس و کسری از یادگیری آنلاین. او به شدت از گرفتن بچه ها در کلاس درس و همه دختران او را به نوعی از آن در پاییز.

آن سخت است برای او دبیرستان ارشد کایلی Ciesla. مدل فارغ التحصیلی و ارشد دیگر مراسم لغو شد و هیچ خوب byes. "فقط به پاره پاره و دور از همه چیز من برای 12 سال آن را واقعا سخت" کایلی گفت.

در کلاس خواهد بود در فرد ماسک موظف و COVID-19 تست مورد نیاز قبل از او می تواند حرکت به خوابگاه خود را. کایلی مطمئن نیست همه که مورد نیاز است.

"من از آنها بدم میاید که این چیزی که تبدیل شده است تا سیاسی. من فقط می خواهم این علم است. من می خواهم به دانستن آنچه که ما نیاز به انجام به رفع آن," او گفت:.

___

AP خبرنگاران جان لستر و آرنو پدرام در پاریس کمک به این گزارش.

___

دنبال AP پزشکی نویسنده لیندزی تنر در @LindseyTanner.

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.

___

این داستان برای اولین بار منتشر شده در جولای 12, سال 2020 است. آن را به روز شده در تاریخ 13 ژوئیه سال 2020 به درست نام عضو آکادمی آمریکایی اطفال مدرسه سلامت شورای. او دکتر ناتانیل آبجو نه دکتر نیکلاس آبجو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن