مردان در اسکی ماسک مظنون به تیراندازی در مرکز شهر اسپوکان - سه شنبه, 21 Jul 2020 PST

پلیس مظنون مردان در اسکی ماسک به ضرب گلوله یک مرد دوشنبه حدود ساعت 11 شب در نزدیکی تقاطع شرق اسپوکن آبشار و بل

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

پلیس مظنون مردان در اسکی ماسک به ضرب گلوله یک مرد دوشنبه حدود ساعت 11 شب در نزدیکی تقاطع شرق اسپوکن آبشار و بلوار شمالی تقسیم و خیابان است.

در پاسخ ماموران دریافتند این مرد دروغ گفتن در پیاده رو با زخم گلوله در پای خود یک اسپوکن اداره پلیس انتشار اخبار گفت. .

با توجه به مرد زخمی دوستان او تا به حال فقط سمت چپ نزدیک فلفل قرمز و رستوران هنگامی که یک ماشین را کشیده و دو مرد را کردم. بحث شکست بین دو مرد و قربانی گروه از دوستان. انتشار مشخص نیست آنچه مردان استدلال در مورد.

گروهی از دوستان شروع به راه رفتن به دور قربانی گفت. سپس آنها متوجه مردان از ماشین بود با پوشیدن کامل ماسک اسکی. این احساس خطر این گروه و آنها شروع به در حال اجرا با توجه به انتشار.

یک شاهد گفت: او را دیدم استدلال و شاهد قربانی گروه در حال فرار از دو طریق بهترین غربی پارکینگ و پریدن یک حصار زنجیره لینک به خالی زیادی از انتشار گفت.

به عنوان قربانی شروع به پریدن کرد از حصار شاهد شنیده آتش تفنگ و دیدم مرد به ضرب گلوله کشته شده است. مظنون به فرار از صحنه به عنوان قربانی دوستان انجام او را به سریع ادی میخانه که در آن از آنها خواسته برای کمک به انتشار گفت.

پاسخ حمل و نقل به یک بیمارستان محلی با غیر تهدید کننده زندگی صدمات. پلیس دو 9 mm صرف پوسته پوسته در بهترین غربی پارکینگ.

SPD خواسته است افرادی که اطلاعات در مورد این مورد به تماس جرم چک در (509) 456-2233 ارجاع پرونده شماره 2020-20124388.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن