چه کسی برای اولین بار ؟ Blue Jays می گویند آن را در حال حاضر رفتن به ولادیمیر Guerrero جونیور

ولادیمیر Guerrero جونیور را طولانی-انتظار حرکت از پایه سوم برای اولین بار در آبی جیز' زمین زیر کشت در طول تابس

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

ولادیمیر Guerrero جونیور را طولانی-انتظار حرکت از پایه سوم برای اولین بار در آبی جیز' زمین زیر کشت در طول تابستان اردوگاه های آموزشی و فراتر از آن.

مدیر چارلی Montoyo اعلام کرد که تغییر موقعیت در طول تماس های ویدئویی با خبرنگاران بعد از ظهر جمعه.

"Vladdy رفتن به تمرکز در طول این اردوگاه در پایه اول و ما قصد داریم به نگه داشتن گزینه های خود را باز. ما صحبت شده است که پس از بهار آموزش قبل از ما تعطیل شد و او در حال حاضر در نظر گرفتن زمین توپ در پایه اول با Luis Rivera."

در صحبت کردن با مدیر کل راس اتکینز و Montoyo این مشت زن به نظر می رسد "انگیزه" را به یک انتساب جدید در پایه اول مدیر خود گفت. گرررو انتظار بود به صحبت با خبرنگاران بعد از جمعه قبل از بازی اول پایه در یک intrasquad بازی.

در حالی که Guerrero را ببینید بیشتر تکرار در پایه اول و hitter وظیفه تعیین شده در این فصل جیز در حال رفتن به نگه داشتن این گزینه از بازی او را در گوشه ای باز Montoyo گفت. در حال حاضر تراویس شاو یک بار دستکش طلا فینالیست که امضا یک سال مقابله با جیز در خارج از فصل را عمدتا مرد پایه سوم.

"همه چیز در مورد داشتن بهترین شانس را به رقابت بپردازند و آن را برای رفتن به یک فصل کوتاه پس برای من بهترین فرصت برای ولاد است به بازی اول DH و همچنین بازی سوم" Montoyo گفت. "من دانستن است که تراویس شاو می توانید بازی سوم چون من او را دیده ام و او خوب سوم baseman, که همچنین کمک می کند که. اما این بیشتر در مورد Vladdy و به او یک شانس برای موفقیت در یک فصل کوتاه."

Montoyo گفت: Guerrero راحت در پایه اول. ساخت حرکت ناشی از یک بحث طولانی و نه چیزی است که آنها خواب با دو هفته تا کوتاه فصل به طور منظم شروع می شود.

این سوال که موقعیت به بهترین وجه مناسب Guerrero, که به طور رسمی ذکر شده در 6-پا-2 و 250 پوند به مدت طولانی به دنبال این زن 21 ساله که تنها نقل مکان کرد به پایه سوم از خود زمانی که او امضا شده با جیز. او تلاش کرده است با تحرک و سرعت در, سوم, با وجود نشان دادن یک بازوی قوی و led این تیم با 17 خطا در فصل گذشته بیش از 10 همکار rookie بو❄.

گرررو به خبرنگاران گفت: در اواخر فصل گذشته که او نیست "100 درصد راحت و در عین حال در پایه سوم." او تنها موفق 96 بازی سوم خود را در rookie فصل با 24 عنوان تعیین شده hitter وظیفه و دفتر جبهه به او راهپیمایی سفارشات به بهبود تناسب اندام خود را در خارج از فصل.

Laura Armstrong


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن