تجمع برای farmworkers برجسته بهداشت ایمنی شرایط - سه شنبه, 28 Jul 2020 PST

کوئینسی بشویید. – Jocelyn گارسیا یک دبیرستان ارشد آشنا با شرایط کاری سخت تابستان زمینه کار راهپیمایی در کنار 3

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

کوئینسی بشویید. – Jocelyn گارسیا یک دبیرستان ارشد آشنا با شرایط کاری سخت تابستان زمینه کار راهپیمایی در کنار 30 نفر دیگر دوشنبه برای دفاع از بیشتر حقوق کارگر.

مانند بسیاری دیگر از کودکان از farmworkers, گارسیا صرف برخی از تابستان مشغول به کار در این زمینه.

او به یاد می آورد خصوص در یک روز گرم. آن حدود 110 درجه, او گفت:. به طور معمول کارگران در حال خروج از زمینه های که درجه حرارت آمار 108 اما نه آن روز.

وجود دارد 15-year-old کارگر که نگه داشته و از دست دادن آگاهی و خود بینی و خونریزی بود. اما کارگران نیست مجاز به ترک او گفت: او به عنوان teared ،

"تنها چیزی که ما می تواند انجام دهد او را حمل به سایه" گارسیا گفت.

اکثر farmworkers overworked, او گفت:, و کارفرمایان به طور مداوم استفاده از مستند نشده و کارگران موقت. کسانی که در دوشنبه شب تجمع گفت: در حال حاضر با COVID-19 فراگیر از طریق این منطقه بسیاری از farmworkers و دیگر کارگران در حال زندگی و کار در شرایط نا امن.

به عنوان جمعیت جمع آوری ادواردو Castañeda دیاز گفت: جمعیت مورد پس زمینه خود را به عنوان فرزند مهاجر farmworkers و ابراز قدردانی نسبت به مادرش که در حال حاضر بود.

"من هرگز فراموش نمی کنم از کجا آمده ام," او گفت:. "کسانی که دست من به عنوان یک کودک."

راهپیمایان شروع به راه رفتن از یک گوشه خیابان در نزدیکی تالار شهر در این شهر حدود 31 کیلومتری جنوب شرقی Wenatchee به عنوان mariachis همراه نواختن سازهای خود را. این اولین مارس در یک سری از رویدادهای برگزار شده توسط Castañeda Diaz and Bryan Vazquez.

"آیا ما به تو اجازه دهید آنها را به سود مردم است؟" Castañeda دیاز فریاد زد: بیش از یک بلند گو حرف زدن به عنوان جمعیت فریاد زد پشت چشمگیر "هیچ."

کریستبل Aviña برگزار شد که یک پرچم با ایالات کارگران مزرعه آرم برداشت بلند گو حرف زدن و چگونه او گذاشته شدن از یک درخت - میوه باغ به دلیل "صحبت کردن به کارفرمایان خود را."

او با این جمعیت که آنچه که او انجام شد حمایت از طرف قرارداد کارگران بودند که در حال فریب خوردن از حقوق و دستمزد.

خیلی از مرکزی واشنگتن متکی بر کشاورزی و عمدتا لاتین farmworkers که برداشت محصولات کشاورزی.

اعطای شهرستان که شامل کوئنسی و موسس لیک گزارش بیشترین تعداد COVID-19 نفر در شمال و مرکز واشنگتن با 1,078 افرادی که آزمایش مثبت است. شده اند وجود دارد نه مرگ و میر به تاریخ 24 جولای.

تاد Mildon سوار از النس بورگ به کوئینسی برای شرکت در اولین سری از راهپیمایی در مرکز واشنگتن برای کارگر حقوق.

خانواده اش شده است و در منطقه هفت نسل است و او در حال حاضر رئیس جمهور هیئت مدیره مرکزی واشنگتن عدالت برای همسایگان ما است.

شده اند وجود دارد شیوع گسترده از COVID-19 در گوشت-بسته بندی گیاهان و میوه و سبزی گیاهان پردازش, او گفت:. هنوز هم وجود دارد شده است و انتظامی در سطح فدرال برای حفاظت از این کارگران است.

"ما در حال به خطر انداختن زندگی به پول, است که یک عمل شیطانی" او گفت:. "ما باید به اولویت بندی مردم بیش از سود. که اخلاقی ضروری است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن