آیداهو التحصیل دانشکده حقوق که به کمک استدلال می کنند IF مورد موجب اقتدار تصمیم دیوان عالی کشور - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

لوئیس Cortes رومرو, 2013 فارغ التحصیل از دانشگاه آیداهو کالج از انتظار نیست که دیوان عالی ایالات متحده به حکوم

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

لوئیس Cortes رومرو, 2013 فارغ التحصیل از دانشگاه آیداهو کالج از انتظار نیست که دیوان عالی ایالات متحده به حکومت به نفع خود دوشنبه صبح.

در واقع او انتظار نیست دادگاه به حکومت و در عین حال در همه.

"من شده است در دیوان عالی کشور سایت پس از مه" Cortes رومرو, یکی از ده ها تن از وکلای مهاجرت با یک دست بالا در دادگاه بررسی محبوب برنامه مهاجرت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به دنبال پایان گفت: در مصاحبه روز شنبه بعد از ظهر. "من رک و پوست کنده فکر کردم یکی از این موارد بود که صبر کنید تا پایان مدت است."

دقت تقسیم دیوان عالی کشور در روز پنج شنبه دست ترقی خواهان دوم خود را به پیروزی در یک هفته استدلال مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را برآورده نمی کنند قانونی آن بار که rescinding این اقدام معوق برای ورود دوران کودکی یا IF برنامه در ماه سپتامبر 2017.

آغاز شده توسط اوباما در سال 2012 IF وضعیت مجاز است کودکان از پدر و مادر مهاجر که وارد این کشور به طور غیرقانونی در ایالات متحده باقی بمانند و بدون ترس از اخراج در دو سال به صورت چرخشی و به روز شده است به دنبال حداقل 650,000 نفر از جمله بیش از 16,000 در ایالت واشنگتن با توجه به آمار و ارقام از خدمات مهاجرت و شهروندی.

Cortes رومرو یک شریک در مهاجر وکالت & دعوی قضایی مرکز در کنت, واشنگتن, یکی از کسانی که دریافت کنندگان. در حالی که در پایان مدرک حقوق خود را در مسکو بومی مکزیک است که به کالیفرنیا نقل مکان کرد به عنوان یک کودک نو پا برای اعمال و دریافت IF وضعیت. مسیر خود را به استدلال قبل از این کشور بالاترین دادگاه برای حفاظت از برنامه های قانونی است که به او اجازه تبدیل شدن به یک وکیل در وهله اول آغاز شده و با اولین شغل خود را از دانشکده حقوق, دفاع از زندانیان در شمال غربی مرکز بازداشت در تاکوما.

"من یک تماس درباره یک بچه به نام دانیل رامیرز در مارس 2017 این بود که درست بعد از رئیس جمهور تهمت رو افتتاح" Cortes رومرو گفت.

مرد جوان بازداشت شده بود توسط مقامات مهاجرت با وجود داشتن IF وضعیت. Cortes رومرو به دنبال کمک آنلاین و بلافاصله شروع به گرفتن تماس های تلفنی از مشخصات بالا وکلای مهاجرت در سراسر کشور که آمادگی برای دفاع از این برنامه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده وعده های انتخاباتی برای پایان دادن به آن.

با وجود احساسات قوی در مورد تمام جنبه های قانون مهاجرت و حمایت از برنامه های که دریافت کنندگان شناخته شده در محاوره به عنوان "خیال" است گسترده در میان مردم آمریکا است. اخیر تحقیقات پیو نظرسنجی در بر داشت 74 درصد از آمریکایی ها حمایت حقوقی وضعیت برای مهاجران به امریکا آورده به عنوان کودکان که شامل 54 درصد از افرادی که شناسایی به عنوان جمهوری خواه.

از طریق کار خود را به نمایندگی از رامیرز Cortes رومرو شروع به کار در یک چالش قانونی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برگشت در دادگاه در کالیفرنیا است. که مورد آورده شده توسط رجنت از دانشگاه کالیفرنیا یکی از سه تثبیت تجدید نظر که شنیده می شد توسط دادگاه عالی ایالات متحده در ماه نوامبر و تصمیم گرفت پنج شنبه.

Cortes رومرو نشسته در آن دادگاه کمک به شکل دادن به استدلال ارائه شده توسط سابق آمریکا وکیل عمومی تد اولسون که منصوب شده توسط رئیس جمهور جورج دبلیو بوش است. این یک محل معتبر برای یک قانون سابق دانشجویی که گفت: او در ابتدا می خواست چیزی برای انجام با قانون مهاجرت.

"من تا به حال آن زندگی می کردند برای مدت طولانی. پدرم رو اخراج زمانی که من جوانتر بود. من خیلی خسته با آن" Cortes رومرو گفت. "من می خواستم برای انجام کاری که به من کمک می کند تا فرار از این."

اما Cortes رومرو با حضور در دانشگاه آیداهو به جای رفتن به مدرسه در کالیفرنیا به دلیل آن ارزان تر به پرداخت های خارج از کشور شهریه در مسکو از حضور در مدرسه در خانه اش, دولت, او گفت:, و کمک های مالی فرصت های محدود برای ثبت نشده دانش آموزان است. او همچنین به طور خلاصه در نظر گرفته می روم دانشکده حقوق قبل از IF برنامه تصویب شد چرا که او مطمئن بود که او می خواهم که قادر به تمرین پس از فارغ التحصیلی.

"من صحبت کرد به مادرم و گفت:" من فکر کردن در مورد ترک,' " Cortes رومرو گفت. "او به من داد sternest صحبت کردن به من تا کنون دریافت کرده است. او گفت: آنها نمی توانند سازمان ملل متحد به شما یاد می دهد آنچه آنها به شما آموزش داده می شود."

Cortes رومرو گفت: او شده است می خواهم تبادل متون با مادر خود که هنوز زندگی در کالیفرنیا و در طول روز و تا به حال برنامه ای برای بحث در ظهر با او در مورد دیوان عالی کشور بعد از پیروزی پنج شنبه.

در ضمن Cortes رومرو گفت: او کار بر روی یک درخواست تجدید نظر برای رامیرز که دوباره نرم افزار برای DACA وضعیت رد شد توسط وزارت امنیت داخلی. این یک یادآوری او گفت که حتی اگر روز شنبه حکم یک پیروزی برای حفظ ساختار IF برنامه هنوز هم وجود دارد فردی متقاضیانی که نیاز به حمایت قانونی.

انجام این کار محافظت دولت از chipping دور در حمایت از برنامه Cortes رومرو گفت و حاکم نیز باید پرتاب به امداد رسانی به مسئله مهاجرت در سال 2020 ریاست جمهوری و انتخابات کنگره.

"ما می خواهیم به مطمئن شوید که این دولت است که توسط قوانین بازی در هر مورد بر اساس منحصر به فرد" Cortes رومرو گفت. "در غیر این صورت آن می گذرد به مرگ توسط یک هزار مقاله کاهش است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن