در اینجا چگونه برای تمیز کردن آن کثیف به راحتی نادیده گرفته نقاط در آشپزخانه شما - Sat, 04 Jul 2020 PST

در دهه من زندگی می کردند, در خانه, آشپزخانه من هرگز خیلی سخت به عنوان در حال حاضر. سه وعده غذا در روز برای سه

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

در دهه من زندگی می کردند, در خانه, آشپزخانه من هرگز خیلی سخت به عنوان در حال حاضر. سه وعده غذا در روز برای سه نفر و در هفت روز هفته به همراه تنقلات (انسان و سگ) در علاوه بر این به دستور تست برای هر کاری من منتشر اینجا. من بهترین من انجام به نگه داشتن همه چیز شسته و رفته-ish, به خصوص وقتی که می آید به واضح تر لکه های فر و مایکروویو و شمارنده. اما وجود دارد برخی از مکان های است که بسیار آسان به چشم پوشی است. در اینجا چند برای اضافه کردن به تمیز کردن خود رژیم.

حصیر زیر ظرف خود را دندانه دار کردن. آیا شما مانند من وجود دارد تقریبا همیشه چیزی در ظرف خود را دندانه دار کردن? هر از چند گاهی همه چیز را بنابراین شما در واقع می تواند به حصیر که در آن آب تخلیه برخی از توجه بیش از حد. شما ممکن است قادر به آن را به پاپ در ماشین ظرفشویی. در غیر این صورت آن را یک اسکراب خوب در نزول است.

گریس فیلتر در بالای اجاق. دفعات بازدید: کتابچه راهنمای کاربر برای دیدن چگونه به آنها را حذف کنید و همچنین برای هر گونه تمیز کردن راهنمایی. GE برای مثال توصیه خیساندن و swishing آنها را در مخلوط آب گرم و مایع ظرفشویی, با استفاده از یک قلم مو به عنوان مورد نیاز است. Kitchn ارائه می دهد آموزش به عنوان خوبی است که شامل جوش شیرین. برخی از فیلترهای ماشین ظرفشویی امن هر چند تغییر رنگ ممکن است رخ دهد.

که کمی از طبقه زیر کابینت های خود را. من کابینت یک برآمدگی در بالای طبقه این است که در آن خرده (و ولگرد دانه برنج و لوبیا و هر چیزی واقعا ...) عشق در خفا انجام دادن. حتی اگر شما به طور منظم با جارو یا جارو طبقه خود را, شما ممکن است از دست رفته غذایی مناسب در برابر cabinetry اگر ابزار خود را کاملا مناسب و یا شما نمی خم به نگاه. یکی از کوچکتر فایل پیوست در خلاء عالی است برای هر قطعه.

زیر تولید و زیر شلواری خود را در یخچال و فریزر. از آنجا که آنها در پایین "این است که همه میگذرد و ریخته در یخچال خود را به مردن می گوید:" ملیسا هومر رئیس تمیز کردن افسر تمیز کردن خدمات MaidPro. او نشان می دهد کشیدن کشو تمام راه را سم پاشی منطقه در معرض با مواد ضد عفونی کننده همه منظوره پاک کننده و شستشو با درشت کنار یک اسفنج آشپزخانه تا هر گونه سفت-در مواد غذایی از بین رفته است. انجام یک دور از پاشش و یک پاس با یک حوله حوله حمام. در حال حاضر نیز خواهد بود که زمان برای تمیز کردن داخل و خارج از کشو.

این سینی خرده نان خود را از توستر. می توان آن را سخت به یاد داشته باشید برای انجام این کار تا زمانی که شما شروع به بوی چیزی سوزاندن بنابراین سعی کنید به بیشتر فعال باشید. هومر توصیه تخلیه سینی بیش از یک سطل زباله می تواند در هر زمان به شما استفاده از آن. برای اطلاعات بیشتر خیره messes, تمیز کردن سینی با ظرف آب و صابون. خشک آن را به طور کامل قبل از قرار دادن آن را به عقب.

شکاف بین اجاق گاز و شمارنده. "میگذرد و چلپ چلوپ کردن عشق به سقوط به طرف اجاق گاز ساخت آن خندق ناخالص گیاه برای مواد غذایی فاسد بیت است که به تولید بو و جذب هجوم" هومر می گوید. "برای تمیز کردن آن تعدیل یک حوله حوله حمام را با مواد ضد عفونی کننده همه منظوره پاک کننده. آن را نگه دارید محکم بسته شده توسط گوشه با دو دست و اجرای آن از طریق ترک در هر طرف از اجاق گاز را هر زمان که شما تمیز کردن اجاق گاز است." سپس به بررسی طبقه با یک چراغ قوه به دنبال هر گونه دیگر باقی مانده است. اگر به آن نیاز دارد کار استفاده از همان حوله استراتژی اما امن با باندهای لاستیکی به یک سیم پهن مفت به سخت برای رسیدن به نقاط.

ماشین ظرفشویی فیلتر یا صافی. این تله جلب هر چه مواد غذایی شسته ظروف. "اگر شما فراموش نکنید که برای تمیز کردن آن می تواند بو و مسدود و غذا بیت پشت ظروف خود را" هومر" ، هر مدل متفاوت است بنابراین خواندن کتابچه راهنمای کاربر. هومر می گوید: این فرآیند به طور معمول شامل محل آن را در زیر عنکبوتی که تار میتند (جلو و پایین قفسه اول) و چرخاندن و بلند کردن آن را. شستشو با صابون و آب در سینک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب